L: Chalani kde je Vi-
M: Ahojky
S: Kde je kto?
L: uhh... Klára. Kde je?
M: Ja som si myslel že si sa s ňou rozprávala
L: Drž hubu ty sviňiar hnusný!
D: Čo sa tu deje?
L:Nestaraj sa!
S: Domino poďme preč.
M: Idem s vami.
L: Nie ty tu pekne ostaneš a porozprávame sa!
M: Trhni si! *ak to povieš Vitovi alebo Kláre tak zas ja poviem Kláre ako si ju chcela poraziť.*V Leinej mysli
A kurva musím sa priznať Kláre. A potom nájdeme Vitu a vysvetlíme mu všetko.K: No tak čo povedal?
L:Nič pretože keď som sa prišla chalanov opýtať kde je tak tam bol aj ten zmrd.
K: Kurňa
L: Musím sa ti priznať.
K: S čím?
L: (všetko povedala) A Klári budeme ešte kamošky prosím?
K: Ja... Ja neviem ale teraz na tom nezáleží. Teraz záleží na Vitovi a na nás.
L:ok
K: Ktorá ho uvidí ako prvá bez toho kreténa v závese tak mu to vysvetlí.
L: OkS:Mati čo sa stalo medzi tebou a Leou?
M: Zistil som že sa jej páčim.Vo Vitovej mysli
Ach jaj ako som mohol byť taký sprostý a myslieť si že sa jej páčim? Veď všetkým sa páči iba Matiáš. Už ho nechcem nikdy vidieť!V: Mhm...
D: Čo sa deje?
V: Nechcem o tom hovoriť.
D: Ale povedz veď sme kamoši od škôlky.
V: Páči sa mi Lea ale jej sa páči Matiáš a on sa páči všetkým a ja som si práve uvedomil že žiarlim.
D: Porozprávaj sa s ňou a uveď fakty.
V: Dík.
D: Nemáš zač.
V: A pls nikomu to nehovor.
D: Fajn
L:Vita ach tu si. Není pri tebe Matiáš?
V:Nie. Je hentam
D: No porozprávajte sa a ja idem.
L: Čo?
D: on ti to vysvetlí.
L: Čo mi máš vysvetliť?
V: Chcem sa s tebou porozprávať a kôli tomu nepôjdeme niekam inam?
L:Víta aj ja sa potrebujem porozprávať ale asi o niečom inom ako ty. Teda určite o niečom inom.
(išli do Samovej izby)
V: Tak kto začne?
L: Ja.
V: ok
L: Neprerušuj ma a len počúvaj. Chcela som Kláru zradiť a povedala no teda naznačila Matiášovi že sa jej páči. A on jej chce zlomiť srdce. Asi. A on na mňa vyletel že ja sa mu páčim a začal ma bozkávať lenže ja som mu vyzadila že sa mi nepáči ale že sa mi páčiš ty. A on povedal že sa ťa zbaví a že potom nám v "našej láske" nikto nebude prekážať. Tak si prosím dávaj pozor. Lenže on mi teraz povedal že ak to poviem niekomu tak on povie Kláru že som ju zradila a ja chcem aby sa nedozvedel že som jej to povedala a že som sa jej priznala že som ju zradila. To je všetko.
V: Mám v hlave menší zmätok. Po prvé Ak sa ti páčim tak prečo nám ten zmrd povedal že sa ti páči. Po druhé prečo si si chcela zradiť Kláru. A po tretie Už chápem prečo ťa milujem.
L: Čo?!? Počkať po prvé Asi to povedal len kôli tomu že aby ste ma nebalili. Po druhé Pamätáš si ako ste videli takú polonahú babu u Kláry v izbe? To som bola ja. To kôli tomu som si myslela že to tie dvere nechala otvorené schválne. A po tretie Ja ta tiež milujem.
V: Ideme za Klárou?
L: OkFujha ľudia ako to ubehlo že som konečne* sa dokopala k tomu že napíšem novú kapitolu. Dúfam že sa vám bude páčiť**. Tak bajbaj😘
*Po dvoch dňoch? XDDDD
**Myslíte že Vita bude chodiť s Leou? Napíšte do komentárov.
YOU ARE READING
Nepochopená Láska
FanfictionTen názov neriešte... Prvé čo ma napadlo Popis si vymyslite Určite už poznáte týchto štyroch youtuberov tak tu máte o nich príbeh... Držím palce aby ste pochopili. Píše to tá ktorá má namiesto mozgu kašu a nevie ani ako ale na vysvedčeniach má aj...