Ministerstvo Kouzel

151 7 0
                                    

Vyrazili jsme na testrálách cestá byla dlouhá velmi dlouhá ale byli jsme tam šly jsme do místnosti s koloulemi šly jsme do řady kam Harry říkal samozřejmě tam nikdo nebyl už nikdy nebudu věřit! Nikdy! Potom jsme viděli Bellatrix a Luciuse,, To je tady rodinné setkání? To mi někdo nemohl poslat sovu? "řekla jsem rádoby naštvaním tónem,, Ale ale moje neteřinka jak se má tatínek?" řekl a já se zamračila,, Tady není? Škoda chtěla jsem vidět zemře. "a Bellatrix na to,, To je moje neteřinka" řekla a já se zasmála a vstoupila jsem mezi ně.,, Harry dej mi tu věžbu... "(každý to zná a já jsem líná to psát. Jsem líné 🐷) oni zdrhli Bella mně chytla za ruku a přemýstili jsme se do místnosti s obloukem za chvíli tam byl řád viděla jsem že otec nedává pozor to má za vše. Bellu zřejmě napadlo to samé pusou se naznačila tři dva jedna ,, Avadakedavra" musela jsem výsknout chytla jsem Bellu a zdrhli jsme na místo kde jsme měli být aby tam pán byl Bella šla ve předu já se přeměnila ve vlka  Bella zastavila a já o ní zakopla a spadla jako rohoškaa na zem v duchu jsem ji proklela. Zjevil se Mistr (teď jdu kombinovat film a knihu dohromadya a Rowlingová mě za to zabije. Já sem míchám i twilight jsem PAKO. ) Potom přišel Brumbál a Bellatrix omráčil odvedla jsem ji k fontáně se sochou kouzelníka domácího skřítka a skřeta. Brumbál držel Voldemorta přeměnila jsem se ve vlka a kousla jsem Brubála do kotníku a on mně odkopl do zrcadel do kůže se mi dostali střepy byla jsem od krve ale to mi bylo jedno musím mu pomoci kousla jsem znovu Brumbála a on pána pustil  snažil se mě setřast ale kopl mě odhodil mě ale já se v poslední chvíli přeměnila v člověka bouchla jsem se o sloup do hlavy dost to bolelo ale já se nedala,kousala a trhala jsem dál později Brumbál omylem s hodil kouzlem sloup a ten uvězdnil Bellu já se nemohla hýbat kůži jsem měla od krve a od skla z posledních sil jsem se proměnilado své normální podobi. Pochvíli pán zmizel přemýstil se s Bellou a mně tam nechal bezmocně jsem tam ležela. Probudila jsem se až v Azkabanu a zítra mě měli pustit s Cedem a jeho sestrou jsme měli jít nakupovat. Studentka z Bradavic zatčena! Slečna co podala nápoj lásky se nechala chytit. Studentka z Bradavic je smrtijedem a Brumbál ji chce nechat nastoupit do Bradavic!

Líbí se vám kapitola a teď Běž na prof kousek1234riddle kde je příběh z pohledu Cedricovi sestry Demlezi a náš děj bude stejný a zároveň jiní tak ahoj!

Poslední BlackováKde žijí příběhy. Začni objevovat