Yeniden selam ghjkl Aslında bu bölümü daha önce yazıp yayınlamıştım, fakat sonra beğenmediğim için sildim. Umarım hikayenin konusunu beğeniyorsunuzdur.
Vote ve yorum yprsnz çk mtl olrm.s.s
***
Selam Calum! Bugün bir konseriniz vardı. Ve ben gidemedim…Yine. Sizi yakından görmeyi o kadar çok istiyorum ki.. Size sıkıca sarılmak için her şeyimi verirdim.
En çok ta senin kokunu merak ediyorum. Bilmiyorum, belki başkalarına göre Micheal’ı, Luke’u, Ashton’ı dışlıyorum fakat ben sende hayat buldum. Bana ilahi bir güç veriyorsun ve bu beni ayakta tutuyor. Ne zaman ölmek istesem aklıma birden geliyorsun ve o anda bile beni gülümsetebiliyorsun.
Galiba sana aşığım. Bunu gerçekten hissedebiliyorum. Seni gördüğümde kalbimin hızlı atması, gülümsediğinde karnıma kramp girmesi, sesini duyduğumda kendimden geçmem sana aşık olduğumu mu gösterir?
Okulumda sizi seven bir sürü kız var. Benden güzeller. Konserlerinize gidenler bile var. Onlar sadece sizi dış görünüşleriniz için seven birkaç kız. Ama ben..sadece suratlarınıza bakıyorum ve sırıtıyorum. Bütün suratına dövme yaptırsan bile seni yine severdim sevgili Calum Hood.
Hayatıma girdiğin için, beni hayat döndürdüğün için, benim hayatım olduğun için teşekkür ederim.
Seni seviyorum.❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Answer // hood
FanfictionDiamond Ryder... O sadece İnstagram'da Calum Hood'a dm atan bir kız. "Seni kendimden bile çok seviyorum Hood. ❤"