Chanyeol's pov:
''Chanyeol!စိတ္လိုက္မာန္ပါမလုပ္ပါနဲ႔..Baekhyun..Baekhyun...''
Baekhyunဟူသည့္အမည္နာမကိုၾကားလိုက္ရရံုျဖင့္ခုန္ခ်လုနီးနီးကြ်န္ေတာ့္ေျခေထာက္ေတြကိုရုပ္သိမ္းလိုက္ေလသည္..ဘာအမိန္႔မွခ်မွတ္စရာမလိုလိုက္ပါ...ဦးေခါင္းဟာလည္းသူ႔အလိုလိုNoonaဘက္ကိုလွည့္ျပီးသား...ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္အျပည့္နဲ႔ပါ..ကြ်န္ေတာ္လိုခ်င္ၾကားခ်င္ေနတဲ႔သတင္းမ်ားျဖစ္မလားဆိုျပီးေတာ့ေလ.....
''Baekhyunသတိျပန္ရလာျပီYeol!သူ...သူနင့္ကိုရွာေနတယ္...''
Baek...Baekကကြ်န္ေတာ့္ကိုရွာေနတယ္တဲ႔....
''သူ...ကြ်န္ေတာ့္ကိုရွာေနတယ္တဲ႔လား?..Tae..Taeyeonကိုမရွာဘူးလား??''
ကြ်န္ေတာ္Noonaကိုေမးလိုက္ေတာ့Noonaကကြ်န္ေတာ့္ကိုျပံဳးျပီးျပန္ၾကည့္ကာ...
''Pabo ah!Baekကသတိရရခ်င္းမင္းကိုစရွာတာ...ဒါေတာင္ စကားသိပ္မေျပာနိုင္ေသးလို႔...မ်က္လံုးကသိသာတယ္။မင္းကိုေဝ့ဝိုက္ရွာေနတာ...စကားလည္းေျပာနိုင္ေရာChanyeol..ဆိုျပီးတေနေတာ့တာပဲ..သူ..သူလည္းမင္းလိုပဲ..မင္းကိုခ်စ္ေနေသးတယ္...''
ဆင္းရဲဒုကၡေရာက္ေနတဲ႔အခ်ိန္ေတြေက်ာ္လြန္သြားရင္အရာရာဟာအဆင္ေျပေခ်ာေမြ႕သြားတတ္တာအမွန္ပဲလား??လြန္ခဲ႔တဲ႔ရက္ေတြမွာငရဲက်ေနခဲ႔တဲ႔ကြ်န္ေတာ္..ခုေတာ့ကယ္တင္ရွင္နဲ႔ေတြ႔လိုက္ျပီး..ရုတ္တရက္နတ္ျပည္ေရာက္သြားေလသလား??
တစ္အခ်က္.Baekhyunသတိရလာသတဲ႔..
နွစ္အခ်က္.သူသတိရရလာခ်င္းမွာကြ်န္ေတာ့္ကိုရွာသတဲ႔..
သံုးအခ်က္.သူကြ်န္ေတာ့္ကိုအရင္ကလိုခ်စ္ေနေသးသတဲ႔..
ေသခါနီးျဖစ္ခ်င္တာေတြေတြးမိရင္စိတ္ကူးယဥ္အိပ္မက္မက္ေနတာမ်ားလား??
''Yeol!ဘာလုပ္ေနတာလဲ?Baekဆီျမန္ျမန္သြားေတာ့ေလ..ေၾသာ္..ဒုကၡပါပဲ..ေၾကာင္ရပ္ေနတယ္..''
ဟုတ္ေတာ့လည္းဟုတ္သား...ကြ်န္ေနာ္မတ္တပ္ရပ္ျပီးေမ့ေနတာ..Noonaေဟာက္လိုက္ေတာ့မွသတိဝင္တာပါ..အေတြးလြန္သြားတာရယ္..ကိုယ့္ဟာကိုေဝခြဲမရျဖစ္ေနတာေၾကာင့္လည္းျဖစ္ပါလိမ့္မယ္...