four

175 16 2
                                    

Yeni bir bölümle yeniden sizlerleyim*alkışlama efekti* Hikayeye gösterdiğiniz ilgi için çooook teşekkür ederim. Umarım hoşunuza gidiyordur. Bu bölüm cnm brşnm 'a glsn.s.s Medya*kalpkalpkalpkalp*

***

Sanırım bugün beyin kanaması geçiriyordum. Hangi lanet olası bilerek birinin kafasına manşet atar? Okulumdaki herkesten nefret ediyorum. NEFRET!

Keşke adım hiç Diamond olmasaydı, keşke hiç doğmasaydım, keşke annemle babam o lanet olasıca şeyi yapmasalardı.

Bu dünyada sadece 50 kiloluk bir yer kaplıyorum onu bile burnumdan getiriyorlar. Tanrım!

Çok fazla beni boğan sorunum var ve bunları kimseyle paylaşamıyorum. Çünkü çevremde kimse yok. Beni seven biri yok. Siz seviyorsunuzdur..belki..bir ihtimal? (ağlayan emoji)

“Orada dururken çok mükemmel görünüyor .”

Gerçekten, beni görseniz böyle der miydiniz içinizden? Mükemmellik herkese göre değişir ve ben bu dünyanın en çirkinleri top 10 listesinin başında yer alıyorum.

Kim akne problemi yaşayan, bakımsız, asosyal birini sever ki? Hiç kimse…

Ön yargıların bol olduğu bu dünyada yaşamak ağızla kuş tutmak kadar zor. Ve ben buna kurban gidiyorum galiba.

Yine çok fazla yazdım. Ne kadar görmeyeceğini bilsem de sana dm atmak beni rahatlatıyor ve dünyadan soyutluyor. Bana uzaktan bile bunları yapabilirken seni görsem ne yaparım bilemiyorum.

Seni kendimden bile çok seviyorum Hood.

Answer // hoodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin