Party

209 9 2
                                    

Jakmile jsem vyzdobila šla jsem si zaběhat osprchovat se a převléct do mích party šatů. Oslava začala v osm. O půlnoci se stalo něco divného Cho podala Cedricovi másloví ležák tak jsem si šla pro jeden, když jsem se vrátila viďela jsem jak se Cedric líbá s Cho do očí mi vtrhli slzy už jsem šahala po hůlce vyslala jsem na ni kouzlo aukvamenti a utekla jsem cestou jsem vražila do Draca a Hermiony  a do Pansy a Zabiniho ale bylo mi to jedno. Vyběhla jsem do pokoje a zamkla jsem se.

DRACO
Mluvil jsem s Hermionou jak mi radila Kris a jsem jí zato vděčný je milá že mně donutila v tom do mně někdo vrazil s Hermionou jsme se koukali kdo to udělal a vtom řekla,, To ne Draco musíme za Kristin!''podíval jsem se byl tam Cedric ale ten s kým se líbal Kris nebyla došlo mi kdo do mě vrazil vzal jsem Hermionu a běžel jsem k dívčím ložnicím Hermi zaklepala.

KRISTIN

Slyšela jsem zaklepání tak jsem kouzlem odemkla byl tam Draco a Hermiona,,Ahoj jsi v pořádku co se stalo? "zeptala se Hermiona.,, Začalo to tak že Cho dala Cedricovi ležák tak jsem si šla pro pití a potom když jsem se vrátila viděla jsem jak se líbá s Cho!" řekla jsem a rozbrečela jsem se potom jsem hlasitě řekla,, Kráturo'' ozvalo se prásk a Krátura se obě i a zeptal se,, Krátura se ptá co se mé hodné paní stalo proč paní pláče? Stalo se něco paní?''zeptal se starostlivě a já řekla,, Přiveď mi se Cedrica,'' vzala jsem hůlku do ruky a Krátura od běhl na párty stoupla jsem si další prásk a Krátura se oběvil s Cho a Cedricem zase se líbali a já Cedric kouzlem připoutala ke zdi a namířil jsem na Cho,, Co mám na tebe použít Crucio nebo něco horšího? Náno pitomá!'' Zakřičela jsem,, Za prvé neříkej mi Náno! Za druhé nevíš jak se ta kouzla používají co uděláš? "řekla vyzívavě,, Tohle" zamířila jsem hůlkou na strop vylétl paprsek světla a na stropě se oběvil zanméní zlá,, No. Možná jsem mladší ale to neznamená že nejsem mocnější! Žila jsem chvíli u tety Bellatrix Lastrange! Myslíž že to neumím?"Cho kouzlem odpotala Cedrica a utekla. A já šla spát.

Co jse asi stalo napiš do komentáře! Další kapitola brzy!

Poslední BlackováKde žijí příběhy. Začni objevovat