27. Časť

87 3 0
                                    

Takže ľudia... Vybrali ste si že chcete aby som pokračovala. No tak si to ujasnime. Časti budú vychádzať raz za týždeň lebo skôr to odo mňa nečakajte na to som až moc lenivá. Ale ne ja musím písať aj na druhý účet. A toto píšem sem len kôli tomu že konverzáciu či jak sa to volá nikto nečíta. (bohužial:()  a nakoniec by som chcela povedať že na druhej knihe (čítaj na druhom účte) vychádzajú časti tiež raz za týžneň ale sú dvojnásobne dlhšie a už veľa ľudí mi písalo že je parádna aj do súkromného a aj do komentárov. A ešte jedna vec. Chcete aby do bolo také nudné že budú len zisťovať o minulosti Lei a Lindy alebo skôr také (jemne) nadprirodzené? Napíšte do komentárov a sorry že táto časť je skrátená kôli tomuto oznamu. A zabudla som dopísať že okolo 30 časti končím túto knihu a robím druhú.

,,No... Ako som vravela nebol to jediný dôvod prečo som odišla. Ten pravý bol že nás začali prenásledovať." začala Linda. ,,Kto?" prerušila ju Lea. ,,Lei... Ty nevieš ešte všetko ohľadom našej minulosti.",,Čo?! Povedz mi čo neviem!",,Lei-",,NIE! JA TO NECHCEM POČUŤ! TEBA A AJ RODIČOV AKOŽE BAVÍ TAJIŤ O MINULOSTI SVOJEJ NEVLASTNEJ DCÉRE A SESTRE?!? NEPOVEDALA BY SOM ANI POL SLOVA KEBY SI MA ADOPTUJETE AKO DÁKU 10 ROČNÚ FIFLENU ALE JA SOM U VÁS OD MOJICH ŠTYROCH ROKOV! ČO VŠETKO STE MI NEPOVEDALI?!? HA!? KOĽKO? POLOVICU ALEBO LEN JEDNU CELÚ HISTORKU AKO SOM ZOŽRALA MUCHU?!? ALEBO DAČO HORŠIE?!?",,Lei zlato kľud." prerušil ju Vita. ,Čo tu do pekla robím?' pomyslel si Samo. ,,Prosím vás ukludnite sa a sadnite si." povedal Vito a hneď si sadli ale Lea stále prebodávala Lindu pohľadom.

Nepochopená Láska Where stories live. Discover now