Zafer yine her zaman ki gibi sabah namazina uyanamamış her sabah olduğu gibi annesi odasının kapısını tıklatarak "zafer daha uyanmadın mı.." diye seslenip ses gelemeyince hızlı bir sekilde kapıyı açıp ben seni her defasında böyle uyandırmak zorunda mıyım diye sokranarak zaferin üzerindeki örtüyü alıp hafifce kolunun üzerine dokunarak uyandırdı tam odadan çikarken gözleri zaferin masasına takıldı sorun masası degil masanın uzerinde ki pantolonu giysileriydi nerdeyse dolabindaki esyalarin yarısı masanın üzerinde sonra birden bir ses yukseldi "odanın hali ne böyle kac kere diyecegim aldiklarini yerine yerlestir.." Zafer uykulu halde tmm anne iki sey zaten iki dklık sey diyerek abdest almaya gecti. Zaferin babası harun gülerek "zafer bey uyanabilmiş en sonunda" diyerek namaza geçti ama evin prensesi gibi yetiştirilen zaferin kız kardeşi hulya uyuyor. Zafer hulayi gormeyince odasına baskın yapip uyandirma fikri kafasinda geciyordu ve kafasinda ki planı uyguladı ve hülyanin odasindan bir ses yukseldi her sabah ki gibi zafer evi karıştirmisti. Hulya sabah kahvaltisinda suratini eksiterek "her sabah zaferi ben boyle cekecek miyim? anne.." diyerek güldü. Hülya imamhatip lisesinde zafer anadolu lisesinde okuyordu liseleride lise caddesinde oldugu icin karsi karisyaydi. Evde boyle anlasamiyormus gibi görünselerde biribine aşık iki kardes. Anneleri serap bile Zafer ve hulya icin ikiz gibi ayrilmaz derdi arkadaslarina, akrabalarina. Zaferle hülya birlikte okula gitmek icin evden ciktilar bir sokak altında oturan hulyanin en yakin arkadaşı helinide aldilar. Zafer kiz kardesi ile helini okulun kapisinda birakip ayrilirken kiz kardesi her zaman ki yaptigi seyi yapti ve zaferin sacini bozup kactı zafer kisa bir sure kovaladiktan sonra derse gec kalacagini dusunerek okula yöneldi. Klasik bir arkadas grubu olan zafer derste hep konusur eglencesine her istedigi seyi yapardi kizlarlada arasi iyiydi bide taninmıs bir halasinin oglu vardi kimsede birsey diyemiyordu. okulun feno ogrencisiydi ama hic bir zaman bir kaygaya yada birisine saygisizligi yoktu tek sorun kizlar ve kizlarin zaferle konusmak icin yaptiklari zaferde hep oylesine konusurdu. Ortaokulunu cemaate bagli bir kolejde babasinin okutmasina ragmen kizlarla arasina mesafe koymamısti ama bunun sebebi kiz kardesi hulyaydi cunku hep nereye gitse abisinide sürükluyordu zafer kendi okulundan fazla kiz kardesi yuzunden, kardesinin okulunda zaman geciriyrsu arapca hocalari sukran hocalri bile zaferi tanimisti. Hülya yine zaferi beden egitimi dersinde voleybol oynamak icin okula cagirmisti helinin gözleri zaferin uzerinde bundan hulya habersiz ama zaferin boyu uzun oldugu icin her topu puan olarak kazaniyrdu Hülyada gicikligina "benim sayemde kazaniyoruz" diyerek guluyordu, heline gelen her topuda zafer tutuyordu. Helin gulerek "zafer biraz da bana birak topu ben atiyim" derken topun hizli gelmesiyle helinin bilegine birsey oldu. Oyun yarida kaldi ve herkes helinin basina topladi zafer helinin bileginden tutarak iyimisin neresi aciyor diye seslendi. Helinin eli zaferin elerinde ve o aci icinde helinin yuzunde bir tebessum. Sonra hulya ve arkadaslari mudahale etti ve zafer okula gecti. Helinin yuzunde aciyla karışım bir tebessum vardı. Bilegimde fazla sey yok diyerek yerden kalkti ve derse gectiler.
YORUM YAPIP, TAKİP EDİP, OY VERİP DESTEK VERİRSENİZ DEVAMI GELİR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haram Diye Vazgectiğim
ActionHerşeyi elde edebilen bir gencin elde ettiklerini kaybetmesiyle haram aşk denen ilacın şifa değil insanı öldürdüğünü anlayıp gözünü açması ve haram olan herşeyden vazgeçip hayatta yaşadığı herseyden tat almasını anlatan bir kitap. Belki senin hayatı...