Orta Okul Son;
Koşabildiğim kadar hızlı koşarak ezbere bildiğim eve ilerledim. Eve vardığımda zili çalıp sabırsızca kapının açılmasını bekledim.
"Seungmin?"
Kapı açıldığında gülümseyerek kapıyı açan kişiye baktım.
"Günaydın Hyun Mi teyze."
Dişlerimi göstererek gülümsediğimde Hyun Mi teyze gülümseyerek saçlarımı okşadı.
"Bugün erkencisin."
Kafamı salladığımda Hyun Mi teyze geri çekilip kapıyı daha da açtı.
"Hyunjin odasında. Henüz uyuyor."
Kafamı sallayıp ayakkabılarımı çıkardım ve koşarak üst kata çıktım. Hyunjin'in odasının önüne gelince kapıyı sessizce aralayıp içeri baktım. Hyunjin gerçekten uyuyordu.
Gülümseyip içeri girdim ve kapıyı arkamdan kapattım. Küçük adımlarla Hyunjin'in yatağına ilerleyip yatağının kenarına oturdum ve merakla uyuyan Hyunjin'e baktım.
"Aptal. Birde bana sakın uyuya kalma diyordu."
Kendi kendime söylenip ellerimi Hyunjin'in omuzlarına koyup Hyunjin'i sarstım.
"Uyan artık Hyunjin. Hani bugün erken kalkacaktık."
Dudaklarımı büzüp konuşurken Hyunjin gözlerini yavaşça araladı.
"Ne oldu?"
Hyunjin gözlerini ovalayarak yattığı yerde doğrulduğunda gülümsedim.
"İstediğin kitabı aldım."
Elimdeki ince kitabı Hyunjin'e uzattığımda Hyunjin merakla kitaba baktı.
"Nasıl başardın? Ben istediğimde vermemişlerdi. Daha yaşımın küçük olduğunu söylediler."
Hyunjin hayretle bana baktığında sırıttım.
"Orada bir tanıdığıma denk geldim ve ondan benim için almasını istedim."
Hyunjin kafasını sallayıp esnedi.
"Önce yemek yiyelim. Kahvaltı yaptın mı?"
Kafamla Hyunjin'i onayladım.
"O zaman sen bekle ben kahvaltımı yapıp geliyorum. Bu arada sakın kitabı okuyayım deme."
Kafamı sallayıp gülümsediğimde Hyunjin odadan çıktı.
Hyunjin'le tanışalı pek olmamıştı. Evlerimiz yakın olduğundan ve annelerimiz de yakın arkadaş olduğundan Hyunjin'le takılmaya başlamıştık.
Bir süre boş boş etrafa bakarak zaman geçirdikten sora sonunda Hyunjin odaya gelmişti.
"Sonunda. Güya bugün erken kalkmak için anlaşmıştık."
Dudaklarımı büzdüğümde Hyunjin elini ensesine koydu ve sahte bir şekilde güldü.
"Üzgünüm. Uyuya kalmışım."
Başımı iki yana salladığımda Hyunjin yanıma geldi ve oturdu.
"Hyunjin bu ne? Bunu bize neden satmıyorlar?"
Hyunjin uznıp elimdeki kitabı aldı ve sırıttı.
"Yakında öğrenirsin."
Hyunjin kitabı açtığında gözüme ilk çarpan çizimler olmuştu. İçi resim dolu bir kitap.
Hyunjin'le beraber bir süre odada kitabı okuyarak zaman geçirmiştik. Kitap ince olduğundan çabucak bitmişti.
"Nasıldı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Price ❧ Hyunmin
FanfictionSevgilinden ayrılmak için sapık birini kullanmak mı? Kulağa çok saçma geliyor ama başka şansım da yoktu. 18.09.2021: # 23 - seungjin Couple'lar; Hyunmin Changlix Minsung