Jimin pov💜:
Sajnos egyszer minden, jó véget ér. SAJNOS! Letelt az egy hét amíg anyáék távol voltak. Jungkookal pedig kibékültem és azóta szerencsére nem is veszekedtünk. Éppen a szobámba fekszem és a plafont bámulva gondolkozok. Ha jobban megnézzük a kapcsolatunk Kookal...elég furi. Kb 6 év van köztünk amit koreában eléggé rossz szemmel néznek. És sajnos a szüleim is kitagadják az ilyen párkapcsolatokat. 2. Ő a pszichológusom és 3 hete ismerjük egymást. Össze jöttem vele úgy alig ismerem, és férfi.. na ezt hogy kéne elmondanom a szúleimnek? Egyáltalán elmondjam nekik? Jungkook ma bemutat a szüleinek és eléggé izgulok.
Nemsokára jön értem úgyhogy élkezdtem öltözni. Felvettem egy fehér inget és egy fekete bőr nadrágot hozzá. Tettem föl egy kis alapozóst az arcomra illetve szemkarika kremet is. Jungkook nélkül nemnagyon tudok aludni. Tettem fel dinnyé ajakápolót ( mert ez a kedvence) és.kint vártam őt az ajtó előtt. Anyáék megengedték hogy nála aludjak, szerencsére, de persze azért nen nagyon örültek neki.Hirtlenen egy autó száguldott be az utcába, nem meglepően páromé volt az. Beültem mellé az autóba majd egy hosszú csókot valtottunk. Egész úton zenét hallgattunk. Erre a kis időre teljesen elmúlt a szorongásom. Viszont mikor a hatalmas fehér haz elé értünk újra hányingerem lett és remegni kezdtem.
-Jiminie, azért ne aggódj ennyire. Nem lesz baj.-nyugtatott párom, majd össze kulcsolt ujjainkal indultunk meg a ház felé. Bekopogtunk és pár masodperc múlva egy vékony, hosszú barna hajó asszony nyitott ajtót. Ez biztos Kook anyukája.
-Jónapot-hajolok meg illedelmesen-mire az anyuka csak nevet. Valamit elrontottam?
-Ugyan, azért még annyira nem vagyok idős, gyertek be nyugodtan.- hát ez váratlanul érintett. De ez eléggé megnyugtatott. Legalab az anyukája pozitívan áll a dologhoz.Kook szüleinek hatalmas háza volt, és ízlésesen volt berendezve. Nyugtató környezet volt. Leültünk a kanapéra és megvártuk amíg az anyuk hozza a sütit.
Nem is tudom mi a neve..jajj ez nagyon kínos. De mintha a gondolataimban olvasna.
-Jeon Minjun vagyok, ha jól sejem te pedig Park Jimin. Az én edes kisfiam egész nap csak rólad beszél. - ohh...Wait! Miket mondhatott rólam?
Már éppen beszélgetésbe kezdtem volna Kook anyukajaval mikor csapódott a bejarati ajtó. Újra elkezdtem izgulni. Párom említette, hogy az apukája elég szigorú ilyen téren. Felálltunk a kanapéról és Jungkook atkarolt. Mikor belépett a nappaliba az édesapa, megfagyott a levegő.NAGYON mélyen meghajoltam előtte, és próbáltam nem sírni.
-Apa, ő itt abarátom, Park Jimin- Jungkook ezzel megindította a lavinát.
-Mi az hogy a barátod?-jön felénk dühösen az apuka.
-Apa, nyugodj le és örülj neki hogy boldog vagyok- az apa hallgatott fia szavaira, és leült a fotelbe.
-Fiam, nem erre számítottam, mikor azt mondtad haza hozol valakit. Neked egy feleség kéne.- Páromon éreztem hogy ideges, hiszen körmeit már szinte bele mélyesztette a derekamba.
-Apa kérlek próbáld megérteni. NEM SZERETEM A LÁNYOKAT ÉS NEM IS FOGOM. Nekem Jimin kell.- mondandója végére egy kicsit elhalkult, de még így is megemelte a hangját.
-Fiam...ne húzd ki a gyufát. Megértelek. Csak nem örülök, hogy egy ilyen kicsi fiúcskával vagy együtt,-kezdenek lehiggadni..Jungkook pov❤:
Reggel teljesen kipihenten, és tele energiavával ébredtem. Ma elviszem a szerelmemet bemutatni a szüleimnek. Anyának mar sokat meséltem róla, apa miatt pedig aggódom egy PICIT.
Szexi akarok lenni Jimin előtt úgyhogy beallítottam a hajamat és felvettem egy bőrnadragot meg egy fehér Gucci pólót.
Ezután a fehér Kiámmal száguldoztam az utaok és végül Chim házához értem.
Láttam rajta hogy nagyon izgul, ezért miutan beszállt a kocsiba jó hosszan megcsókoltam. Az út a szüleim háza felé csöndben telt. Halkan szólt a zene mi pedig dúdolásztunk. Mikor megálltunk a házunk előtt Chimnek minden életkedve elment szerintem. Lattam hogy remegett.Ezért direkt úgy mentem be vele hogy fogom a kezét. Anya természetesen, nagyon jókedvűen fogadott minket. Jimin pedig egy kicsit feloldódott, és akkor mikor komolyabb beszelgetésbe eredtek volna, csapódott a bejárati ajtó.
Ezutan apa lépett be a nappaliba. Meg a lelegzetvételünket sem lehett hallani.
Gyorsan atkaroltam Jiminie derekát, hogy ezzel megmutassam apámnak hogy ő az enyém és nem veheti el tőlem!
-Apa, ő itt a barátom, Park Jimin-láttam az sn kicsi babámon hogy fél,es meg kell neki muatanom hogy igazi férfi vagyok. Viszont apa elég dühös lett.
-Mi az hogy a barátod?- jön felénk idegesen. De én nem ilyedek mwg ennyitől. Ha kell szembe szállok a saját apámmal.
-Apa, nyugodj le és örülj neki, hogy boldog vagyok.- apám leült a fetelbe és egy ideig nézett maga elé.-Fiam, nem erre számítottam mikor azt mondtad haza hozol valakit. Neked egy feleség kéne.-erre már teljesen kiakadtam, és nem tudtam magamat vissza fogni.
-Apa kerlek próbáld megerteni. NEM SZERETEM A LÁNYOKAT ÉS NEM IS FOGOM. Nekem Jimin kell- apa nagyon megdöbbent hogy ilyen hangszínen beszelek vele. De a végét azért lágyabbhangon mondtam.
-Fiam... ne húzd ki a gyufát...megértelek. csak nem örülök, hogy egy ilyen kicsi fiúcskaval vagy együtt. - apa fia modjara majd beszelek vele. De most az a legfontosabb hogy Chim jól érezze magát.Tele helyesírási hiábbak valószínüleg, rövid lett és szar. Megpróbálok holnap is részt hozni, vagy legalábbis a héten, de nincs ihletem nagyon. Azért remélem valamennyire tetszik. Örülnék a vissza jelzéseknek❤❤
KAMU SEDANG MEMBACA
A szív doktor utasítása:SZERESS!
Fiksi PenggemarPark Jimin depresszióba esik miután elköltöznek a családjával. Az új iskolában sokan kitagadják, mert kiderül, hogy meleg. Szülei úgy döntenek beiratják pszichológushoz, ami segít is a kis Jiminen. Dr. Jeon Jungkook a város legjobb pszichológusa. Ji...