Došli jsme do místnosti, kde byli moji rodiče se sourozenci. Já jsem automatycky sklopil hlavu, aby nevyděli mojí jizvu.
Griphoog odešel prý abychom měli soukromí.Posadil jsem se na jedno z volných křesel a čekal.
Nevím jak dlouho jsem tam jen seděl a koukal do země. Mohlo to být pár vteřin, ale i několik minut.Než jsem na své ruce ucítil dotyk.
Byla to ručička malé Belli.
Lásky plně na mě pohlédla a sametovím hláskem řekla.,, Ráda tě poznávám bráško, jmenuji se Bella. "
Nevěděl jsem co říct. Nakonec jsem ze sebe dostal jen jednoduché ahoj.
Ona se jen ještě zářivěji usmála a zeptala se mě.,, Bráško proč se na mě nepodíváš?"
Nevěděl jsem vak jí mám odpovědět tak jsem jenom se skleslím hlasem řekl.
,, Lekla by ses mě."
Ona se jen na mě nechápavě podívala a vzala si mojí bradu mezi dva prsty. Opatrně jí nadzvedla a v jejím obličeji bylo vidět zděšení, lítost a smutek. Znovu sem sklopil hlavu.
Ona jen běžela za Severusem a něco mu šeptala do ucha a on se zvedl a sel ke mě. Klekl si předemě a až dechápavě milím hlasem na mě promluvil.
,, Hadriene podívej se prosím na mě."
Neohotně jsem se na něj podíval.
V jeho tváří bylo vidět zděšení a smutek. Po chvíli se přidala i lítest se vstekem. Pak potichu promluvil.,, Kdo ti to udělal."
,, Dursleyouvi. "
Zněla má otpověď. On mě jenom obejmul. Do obětí se ihnet připojila Bella. Ryn s Tomem k nám taky došli a připojili se. Nechápal jsem to. Byli tak milí. Takhle se ke mě nikdy nechovali.
,, Hadriene můžu se ti na tu jizvu podívat? "
Promluvil po chvíli Severu. Já jen nepatrně kývl a ostatní kromě Severuse ustoupili.
Doufám že se kapitola líbila.
Vaše Luna.
ČTEŠ
Celý život mi lhali
FantasyJaké by to bylo kdybi Harry Potter nebyl tím za koho ho všichni mají? Co se stane v den jeho sedumnáctých narozenin? Změní mu to život od základu, nebo ne? To se dozvíte v této knížce. Prosím berte na vědomí, že to to je moje první knížka kterou p...