Zklamání A Plán

151 6 0
                                    

CEDRIC

Ráno toho dne byla Kris dost naštvaná nechápal jsem jak jsem mohl být s Cho někdy kamarád. Musím Cho říct že zašla moc daleko. Vstal jsem,, Jdu si promluvit s Cho"Kris kývla

KRISTIN

Cedric byl už 20 minut pryč tak jsem šla za ním po chvíli jsem ho viděla s Cho! Jasně šel mně hájit. Ale teď se líbal s Cho rozbrečala jsem se. Šla jsem na Astronomické věži.

CEDRIC

Šel jsem za Cho domluvili jsme se že jestli to někdy udělá tak stím jdu za Brumbálem za šikanu a provokování. Potom jsem slyšel kroky Kris jakmile zatáčela k nám Cho mě začala líbat a Kris to viděla. Ach jo já jsem na to Cho zase skočil. Běžel jsem za ní.

CHO

Cedric šel za mnou myslela jsem že se mně jde zeptat jestli sním budu chodit. Ale on řekl aby se chovala hezky k Kristíně. Potom jsem slyšela její kroky tak jsem začala líbat Ceda a ona utekla. Ced šel za ní.

KRISTIN

Cedric za mnou přišel omluvil se mi a řekl mi tohle,, Promiň Kristin nevím co se stalo Cho mně začala líbat nevěděl jsem co dělat asi tě chtěla vyprovokovat. " usmála jsem se,, Slečna Dokonalá" Ced se zasmál.,, Mám plán jak ti pomoct v bludišti. Ale je to trochu podvod. "Ced se na mně podíval podíval tázavím pohledem a já začala,, Umím ovládat černou magii znemožním překážky před tebou. Ale nesmíš se po mě ohlížet budu před tebou. A budu vidět." podíval se na mě  jestli to myslím vážně a potom řekl,, Není to riskantní? Jsi mladší a já nechci aby se ti něco stalo.",, Já budu v pořádku ale ty nebudeš pokud tam nebudu já. "řekl jsem povíšeně a tvrdohlavě. Usmál se a kývl.

Líbí kapitola? Doufám že ano co se asi stane s Cho?

Poslední BlackováKde žijí příběhy. Začni objevovat