2

607 29 40
                                    

Oněmněle jsem zíral na papír.
Byl jsem v šoku.
Nakonec jsem to nechal být a zabalil si všechny věci.
Nejdřív jsem se přenesl k Děravému kotli. Kde jsem se ubitoval a nechal tam věci.

Pak jsem se přemístil před Gringottovu banuk a vešel dovnitř. Hnet se mě ujal jeden skřet. Myslím že se jmenuje Griphook. Nebo tak nějak. Zavedl mě do místnosti kde byl stůl, gauč a křeslo. Já se posadil na gauč a on do křesla. Najednou začal mluvit.

,, Pame Pottere vím, že máte spoustu otázek a doufám že vám na všechny budu schopen odpovědět, ale byl bych rát kdybichom probrali jako první správu vašeho majetku."

Z kupičky papírů která byla na stole vytáhl pergamen a kapesní nožík.

,,Pane Potere nařízněte si ruku a nechejte pár kapek vaší krve, aby dopadla na pergamen.".

Já jsem na znamení, že mu rozumím kývnul. Nařízl si ruko a nechal pár kapek mojí krve dopadnout na pergamen. Zničecho nic se na pergamenu začalo objevovat písmo.
Opatrně jsem vzal pergamen do ruky a začal číst.

Nepravé jméno : Harry James Potter

Adoptivní matka: Lily Potterová

Adoptivní otec: James Potter

Adoptivní kmotr: Sirius Black

Pravé jméno: Hadrian Tomas Sverus Raddle

Otec: Tom Raddle

Matka:  Severus Raddle (Snape)

Sestra:  Bella Raddle

Bratr: Ren Raddle

Kmotr: Lucius Malfoy

Kmotra: Narcisa Malfoiová

Druh:  démon-anděl (temný anděl)

Trezory: rodiny Blacků a Potterů, rodiny Raddlů, trezory Godrica Nebelvíra, Slalazara Zmiozela, Prince, Wulkanů, Roveny Havraspárské a Helgi Mrzimorské

Tytuly: Hlava rodiny Balacků, hlava rodiny Potterů, hlava rodiny Raddlů, dědic Godrica Nebelvíra, Slalazara Zmiozela, Roveny Havraspárskě, Helgi Mrzimorské, Neredi Wulkanové a Prince

MAGIE/LEKTVARY

Ovládání živlů:  100 %( Zablokováno Albusem Brumbálem)

Podelementy:100% (zablokováno Albusem Brumbálem)

Magie:   67%(Zablokováno Albusem brzmbálem)

Lektvar lásky: Podánán Ginnervou Weasleyovou

Lektvar důvěry:Wearsleyovím, Albusovi Brumbálovy

Zvěromágství:  100%(Zablokováno Albusem Brumbálem)

Jazyky temných tvorů:   99%(Zablokováno Albusem Brumbálem)

Jazyky světlích tvorů:  100%(Zablokováno Albusem Brumbálem)

Metamorfomágství:   100%(Zablokováno Albusem Brumbálem)

Oněmněle jsem zíral na papír a  podal ho Griphoogovi. Jak ho četl jeho tvář byla čím dál tím naštvanější. Zbytek už nevím protože se mi zatmělo před očima a já upadl do bezvědomí.


Tak dneska zavřeli naší školu kvůli koronaviru a jinak se moc omlouvám za chyby. Doufám že se kapitola líbila.

Vaše Luna.

Celý život mi lhaliKde žijí příběhy. Začni objevovat