9. Časť

359 14 3
                                    

L: Vita ty tu počkaj a o chvíľku vylez z tadiaľto a tvár sa že sa nič nestalo a ak to chceš niekomu povedať tak len Domčovi keďže som videla ako si sa s ním bavil. Ok?
V: Ok. A daj si pozor láska.
L: Nevolaj ma tak aspoň kým to nebudú vedieť ostatný. Ja už idem za Klárou. Pa
V:Pa

L: Chalani kde je Klára?
M: Ale-ale panička hľadá svoju kamošku.
L: Nestaraj sa.
S: Pravda prečo ju hľadáš?
L: Nestarajte sa už! Kde je?
M: Hore v izbe.
L: Ďakujem pekne. (povedala to s najodpornejším úsmevom)

L: Klári môžem vojsť?
K:Choď preč!
L: Čo sa stalo?
K:Dobre vieš čo sa stalo!
L: Idem do izby a vysvetlíme si to.
K: Fajn *dobre to hrám že? *
L:*ano* Čo som urobila?
K: Dobre vieš! Chcela si ma zradiť!
L: *začni akože plakať*
K:(plačlivým hlasom) ako si len mohla!?!
L:Priznávam chcela ale vypočuj ma...
K: Nie! Už ťa nechcem ani vidieť!
L:(potláča smiech) Tak čau.
K: *tak čauky mnauky bajbaj* Vypadni už!

Na prízemí
M: Tak sa ti páčilo ako som povedal Kláre všetko? Láska? Prečo ma ne-
L: Drž hubu ja ta nemilujem a nikdy nebudem a nevolaj ma láska áno?
S: *čo sa práve stalo?*
D:*ja viem ale nepoviem*

Po tomto Lea odkráčala domov sa zbaliť a išla na chatu kde ju čakali Víta s Klárou.
L:čaute.
K: Lea čo tu robí Vita.
L: Uhh... Chodí so mnou?
K: A TO SI MI PREČO NEPOVEDALA!?!
L: Chcela som ti to povedať v izbe lenže som nevedela že ti ten debil povie o tom ako som ťa chcela podraziť
V: Baby kľud
L/K: Okej
V:Musíme vymyslieť plán ako dosvedčiť že Matiáš je totálny magor.
K: Je problém že som sem zavolala Sama a vysvetlila mu všetko?
L: On ma nenávidí a to len kôli tomu že mu to povedal ten magor
S: Lea?
L: Ak si mi prišiel povedať že som sprostá a mám sa od Klári držať ďalej tak to už viem dávno.
S: Nie... Ja som sa ti chcel ospravedlniť.
L: Hahahá veľmi vtipné.
V: Láska myslím že toto nie je vtip
S: Láska?
V: Nooooo... My spolu chodíme?
S: A to ste mi chceli kedy povedať?
K: Samo kľud. Nemiešaj sa do toho. Ja by som ti to povedala.

O 2 hodiny
V:Takže plán by bol takýto na Valentína o pol piatej vždy robíte ten večierok nie?
S: Sedí
L: O piatej dojde M ako Magor/Matiáš a o pol šiestej sa s ním stretnem v chodbe a mám mu povedať kde je Klára. Na balkón v hosťovskej  by sa mal dostať do 15 minút a medzitým chalani všetkých vyženú z izby a rozmiestnia tam kamery. Potom zbehnúť dole a dajú tam ten balón či nafukovačku či čo to je.
K: Keď tam dorazí M hneď začína akcia. Tu máme 2 verzie 1. Hneď sa ma to opýta a 2. Bude sa so mnou len tak baviť a potom sa to opýta. Ale dalej budeme postupovať rovnako. Ja sa budem len tak pýtať že alo na to došiel atd.
S: Potom do izby vojdem my a budeme robiť všetko podľa plámu čo nám povedal teda pôjdeme za neho a zhodíme Kláru dole na ten balón. Medzitým Lea zavolá Morvesákov a Dominika aby rýchlo zobrali ten balón a Klára si ľahne na zem akože omdlela (?). Potom Lea s chalanmi sfúknu balón a zavrú sa v pivnici. Nakoniec my vypneme kamery a znesieme ich do našej izby. Potom počkáme kým M odíde a do izby prepašujeme Kláru a chalanom povieme aby opili M keďže sú v tom taký profíci. Nakoniec to zostriháme a donesieme na políciu aby ho zabásli a máme hotovo.
L: Idete za chalanmi?
S: Hej ideme.
K: Ty počkaj a my im to ideme povedať.
V: Neboj sa láska do dvoch hodín sme tu. A možno ti donesiem aj prekvapko.

No tak toto bola dlhšia časť a tešte sa nabudúce bude celá akcia tak bajbaj😘.

Nepochopená Láska Where stories live. Discover now