three

206 19 3
                                    

Yeniden merhaba! Bu bölümü aslında Calum'un doğum gününe özel olarak yazdım. Yani bu bölüm Diamond'un dm'lerinden biri değil. Ayrıca hikayede Calum ve çocukların üstünde biraz oynadım. 

Okuma sayısı 77, vote sayısı 6 olmuş. Okuyan ve vote veren herkese çok teşekkür ederim. Beni çok ama çok mutlu ettiniz.

Hikayemi arkadaşlarınıza öneririseniz beni fazlasıyla mutlu etmiş olursunuz. İYİ OKUMALAR!

***

Calum konser çıkışı grup arkadaşlarıyla beraber eğlenmek için bara gidecekti, en azından öyle planlıyorlardı. Şehrin en ünlü ve pahalı barına gitmeyi kendi aralarında kararlaştırdılar. Sonuçta onlar ünlü bir gruptu ve günümüz dünyasında para, her şeyin anahtarıydı.

Konserin yorgunluğunu arabada bırakıp bara girdiler. Anında yüksek sesli müzik ve içki kokusu her birinin burnuna nüfuz etmişti.

Bu bar elit insanların geldiği bir bardı. Kavga çıkması yada huzursuzluk bir asırda bir rastlanan bir durumdu.

Hele ki dünyaca ünlü bir grup bu bara geldiğinde bütün görevliler o sert hallerinden adeta bir kedi yavrusuna dönüyor, ayaklarında pervane oluyorlardı.

Grup bara girdiği anda bütün kızların gözleri üzerlerine dönüyor, her kız gecenin sonunda yataklarına girmek için can atıyordu.

Fakat çocukların zevkleri farklıydı. Micheal her seferinde farklı kızlarla birlikte olmayı severdi. Luke birlikte olduğu kızla beraber bir daha kesinlikle olmazdı. Ashton bu bardaki sadece  tek bir sürtükle beraber olurdu. Ah ama Calum.. O genelde bu işlere hiç karışmaz, barda içkisini içer ve birkaç kız keserdi. O bunun özel ve duygusal bir olay olduğunu düşünürdü. Duygularla oynamayı, özellikle bu bir kızsa, kendine yakıştıramaz zaten vicdanı el vermezdi.

Gecenin sonuna doğru grup arkadaşları kızlarla beraber odalara çekilirken, Calum hala içki içiyordu. Telefonunu çıkardı ve Twitter’a girdi. Biraz dolaştıktan sonra sırasıyla Snapchat ve Vine’a girdi. En sonunda Instagram’a girdiğinde takip ettiği kişilerin birkaç fotoğrafını beğendi.

Yine bir sürü bildirim gelmişti. Fotoğrafını beğendiler, fotoğrafına yorum yaptılar… ve binlercesi.

En sonunda dm’lere girdi. Bir çok hayran her gün ona dm atıyordu. Okuduğu oluyordu bazen ama genelde cevap vermezdi. Birkaç tanesinin üstüne tıkladı ve okudu. Gerçekten onları seven insanlar olduğunu bilmesi onu sevindiriyordu.

Bir başka mesaja tıklayacaktı ki artık gözlerini açacak mecalinin kalmadığını fark etti. Instagram’ı kapadı ve şoförünü aradı. 5 dakika sonra kapıda olan arabasına binip otele gitti. Otel odasında yatağında sızmıştı.

Belki bu kadar çok içmese birisini çok mutlu edecekti. O mesajın üstüne tıklayıp çaresiz birini çok mutlu edecekti.

Belki bu kadar çok içmese, Diamond Ryder adında bir kıza hayatının mutluluğunu yaşatacaktı.

***

Calum'u masumcuk yapmış olblrm ghkj

 LÜTFEN VOTE'LARINIZI ESİRGEMEYİN :3

Answer // hoodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin