Újabb

380 28 1
                                    

Jungkook pov:❤️

Reggel 7-kor szólt az ébresztőm, hogy vár a munka. Nem akartam Chimet egyedül hagyni, de muszály dolgoznom, neki addig úgy is tanulnia kell. Kivettem egy fekete farmert és egy kék inget. Befújtam magam parfümmel és lementem reggelit készíteni. Evés közben a telefonomat böngésztem mikor meghallottam a lépcső nyikorgását.

-Jungoo ugye nem hagysz itt? - ül bele az ölembe.
-Jiminie nekem muszály dolgoznom. - simogatom kócos haját.
-Én is megyek, kérlek én is veled akarok menni!! - kezd el hisztizni
-Oké, jöhetsz... - adom be a derekamat
- 5 merc és itt vagyok- mászik ki az ölemből.
Felvett egy fekete farmert és egy fekete pólót ami nagy volt rá. Elég jól nézett ki benne. De sajnos nincs időm sokáig bámulni ezt a földre szállt angyalt mert vár a munka.

...........

Már itt van az első betegem Jiminnel pedig nem tudom mit csináljak. Szegény csak ül az asztalomnál és a telefonját nyomogatja.
-Chim..- Sétálok elé mire felnéz rám
-Igen? - rakja le a telefont.
-Nem akarsz nekem segíteni? - simítok a karjára
-Dehogynem, úgyis unatkozok. -
-Oké akkor hívd be a következőt. Aztán itt van ez a papír. Ezt vidd át a 17-es terembe ami a 3.emeleten van. Itt van pénz. Veszel kaját? Van az utca végén egy kínai.
-Persze, add őket - milyen cuki
-Vigyázz magadra-adok egy puszit szájára.

Jimin pov:💜

Szóltam a következőnek, hogy jöhet majd felrohantam a 3.emeletre. Bekopogtam a 17-es ajtón és egy elég váratlan személy fogadott. Taehyung?
-Oh.. Szia, te mit csinálsz itt? - lepődik meg.
-Bejöttem Jungkookal és azt kérte ezt hozzam fel. - adom át neki a teleírt papírt.
-Istenem... - kezd el bosszankodni
-Gyere be- tárja ki az ajtót én pedig bemegyek.

-Mi a baj? - kérdezem meg óvatosan
-Sajnos az egyik betegem gyógyíthatatlan.. - ne..
-Miért, mi történt vele? - érdeklődök hiszen borzalmas hogy a mai technikával nem lehet valakit meggyógyítani.
-Nem vette be a gyógyszereit, elő jött a rohama és ütközött egy másik aoutóval. Már műtik aztán nekem kell megvizsgálnom és valószínüleg új gyógyszereket írni fel neki. - magyaráz fáradtan

-Taehyung hyung! Nem kaphatok egy cigit? - állok föl és kezdek aegyozni
-Oké, de én most nem tudok veled kimenni. - ad nekem egy szálat és egy öngyújtót.
-Köszönöm hyung! Ígérem vissza hozom- mutatok az öngyújtóra
-Úgy legyen! Na menj! - elindultam ebédet venni és sétálás közben elszívtam a cigit. Vettem két adag kaját és vissza mentem a rendelőbe. Kopogás nélkül nyitottam be így szegény lány aki bent ült kiesett a székből annyira megijedt.

Miután elment leültünk enni de Jungkook úgy gondolta belehúz az ölébe. Így ettünk tovább míg megnem szólalt.
-Megint kint volt a cigis banda? - kérdezi bekapva az utolsó falatot.
-Nem...miért?-tényleg nem esett le miért kérdezi...
-Akkor miért rohadsz cigi szagtól? - kezd ideges lenni
-Én... Nem tudom-hazudok neki, de látom nem iszi el.
-Jimin ugye nem... - hajol egyre közelebb én pedig megse tudok szólalni csak nemlegesen rázom a fejemet.

