11

448 25 11
                                    

Pohled: Severus

Když mě objal a řekl ta slova rozhořel se ve mě plamínek naděje, že mám možnost získat svého syna spátky.
Tentokrát si ho nenechám už nikdy vzít. Objímali jsme se hodně dlouho. Potom jsme mu předali prsteny lordů a vysvětlili co se ten den stalo. Též jsme mu řekli, že se budeme muset stavit u Ollivandra pro novou hůlku. Jelikož je ta jeho nynější věrná Harrymu Potterovi.

Pohled: Hadriena

Bylo to hezké cítit, že někam patřím.
Že nejsem na všechno sám. Rozhodl jsem se, že udělám všechno pro to abych je už nikdy nestratil. A uvědomuji si, že to ze zečátku nebude lehké. Ale já se nevzdám.

Všechno mi vysvětlili a pak mi předali prsteny které si vzali když odcházeli z banky. První mi dali prsteny zakladatelů Bradavic.
Byli nádherné. Prsten Godrika byl zlatý s červenými robíny. Prsten Helgi
byl též zlatý, ale místo rubínů byl posázen žlutými safíry. Prsten Roveny
byl stříbrný s modrími akvamaríny.
Prstem Slazara byl též stříbrný s krásnými zelenými smaragdy.

Prsten Princů byl ze zeleného zlata s erbem růže probodnuté šípem.
Prsteny Pozerů a Backů nebyli nějak vímečné a moc mě nezaujali.
Zatím co prsten Wolkanů byl úchvatný. Na  prstenu byl z červeno černého křišťálu vyroben štít s velkým W uprostřed.

Všechny sem si je nasadil na prst a oni se spojili. Najednou z nich byl nenápadný stříbrný prsten s runami.
Tom mi též řekl, že mě ty prsteny budou chránit před lektvary a kouzli.
Jelikož na ty prsteny mí předkové uvrhli dost silná kouzla.
A taky když budu chtít nějaký z nich použít tak stačí jenom pomyslet na který a on se objeví. Místo toho stříbrnýho. Taky když si ho sundám tak se rozpadne na všechny prsteny.

Moc se omlouvám, že to tak dlouho trvalo než jsem vydala další kapitolu. A chtěla bych vás upozornit, že jen tak další nevíde jelikož zrovna nevím jak bych pokračovala a nemám moc inspirace.

Vaše Luna.

Celý život mi lhaliKde žijí příběhy. Začni objevovat