Bu sefer mutlulukla okula doğru ilerledim. Ellerimle çantamın saplarını tutup gülümsedim. Dün aklıma gelen şahane fikir sayesinde hem takıntılı sevgilimden hem de sapık Hyunjin'den kurtulmuştum.
Okul'un bahçesine girip hiç duraksamadan okula doğru ilerledim.
"Seungmin!"
Bana seslenen Hyunjin'le gözlerimi yan tarafıma çevirdim. Gördüğüm şeyle gözlerim kocaman açılmıştı. Bu kadarını beklemiyordum.
"Oh, selam sapık Hyunjin."
Hyunjin sahte bir şekilde gülümseyip elini omzuma attı.
"Konuşabilir miyiz?"
Omuz silktiğimde Hyunjin beni okula doğru yönlendirdi. Okulun bodrumuna indiğimizde omzumdaki kolunu çekti.
Sırtımı duvara yaslayıp gözlerimi Hyunjin'e çevirdim.
"Yüzüne ne oldu? Yoksa birine sapıklık yaparken dayak mı yedin?"
Gülerek sorduğum soruya karşı Hyunjin sahte bir şekilde gülümsedi.
"Planı işleme koyduğumuzu keşke daha önceden söyleseydin Seungmin. Gelecek kavgaya karşı hazırlık yapardım ve bu kadar hasar almazdım."
Tek kaşımı havaya kaldırdım.
"Ne planı?"
Hyunjin alayla gülüp bana yaklaştı ve tek elini kafamın yanından duvara yasladı.
"Bedeli ödememek için bilmiyormuş gibi mi davranıyorsun?"
Hyunjin tekrar güldüğünde dudağındaki yara acımış olmalı ki yüzünü buruşturdu.
"Plan yaptığımızı veya onu işleme koyduğumuzu hiç hatırlamıyorum."
Hyunjin başını sabır dilercesine tavana çevirdi.
"Jun'a sana mesaj attığımı ve bunun hoşuna gittiğini bu yüzden ondan ayrıldığını söylemişsin."
Kaşlarımı kaldırdım.
"Ee?"
Hyunjin yüzünü bana yaklaştırdığında ondan uzaklaşmak adına kafamı geriye yasladım.
"Bunun karşılığı diyorum, öpücük diyorum."
İç çekip Hyunjin'i ittirdim ve onu kendimden uzaklaştırdım.
"Senin planına göre ki bu planı asla kabul etmedim, seninle sahte sevgili olmak karşılığında sana öpücük verecektim. Fark ettiysen Jun'a seninle sevgili olduğuma dair hiçbir şey söylemedim. Yani ödemem gerek bir bedel yok."
Hyunjin şaşkınca bir süre yere baktığında sırıtıp sırtımı duvardan ayırdım ve merdivenlere ilerledim fakat Hyunjin kolumdan tutup beni durdurdu.
"Ama sen yine de beni kullandın Seungmin. Eğer benim mesaj attığımı söylemeseydin Jun peşini bırakmazdı. Bunun için dayak da yedim. Bir bedel olması gerek."
Hyunjin gözlerini benden ayırmadan konuştuğunda gözlerimi kıstım.
"Umrumda değil Hyunjin. Ben senin planını kullanmadım. Bedel falan yok."
Gitmek için hareketlendiğimde Hyunjin bunu engelledi.
"Senin için dayak yedim Seungmin. Bedel tabiki olacak."
Hyunjin sırtımı duvarla birleştirdiğinde kaşlarımı çattım.
"Saçmalama. Seni öpmeyeceğim Hyunjin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Price ❧ Hyunmin
Hayran KurguSevgilinden ayrılmak için sapık birini kullanmak mı? Kulağa çok saçma geliyor ama başka şansım da yoktu. 18.09.2021: # 23 - seungjin Couple'lar; Hyunmin Changlix Minsung