Chapter(2)[We Have Girlfriends]

6.8K 466 10
                                    

HE'S NOT HERS ANYMORE!

Ep(2)

ChanBaek(yaoi)

**We have Girlfriends**

Baekhyun's pov:

two weeks ago~~~

အေတြးတစ္ခု.....!

ဘာမေျပာညာမေျပာဝင္ေရာက္လာတဲ႔ အေတြးတစ္ခု ...

အက်ိဳးသက္ေရာက္မႈေတာ္ေတာ္ျပင္းပါတယ္...

ကြ်န္ေတာ္Chanyeolကိုခ်စ္တယ္.....

သူ႔မ်က္လံုး သူ႔မ်က္ခံုး သူ႕ႏႈတ္ခမ္း သူ႔အသံ သူ႔အနမ္း သူနဲ႔ပတ္သက္သမွ်အရာအားလံုးပဲ ... ကြ်န္ေတာ္ခ်စ္ျမတ္နိုးတယ္...

ဒါေပမယ့္လည္း.....

ရွင္းရွင္းပဲေျပာမယ္ဗ်ာ...တစ္လေလာက္အၾကာမွာ ကြ်န္ေတာ္သူနဲ႔ဆက္မတြဲခ်င္ေတာ့ဘူး...သူနဲ႔တြဲရတာလည္းတစ္ခုခုလစ္ဟာေနသလိုပဲ....

အၾကီးမားဆံုးအေၾကာင္းျပခ်က္က...သူနဲ႔ကြ်န္ေတာ္ဟာေယာက္်ားေလးအခ်င္းခ်င္းၾကီးခ်စ္ေနၾကတယ္ဆိုတာပဲ....

ဟုတ္ကဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ စစခ်စ္ခ်င္းတုန္းကေတာ့ အဲ႔ဒီအေၾကာင္းအရာကိုတစ္ခါေလးေတာင္ထည့္မေတြးခဲ႔ပါဘူး...ဒါေပမယ့္တစ္လေလာက္အၾကာမွာေတာ့ထည့္ေတြးလာမိျပီေလ...အဲ႔ဒီအေၾကာင္းအရာကို မိုက္မိုက္မဲမဲထည့္ေတြးမိလိုက္ျပီ...

ဟုတ္ျပီ အဲ႔အေၾကာင္းအရာနဲ႔ပက္သတ္လို႔ ကြ်န္ေတာ္ဘယ္လိုထည့္ေတြးလိုက္လဲ...?

ကြ်န္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ေျပာလိုက္တဲ႔စကားကစတာပါပဲ....

''Baekhyun ah!မင္းကိုတားေတာ့ မတားျမစ္ခ်င္ပါဘူး ဒါေပမယ့္ ေသခ်ာစဥ္းစာျပီးမွ ဆံုးျဖတ္ေစခ်င္တယ္... မင္းေရာသူေရာ ခ်စ္ေနတာကဟုတ္တယ္..ထားေတာ့...ဒါေပမယ့္လည္းမင္းတို႔နွစ္ေယာက္လံုးကေယာက္်ားၾကီးေတြေလ...အခုအခ်ိန္မွာအဆင္ေျပခ်င္ေျပေပမယ့္ေနာင္တစ္ခ်ိန္က်အဆင္ေျပနိုင္ဖို႔မင္းအာမခံပါ့မလား?တျခားေယာက္်ားေလးေတြကဘာလို႔မိန္းကေလးေတြကိုပဲၾကိဳက္ၾကလဲဆိုတာေရာမင္းထည့္ေတြးျဖစ္လား?လိင္တူခ်င္းၾကိဳက္တယ္ဆိုတာေရရွည္မျမဲနိုင္ဘူးကြ ....မင္းေသခ်ာျပန္စဥ္းစားကြာ သဘာဝကို လြန္ဆန္တာမေကာင္းပါဘူး...''

HE'S NOT HERS ANYMORE!Where stories live. Discover now