Jimin pov:
Késő reggel keltem mivel az orvosom elintézte hogy ne kelljen suliba járnom. 9-kor lebattyogtam a konyhába ahhol anya csinált teát.
-Jó reggel anya-köszönök és kitöltök a kedvenc bögrémbe teát.
-Mindjárt indulnom kell dolgozni de ígérd meg hogy eszel valamit. És ma nem tudunk elvinni az orvoshoz így 2-re jön érted
-Rendben anya, legyen jó napodFelvette a cipőjét és már ment is dolgozni. Nem tudtam mit csináljak.... Ennem kene?? Miután megittam a teát úgy dönöttem eszek valami. Csináltam banánfagyit málnával aminek a felét meg is ettem a többit pedig beraktam a hűtőbe.
Átöltöztem ootthoni ruhába és beültem a Tv-t nézni, aminek természetesen az lett a vége hogy bealudtam.A telefonom csörgésere ébredtem.... Ismeretlen szám. Anya azt tanította hogy senkinek ne vegyem fel mert megfogok halni. De mi baj lehet belőle?
-Tessék-szólok bele a telefonba.
-Szia Jimin, Jungkook vagyok, hogy vagy? - na ez váratlanul ért...
-Egész jól.. - válaszolom felénken.
-Akkor jó, délután megyek majd erted és elviszlek egy meglepi helyre. - még telefonon keresztül is hallom hogy mosolyog.
-Már várom-mosolygok én is
-Majd csöngetek
-Szia-köszönök mire ő is majd egyszerre letesszük a telefont.Mennyit aludhattam??
Te jó isten dél múlt. És Jungkook nem sokára jön értem.
Felszaladtam az emeletre és gyorsan lefürödtem, hajat mostam és fogat... Najó a gyorsan egy enyhe túlzás mivel 1 órába telt. Felvettem egy hosszú fekete tapadós bőrgatyát egy Guccis pólót és egy farmer dzsekit. Ezután oda ültem az ajtó elé várakozni, de nem kellett sokáig hiszen Jungkook korábban jött.-Szia Jimin, gyere szálj be-mutat a luxus kocsijára.
-Szia Jungkook-olyan szexin mosolygott hogy majd lerojadt a fél arcom.... Égett az egész fejem, hogy tudok ennyitől zavarba jönni??!
Már kb 20 perce úton vagyunk úgyhogy gondolom nem a rendelőbe megyünk.-És... Mit csináltál ma? - kérdezi meg kuncogva - minden kis részletet hallani akarok- mosolyog, továbbra is
-Hát....ittam teát meg... Ettem fagyit. És megmostam a hajamat. - mondom félénken
-És?? - kérdezi mosolyogva
-Nem csináltam mást-mondom lehajotott fejjel
-Oké akkor konkrétan rákérdezek, honnan vetted ezt szájfényt?-Mi? - kérdezek vissza
-Hát... Nagyon jól nézel ki. És gondoltam megkérdezem mert... Hát ja. Miért ne? - mosolyog
-Már nem emlékszem, de kettő van belőle és ha gondolod az egyiket odaadhatom.
-Ohh hát azt megköszönném.
Jungkook leparkolta a kocsit egy nagyon ismerős helyen... Ez ugye???-Ez?? Miért hoztál ide? - kérdezem félve
- A szüleid azt mondták szeretsz táncolni.
-Az már régen volt.
-Na, kérlek-biggyeszti le ajkait
-Jó, de... Nem hoztam magammal ruhát-hajtom le a fejemet
-Én viszont vettem neked-mosolyog diadalittasan
-De a táncos cuccok nagyon drágák-nézek rá meglepődve.Junkook csak szemet forgatva megfogta a csuklómat és behúzott az épületbe. Jk kifizetett egy üres termet 1 óráig. Vagyis Jungkook.... De olyan aranyosan hangzik ha becézem.
Elmentünk az ölözőbe ahhol oda adta nekem a ruhát. Fekete térdnafrág és egy nagyon jó minőségű piros póló.Elkezdtem átöltözni, de meglepődtem hiszen ő is...
-Te is fogsz táncolni? - kérdezem mosolyogva.
-Ha nem gond-mosolyog ő is és leveszi a pólóját. Lefagytam... Mi a szart sportol??
-Valami gond van? - kérdezi
-Nem, csak elbambultam, válaszolom.Bementünk a terembe és kezdetét vette a tánc.
1 órával később......
Hamar eltelt az egy óra és nagyon élveztem. Jungkookal táncpárbajoztunk, és elkezdtünk együtt egy koreográfiát.
-Na, jó volt? - kérdezi már a kocsiban ülve.
-Igen, köszönömJungkook pov:
Jimin olyan aranyos és olyan szexin táncol. Látok benne valamit ami a többi betegembe nincs meg. Depressziós, de csak mikor egyedül vagy rossz társaságba van. Most például nyoma se látszik, hogy beteg és szenved. Mosolyogva néz ki a kocsim ablakán.
Úgy gondoltam elviszem a házamba. Filmezünk és közben nasizunk... Lealább valamit egyen, hiszen lassan 4 óra lesz és mégcsak fagyit evett.
Pár percel később leparkoltam a házam előtt mire Jimin zavarodva nézett rám.-Gondoltam filmezhetnénk - nézek rá ártatlanul
-Miért ne? - kérdi mosolyoga és kiszáll az autóból...........
Épp egy romantikus film közepén tartunk miközben chipset és gumicukrot eszeünk. A filben épp egy csókjelenet ment mire Jimin felém fordult. Miért néz így rám?? Egyre közelebb jött de már mikor majdnem össze értek ajkaink megállt. Nem mer megcsókolni. Lassan elkezdtem felé hajolni és megcsókoltam.
Jimin bele mosolygott csókunkba majd viszonoszta. Levegő hiány miatt muszáj volt elválnunk.
-Én... Sajnálom Jungkook csak...
-Ne sajnáld, én élveztem
-De az orvosom vagy. - néz rám könnyekben úszó szemekkel.
-Ne aggódj, nem mondjuk el senkinek.
-RendbenSajnálom, sok ideje nem volt rész, de vissza tértem!! Mostmát jól vagyok csak nagyon sokat voltam beteg
Remélem jól vagytok és tetszik. ❤️❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
A szív doktor utasítása:SZERESS!
FanficPark Jimin depresszióba esik miután elköltöznek a családjával. Az új iskolában sokan kitagadják, mert kiderül, hogy meleg. Szülei úgy döntenek beiratják pszichológushoz, ami segít is a kis Jiminen. Dr. Jeon Jungkook a város legjobb pszichológusa. Ji...