14. Časť

251 9 6
                                    

S: Ale pohniiiii
N: Ale keď on tu má pohádzané veci
V: To je debil
N: Ja alebo Pinďo?
S: Ty si hlavne pridaj
N: He? (neviem ako napísať citoslovce nechápavosti/retardácie)
V: Pohni si! Máme tam byť už o 5 minút!
S: Neser ma inak vykopnem tie dvere
N: Taaaak a už jsem tady zas! (povedzte mi prečo som si pri tom predstavila že sedí na hajzli a vydýchol od úľavy)
V: Ty si akurát tak kok-
(začal mu vrndžať mobil)
S: A do riti... Kto volá?
V: Mama- Áno mami?
(Vitova mama-Vm)
Vm: Zlatko prečo si tak neskoro hore?
V: Mami ráno ti zavolám dobre?
Vm: Ale aj vysvetlíš fajn?
V: Dóbre Dóbre papa.
Vm: P-
S: Ideme?
N: Ja idem
H: Kriste čo tu je taký rámus?
S: Keď si už hore tak poď
H: Ale neprezliekam sa. Ok?
V: Faaaaajn pridaj si!
H: Hlavne. Zachovaj. Kľud.
S: Ja? Tvoj spolubývajúci sa tu už 10 minút vyhovára že máš všade veci a keď už konečne po hodine víde tak sa zobudí ten kto má za svoju lásku života Spánok.

Každopádne už pred domom/pri aute
K: Čaute! Čo vám to tak trvalo? A prečo má Honza pyžamo?
S: Nepýtaj sa. Všetko vysvetlím cestou.

Na chate
L: Čaute! Čo vám to tak trvalo?
V: Ahoj, zlato.
H: Ja o ničom neviem
N: A je to v prdeli
S: Lea vysvetlím. Kým sa k nám na chodbu dostal Niko ktorému to trvalo 10 minút tak sa zobudil aj Morry a ten kým sa vyšmochtal z izby tak my sme už nasadali do auta a vyrážali.
L: Aha
( Všetci vysvetlili Morvesákom plán a  potom im plán vysvetlili aj na mape pretože Niko stále nechápal (ja mám pocit že ak ešte raz po ukážem na to aký je Vetus nechápavý/retardovaný tak to napíšem aj to description))

Ráno
V: Doprdele koľko je hodín? Šesť? A prečo sme na chate? Sa- Samo! Heeej! Všetci vstávajte!
L: Zlato? Čo tak vrieskaš?
V: Sorry Lei ale za cca 2 hodiny sa zobudí M a musíme sa prichystať.
H: Zlato?!? Prosím vás niekto mi vysvetlite čo sa tu do piči deje!?
K: Nehuč debile!
N: Pinďo a prečo mi stojíš medzi nohami?
S: TICHO! Och hurá! Nachystajte sa a o 10 min ideme domo. Všetci. A M povieme že ste si chceli vyraziť ale za tiahli ste do toho aj mňa s Vitom a baby po nás prišli až teraz. A budeme sa tváriť že sa nič nestalo. Ok?
All: Okj...

Doma
M: Ale ale... Čo tu robkáš zlato?
L: (A do piči zas tento kokot) Ale nič len sme si to s Klárkou vyjasnili a je pokoj. A plus k tomu vieš čo nás čaká večer.
M: Niko a inak kedy má dojsť Mia?

V Nikovej mysli
Kedy má dojsť Mia? Jáj dnes. A prečo sa všetci tvária tak smutne a zmätene? A inak mohol by som si kuknúť to nové video čo mi včera došlo upozornenie. (ak to je od 5-minute craft tak sa ani nečudujem že je taký retardovaný)  The Coconut nut is a giant nut- huraaaaa zase si to pamätám! If u eat to much you get very fat :-)

H: Heeej! Zem volá Nikolasa Kývala
N: The Coconut nut is a giant - Ups! Sorry. Čo si to vravel?
S: Že kedy má prísť Mia?
N: Jaaaa... Neviem? Vravela že o 15:00.
V: Konečne.

Čauky ľudia! Jop ďalšia časť je vonku a nebojte sa táto kniha ani zďaleka nekončí. Taaakže táto časť bola dlhšia pretože keď som vydala poslednú tak v tu noc som začala písať túto časť a napísala som 234 slov a teraz má... 584 jop a teda toto je koniec a Akcia M (pre nechápavých Akcia Matiáš/Magor prečítajte si 9. časť aby ste pochopili) bude ďalšiu alebo až tú ďalšiu kapitolu takže zatiaľ bajbaj😘.

Jo a píšem to v noci a nezabudnite si prečítať novú knihu (Niečo o mne)

Nepochopená Láska Donde viven las historias. Descúbrelo ahora