Cestou
Nakoniec zobrali aj Nika. ,,Mohol by mi už konečne dakto vysvetliť čo sa tu deje?"opýtal sa Niko lebo zas nepočúval. ,,Twl mal si počúvať ale vysvetlím ti to." odpovedala mu Linda a Samo mu už vysvetľoval plán. ,,Pôjdeme do tej opustenej továrne. Potom nájdeme vchod do tej jaskyňe a tam sa rozdelíme. Ja, Vita, Klára, Linda pôjdeme za Leou a vy ostatní pôjdete chytiť Matiáša a Miu. A potom ich hodíme na súd. A do väzenia. Easy-peasy. Chapeš?"dovysvetľoval a skoro nabúral do stromu. ,,Samo kukaj sa na cestu né na Nika!" už ho buzerovala Klára. ,,A bol už v tej jaskyni dakto?"zisťoval si Samo. ,,Ja som tadiaľ behával. A dúfam že ju ešte ten krypel neznásilnil."vyslovil Vita túžby všetkých prítomných. ,,Čo viem tak taký určite nie je. Ale posledné 2 týždne sa dosť zmenil. Tak neviem." konečne povedal niečo aj Domčo.S Leou
,,Povieš mi prosím kde to kurva sme?" opýtala som sa toho debila pre ktorého som asi niečo ako droga. ,,Neboj sa zlatko. Počkáme tu asi nejaké 2 týždne a potom ťa zoberiem ku mne domov. Áno? A neboj sa užijeme si to tu. MIÁ! POĎ SEM!" všetko mi vysvetlil a mňa striaslo pri pomyslení že už neuvidím ani Kláru ani Vituška ani Sama a ani nikoho. ,,Áno zlatko?" ohlásila sa Mia a ja som sa čudovala prečo ho ona priam miluje keď ja ho priam nenávidím z hĺbky duše? ,,Mia?",,Áno Lea?",,Prečo s ním chodíš a hovoríš mu zlatko, miláčik a podobne?",,Pretože ona ma miluje a ja milujem ju." vmiešal sa nám do debaty Matiáš. ,,Mia ja ti pomôžem dostať sa z tadiaľto a od neho ak mi pomôžeš újsť.",,Č-čo? A-ale prečo? Nie! Veď načo by som ti mala veriť keď som vás všetkých zradila. A teraz je rada na tebe aby si mňa zradila. Prosím nezraď ma a pomôž mi. Ja ho nenávidím-" hlas sa jej zlomil a začala plakať. ,,Prosím"zastonala posledný krát a už ju volal ten tyran. ,,Zlatko už idem! Neboj sa." odpovedala mu a bežala do miestnosti čo vypadala ako kuchyňa vytesaná do kameňa. ,,Zlatko a ty tu čo robíš? Nemala si sa pripravovať kým si neprídem s tebou užiť?" zaskočený sa opýtal a na Mií bolo vidno že ju to ranilo. ,,Tebe fakt nevadí že ti frajerka má čoraz viac chutí sa podrezať!? Ty fakt nevieš prejaviť ani trochu súcitu?! Ak si chceš so mnou užiť tak sa nauč správať ako správny priateľ ktorý miluje svoju priateľku!! Ona si ťa nezaslúži! Nechápeš to!? Stále!? Si len bezcitný debil bez súcitu! Vypadni odo mňa!" rozkričala som sa na neho a on sa na mňa pozrel a začal svoj predhovor. ,,Takže zlé dievča sa mi vŕta do vzťahu. Prečo by som mal mrhať svojím vzácnym časom a vzácnou energiou na nejakú kurvu ktorá sa ťahá s každým druhým? A keď sa ty staráš do nášho krásneho vzťahu tak ja by som sa mohol starať do toho tvojho pokazeného vzťahu nie? Keď ťa ten tvoj Viťúšik už ani nemiluje! Nechceli aby si to vedela ale my sme si to povedali medzi sebou a pravda je že ťa nemiluje! Kedy ti najbližšie dal pusu? Alebo kedy ťa obímol? Ha? Ty si taká zaslepená láskou že ani nevieš