Erőszakosan megcsókolt én pedig próbáltam magatól eltolni. Basszus lebuktam.
-Jimin... Miért? Tudod milyen káros? És egyáltalán kitől kaptál? - kérdezi már nyugodtabb hangon.
-Jungkook énannyira sajnálom-kezdek el hangosan sírni
-Jimin... Kitől van cigid? - ragadja meg a karomat és teljesen maga felé fordít.
-Tae... Taehyungtól-vallom be őszintén.
-Ezt nem hiszem el.... Muszáj leszek szólni a szüleidnek! - fogja idegesen a fejét.
-Ne...bármit megteszek - borulok térdre és kigombolom a farmerját. Hátha ezzel el tudom érni, hogy ne monddja el a szüleimnek.

Jungkook pov:❤️

Hirtelen kiesett a székből és kigombolta a nadrágomat. Már húzta volna le az alsómat mikor észbe kaptam és ellöktem, persze nem úgy hogy fájjon neki.
-Mit csinálsz? - vonom kérdőre idegesen de kivehető a hangomból, hogy aggódok érte.
-Bármit megteszek hogy ne mondd el a családomnak. És tudom hogy téged boldoggá tesz ha...
-Ki ne mondd-szakítom félbe mondandóját.

Felültettem a beteg székre \ágyra[író szerk. Még mindig az ami a fogászatokon szokott lenni.
-Miért csináltad? - teszem föl neki az első kérdésemet
-Mert úgy hallottam, hogy nyugtató hatása van. Szerettem volna teljesen megnyugodni. - kezd újra halk sírásba én pedig csak letörlöm a könnyeit és kérdezem őt tovább.

-Hányat szívtál el? - remélem nem sokat.. Kicsit félek a választól és attól is hogy hazudik, persze könnyen észre veszem ha valaki hazudik, de ez egy komoly téma.. És ő JIMIN!
-Csak kettőt. Tényleg csak annyit! - próbál győzködni pedig fölösleges. Hiszek neki. Túl kétségbeesett ahoz hogy hazudjon.
-Rendben, megígéred, hogy nem szívsz el többet? - rakom arcára a kezem majd egy zsepivel letörlöm a könnyeit.
-Igen! - mondja majd olyan gyorsan felült és rám ugrott hogy a földön kötöttünk ki de úgy látom ő élvezi a helyzetet.

-Ugye szabad? - néz le ajkaimra én pedig csak bólintok. 5 merc csókolózás után levegő hiány miatt elváltunk, össze pakoltunk és elindultunk haza. Út közben be kellett mennünk vásárolni amit Chim igazán élvezett. Én toltam a kocsit ő pedig szorgalmasan pakolta bele azokat amikre szükségünk lehet. Miután haza cipeltem a szatyrokat elkezdtünk vacsit csinálni.

Egy idő után Jimin csak azt mondta üljek le ő pedig szorgalmasan sütögetett. Még muffint is elkezdett csinálni. Legalább jól érzi magát. Miután kész lett a kaja leültünk a kanapéra. Egy idő után megszólaltam és felhiztam egy olyan témát ami már régóta izgatja a fantáziámat.
-Jimin... Akkor most mi is van köztünk? - nem erre a kérdésre számított szerintem hiszen félre nyelte a tásztát és csak két palack víz megivása után válaszolt.

-Hát... Nekem tetszel - hajtja le a fejét zavarában de látom hogy mosolyog.
-Nekem is tetszel, nagyon is-ülök hozzá közelebb.
-Akkor..mi..-nem tudja kimondani annyira dadog.
-Jimin szeretnél a párom lenni? - teszem fel neki a kérdést mire azonnal igennel válaszol így egymás nyakába borulunk.

-De ugye megígéred, hogy nem fogsz rám erőltetni olyan dolgokat amire még nem állok készen. - fogja meg arcom két oldalát
-Nem tudnék veled ilyet tenni
És elcsattant az első igazi szerelmes csók.

Na sziasztok!! Tudom régnem volt rész amiért bocsánatot szeretnék kérni! ❤️❤️Csak most egy kicsit megkavarodott az életem. De próbálok rendszeresen hozni majd részeket! Remélem azért nem lett annyira szar rész!!! ❤️❤️❤️❤️

A szív doktor utasítása:SZERESS! Where stories live. Discover now