CALUUUM! TANRIM! TAHMİN ET NE OLDU! VEKALETİMİ TEYZEME VERDİLER! AMAN TANRIM!
Tamam, caps locku kapattım. İnanabiliyor musun? Artık Avustralya'da yaşayacağım! Avusrtalya! Tanrım.. birazdan kalp krizi geçirip öleceğim ama seni görmeden ölemem.
Eşyalarımı zaten toplamıştım, bu yüzden o lanet olası evden ayrılıyorum yeeey! Uçakla gideceğiz ama büyük ihtimalle teyzem eşyalarım yüzünden biraz daha para verecek. Çünkü çok fazla eşyam var.
Duyduğum kadarıyla turun son konserini -yada ondan öncekide olabilir- Avustralya'da olacakmış! Tanrım umarım gelebilirim. Yanıma bütün paramı almama rağmen konser bileti için yeterli bir miktar yok. Teyzemden isteyip ona yük olmakta istemiyorum. Zaten evde benim dışında iki tane çocuk var.
Babam vekalet artık onda olmadığı için kendisinin bana aldığı para edecek her şeyi benden geri aldı. Ki teyzem ne kadar karşı çıksa da evden küfürler eşliğinde ayrıldık. Yani bir telefona ihtiyacım da var. Ah, kesinlikte teyzeme yük olacağım.
Belki çalışırım. Bilmiyorum, yaşım çok küçük değil sonuçta. 16, çok küçük mü?
Her neyse.
Şuan Don't Stop dinliyorum ve kendime engel olamayacağım Calum. Caps lockı açacağım sanırım.
CALUM! SENİ SEVİYORUM LANET OLASI TATLI SURAT! SENİ ÇOOK SEVİYORUM!
diamond sevgi patlaması yaşıyor şhh kitap bitirmenin verdiği üzüntüyle böyle sevgi patlamalı bir bölüm çıktı İLGİNÇ
yorum atın babes
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Answer // hood
FanfictionDiamond Ryder... O sadece İnstagram'da Calum Hood'a dm atan bir kız. "Seni kendimden bile çok seviyorum Hood. ❤"