čo sa vo vašom vzťahu deje!" rozkričal sa na mňa a mne neostalo nič iné ako naňho kričať zas. ,,NEMÁŠ SA MI STARAŤ DO VZŤAHU! ON MA ASPOŇ NETÝRA! TY JU PODVÁDZAŠ PRED JEJ OČAMI! SI JEBLÝ ČI ČO ŽE SI TO NEUVEDOMUJEŠ?!?",,Dóbre, dóbre! Nekrič Janko! Dohodneme sa. Ja sa nebudem starať do vzťahu tebe a ty sa nebudeš starať do vzťahu mne. Áno?",,Tak sorry že sa snažím pomôcť tvojej frajerke."zrazu bolo počuť nejaké pípanie. ,,Čo sa tu do prdele deje? Prečo to pípa? A čo to vlastne pípa?"začala som stresovať ale oni dvaja zrejme určite vedeli čo sa deje. ,,Mia! Je čas! Choď! Choď a chyť ich do pasce!" šikoval ju ku dverám. ,,My si tu musíme stihnúť užiť Leušík. Alebo mám povedať Mary?",,AKO VIEŠ MOJE DRUHÉ MENO?!? TO MENO ZA PRVÉ NENÁVIDÍM A ZA DRUHÉ HO VIE IBA KLÁRA!" zarazila som sa. ,,Mary Wolfová že? Hmm... Pekné meno pre nádherné dievča. A počul som že tvoj otec je vo väzení. Och! Ja som zabudol on je mŕtvy!"posmieval sa a ja som mala sto chutí ho zabiť ,,Ako to že vieš moju pravú identitu?" znova som sa zarazila a nechápala som že prečo a ako ju vie a odkiaľ ju vie a tak. ,,Nechápeš? To je dobre. Pretože niekto vie o tebe všetko. A toho niekoho veľmi dobre poznáš. No nebudem ti viac prezrádzať. Pretože teraz si to chcem s tebou už-",,Už sú tu! Schovaj ju do tej skrine!"vtrhla sem Mia a ma hnala do tej 'skriňe'. Bola to skôr komoda ale namiesto šuplíkov to malo veľkú prázdnu dieru. ,,Čo?" nechápala som o čo tu ide. ,,Drž hubu a lez! Okamžite! A opováž sa čo i len pípnuť inak si to s tebou rozdám a je mi jedno kde a či ťa to bude bolieť!",Čo sa to kurva deje? Ja na neho serem ja budem hučať a ak budem s ním potom tehotná tak ho dám na adopciu a basta. Počkať. Koho je to hlas? Je to Vita? Alebo... Áno! Je to Vita! A už počujem aj Kláru! Ja ich už počujem!' ,,POMÓC! SOM V TEJTO BEDNI! POMÔŽTE MI!" začala som kričať, búchať a kopať. ,,Čo to je za krik? To je-Leuší? Kde si? TY KRETÉN KDE SI ZAVREL LEU?!?! LEI? KDE SI?" počula som ako ma Vita hľadal. ,,Tu som! Pomôžte mi! Som v tej tmavo hnedej skriňi! Tuuuu!" odkričala som a s nádejou som dúfala že ma nájdu. ,,Ty piča! Ja som ti povedal aby si držala hubu! A vy vypadnite! Okamžite!" rozkričal sa Matiáš a už som iba cítila ako ma čie si ruky vyťahujú z tej skrine. Potom som počula iba ako keby z diaľky že Matiáš kričí dačo na Miu a na niekoho ale potom som už stratila vedomie.Čauky!
Dúfam že vám toto chýbalo😈! Lebo mne vôbec🙃. A kto si myslel že tento bullshit už skončil? A kto si myslíte že vytiahol Leu z tej skrine🤔? A inak do komentárov mi prosím napíšte pozdrav aký by som mohla používať na konci kapitol tak zatiaľ bajbaj!
YOU ARE READING
Nepochopená Láska
FanfictionTen názov neriešte... Prvé čo ma napadlo Popis si vymyslite Určite už poznáte týchto štyroch youtuberov tak tu máte o nich príbeh... Držím palce aby ste pochopili. Píše to tá ktorá má namiesto mozgu kašu a nevie ani ako ale na vysvedčeniach má aj...