S Cedricem jsme si dali stráž v děravém kotli měla jsen štěstí že jsem nebezpečná osoba a drželi se dál. Čekala jsem přišel se svojí sestrou a otcem. Řekl své sestře že jde se mnou prošli jsme kolem stánku kde nějaký muž prodával amulety,, Jasně vlkodlak se bude bát amuletu nebo si myslíš že bych tě nezabila protože máš amulet tůdle! "zařvala jsem na něho šli jsme se projít do parku já si šla koupit nějaké nebezpečné věci a Cedric si šel koupit nový hábit já si nic nevybrala potom se Cedric sešel s jeho rodinou já dostala vzkas Ahoj Kristin mohla bys mi pomoct? Potřebuji si s někým promluvit.
Draco Malfoy. Přemýstila jsem se kouřem do Majoru šla jsem do Drackova pokoje,, Ahoj mám problém můžeš mi pomoct? "kývla jsem jakože poslouchám,, Jde o Hermionu. Dostal jsem úkol a já vím že jí tím ublížím. Co můžu dělat?" věděla jsem co dělat,, Napiš jí. Sejdi se s ní jdi za ní. Vzdoruj kledbě Crucio řekni to Luciusovi! Bojuj za ní! Draco musíš vědět co chceš! Pokud ji miluješ postav se otci řekni mu to!" koukal na mně,, Ty nevíš jaké to je vzdorovat jaké to je čelit kledbě Cruciátus. Ty to neznáš" byl smutný po tváři mu tekli slzy,, Vím já takovou výchovu měla Sirius se mě málem snažil donutit vzít si Pottera aby sním byl příbuzný"koukal na mě nevěřícně a potom se rozesmálDRACO
Byl jsem rozhodnut co udělám. U večeře jsem řekl,, Musím vám něco říct." oba se na mne podívali,, Mám přítelkyni a není čistokrevná a je mi to jedno! Jsem s ní šťastný a nic s tím neudělá te. "řekl jsem,, Takže Draco nechce dodržovat čistou krev hodlá rebelovat ale neboj já ti našel manželku čistokrvnou! Nebo si vybereš mezi dvěmi Astroditou nebo Kristin. A kdo je ta tvoje přítelkyně" řekl Lucius,, Ne ani jednu si nevezmu zaprvé Kristin má Cedrica a Astroditu ani neznám!" kouzali na mě potichu,, A moje přítelkyně je Hermiona Grangerová a má mudlovské rodiče! "řekl jsem hlasitě,, Když si nechceš vzít Astroditu tak to bude Kristin a nějaký Diggory není pro Malfoy žádná konkurence! "řekl,, Ale rozhodně nebudeš s mudlovskou šmejdkou to ne! "teď jsem si stoupl i já,, Kristin ví že miluji Hermionu! A je mi jedno jestli proti mě použiješ Cruciátus je mi to jedno a Kristin je moje sestřenice!" zařval jsem Lucius si stoupnul ale matka taky,, Luciusi je to jeho sestřenice a má vstah a já chci aby byl můj syn šťastný! A čistá krev mě nezajímá moje sestra si vzala někoho z mudlovské rodiny a mě to nikdy nevadilo. A ty byses měl k Dracovi chovat jako k dospělému a pokud mu nevadí být s někým z mudlovské rodiny tak mně to taky nevadí! "koukal jsem na matku nikdy bych neřekl že se postaví otci,, Narciso tak ty chceš abych nechal pošpinit jméno našeho rodu?" do čí jí vtrhli slzy obejmul sem ji,, Rod není čistokrevný a vyloučením z rodu krev nezměníš! A tvůj syn není nějaká věc beze citů! Belo!" teta přišla,, Ciso co se děje? Luciusi ty si jí řekl že je tlustá? Nebo co si řekl? "lopla po něm očima a bramborová kaše byla v jeho vlasech,, Draco miluje mudlovskou šmejdkou!" já řekl,, Není to mudlovská šmejdka je lepší než ty ta čistokrevnost mně unavuje a nezajímá mě! "Bellatrix vyprskla popcorn který jedla,, Jsi tak naivní." řekla a podívala se na otce,, Ne ale je to jedno! Buď si s kým chceš ale o prázdninách požádáš o ruku buď Astroditu nebo Kristin! "měl jsem plán požádám o ruku Hermionu nebudu muset dát Kristin nápoj lásky aby řekla ano.
ČTEŠ
Poslední Blacková
خيال (فانتازيا)Dcera Sirius Blacka chce být jná než její otec co je stane když se Sirius vrátí z Azkabanu je to poslušný beránek nebo zlí a krvelačný vlk?