JungKook POV:
-time skip, dva meseca kasnije:
"Da, znači onda je gotova i kuhinja, kupatilo, kreveti za decu, igračke....dobro, važi, hvala Vam, prijatno"....prekinuo sam poziv, izdahnuo i došao do prozora....
Ovo odvrtano sunce, kako ga mrzim....
A ja sam na vrhu ogromne poslovne zgrade koju sam nasledio od oca....ja sam direktor ove firme u Koreji i imam para da mogu da se kupam u njima, ali o tome ne pričam nikome....ono što sam uradio jeste donirao novac sirotištu i renovirao ga tako da deca mogu normalno da žive u njemu....
A najbitnija stvar jeste da sam za ova dva meseca skoro svaki dan sa posla svraćao u sirorište da vidim malo vampirče....Hea....
Mislim da je to ono dete o kome Jimin i ja maštamo već godinama od kako živimo zajedno....
Zato sam podneo zahtev državi i dobio sam odobrenje na usvajanje male Hea-e, a da to Jimin ništa ne zna....
Danas je dan kada ću otići po nju i dovesti je kod nas kući, da bude srećna sa nama i da ima sve što poželi....da bude naše dete....
Strpljivo sam čekao 4 popodne i paljba ka sirotištu....
A za to vreme razmišljao koliko će to biti brige i obaveza....ljubavi, nežnosti i sreće....
Jimin će biti najsrećniji na svetu....
Nešto o čemu sanja će mu se konačno obistiniti....
Kada sam video 10 do 4, izjurio sam iz kancelarije i sišao liftom na prizemlje, a zatim u kola i pravac sirotište....
Nisam mogao da dočekam da vidim malu Heu....dete se vezalo za mene, svaki put mi se obraduje kada me vidi....a i ja se obradujem kada vidim nju....
Mislim da će joj biti lepo sa nama....
Vozio sam i vozio i došao ispred....
Tako je lepo izgledalo ovako renovirano....
Ušao sam i nasmejao se....
Svi su mi se kao i uvek javili, a do mene je dotrčala ona....
Podigao sam je i zagrlila me je
"Ejj malena....došao sam po tebe...."....pogledali smo se...."hoćeš ići sa mnom? Mm?"....
Klimnula je stidljivo glavom i opet me zagrlila, a ja sam imao širok osmeh....
Jimin POV:
Bože gde je on do sada, trebao je da dođe pre pola sata....sad kad su ga zadržali na poslu idem sa se ubijem....
Hteo sam da provedem veče sa njim, a ne sam....osećam se tako bezveze....
Tako sam sedeo i sedeo....i onda sam začuo vrata....
A na vratima zatekao njega i malu devojčicu iz sirotišta....
Raširio sam oči i pogledao u njega široko nasmejanog....
"....došao sam kući ljubavi....išao sam po Heu....našu ćerku...."....
Stavio sam ruku na usta i pustio suze....
Čučnuo sam i došla je do mene, zagrlila me je, a i ja sam nju....
Pile malo....
Dobro došla Hea....
Ma juuuu, kako divno
Lol
Vott i comm
Poyy
xoxo
Iskra ^^®
🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜
VOUS LISEZ
[JM] Be my vampire [JK] ✔️
VampireŽivot je surov, gorak, bolan.... Život je nepredvidljiv.... Život je.... Sačinjen od dva oštra bela zuba.... Krvi i mesa.... Ali, najviše se od svega bojim.... Tih očiju, koje su me tad pogledale, i dalje me gledaju.....