Ráno mě napadl dobrý důvod proč byl Cedric tak mimo Cho mu do ležáku nalila visky. Asi to bylo je alkoholem. Tak jsem na snídani koukala na Mrzimorský stůl. Ale nebyl tam. Potom jsem slyšela známí hlas,, Kristin to nevěříš musíš jít za mnou hned! "zvedla jsem se,, Už jdu Pans." došla jsem tam a znovu jsem se rozbrečela byl to Cedric s Cho. Opět akorát jsem si byla jistá že má světlejší oči. Věděla jsem kam jít. Šla jsem do sklepení a zaklepal jsem na dveře.,, Vstupte '' řekl Snape,, Dobré ráno slečno jak vám můžu pomoci?" vstoupila jsem,, Dobrý den nezmizeli vám v poslední době přísady na náoj lásky? A nevíte nějaké účinky?",, Jsem učitel lektvrarů samozřejmě to vím. Ano některé přísady mi opravdu zmizeli a byli to přísady na lektvar lásky. Špatně namíchaný vám může zesvětlit oči." poděkovala jsem do jídelny jsem vešla v tu chvíli přišla pošta přišel Denní věštec Pansy mi ukázala titulní stránku.
Šampion turnaje tří kouzelníků má o dva roky mladší dívku aneb dceru Siriuse Blacka. Používá nápoj lásky? Tato dívka vysvobodila Blacka z Azkabanu? Rozhovor s ní. Zaplálila jsem noviny. A šla jsem na pokoj protože nám odpadli hodiny kvůli plesu na který nejdu. Protože nemám doprovod. No noc.
ČTEŠ
Poslední Blacková
FantasyDcera Sirius Blacka chce být jná než její otec co je stane když se Sirius vrátí z Azkabanu je to poslušný beránek nebo zlí a krvelačný vlk?