HAILEY POV
Reggel amikor felkeltem rájöttem ma van az első olyan dolgózós napunk a BTS-el
Izgultam is ,meg nem is olyan jól összemelegedtünk mintha már nagyon régóta ismernénk egymást.
Megnéztem mennyi az idő : 10 óra van . Lehet hamarabb kellett volna felkelnem de nembaj.
Remélem nem hagytak itt, Tae is felkeltettett volna.
megmosakodtam elmentem arcot rajzolni magamnak majd felöltözve távoztam a szobából .
-Na végre hogy felkeltél ! -mondta Suga
Én meg néztem egy ilyen *felkelthettelvolnaamugy * fejjel .
-Bocs hogy szeretek aludni -mondtam picit gúnyosan .
-Na de akkor indulhatunk a stúdióba? Kérdezte a leader lelkesen .
Szívesen- mondtam örömmel.
Amikor be értünk a bighit stúdiójába már naggon vártam a közös dalszerzést ugyanakkor néha még más dolgokon is járt a fejem ... Pontosabban más valakin ....
-Halljátok szerintem legyen a szám neve
"Moon"-mondta jin.
-nekem oké.
Ez mind szép és jó de hogy fogunk erre egy szöveget kitalálni ?- jelentette ki Suga értetlenül .
-Írni fogunk egy dalt az első emberről a földön vagy mi ?
- nevetett mindenki a felszolalásán.
-Oh, nekem van egy ötletem! Szerintem szóljon arról hogy valakinek nagyon fontos egy másik személy, és a földhöz hasonlítják pl mondjuk:
"én vagyok a Hold the vagy az én földem ." -monda Tae Telyes komolysággal a fején , ettől kicsit meglepődtem mert amilyen perverznek és gyerekesnek hittem annyira intelligens és komoly is tud lenni.
-Nekem nagyon tetszik- jelentettem ki egy izgatott mosollyal .
Akkor ebben szerintem mindannyian eggyett értünk. -mondta RM
-JAH-monta Suga
-Szerintem akkor bele is kezdhetünk az írásba !
Pár perc gondolkodás után jimin megszólal .
-Ez ,hogy hangzik?:"Mikor került a hold es a föld ilyen közel egymáshoz ?"
-Uhhhhh ez tetsziiiik- jelentette ki jougkook.
-Mivan ha ezt is oda tesszük mellé:"Csak a létezéseddel ragyogsz , maradhatok melletted ? "
Mondta lelkesen a maknee .
-Halljátok nemtudtam hogy ilyen jól írtok ,én meg csak addig jutottam hogy ✨"hold "✨ oszt cső.-mondtam kicsit aggódva - nem vagyok elég jó.
- egy: köszönjük ,kettö: Nem vagy rossz dalszerző hallottuk a számod -mondta Jin.
- Hát igen ,
de ott volt úgymond "inspirácio" rossz értelemben ,most meg hát szerelemről kéne írni és mit ne mondjak abból nem volt, vagy van sok az életembe .
Ha volt is rossz vége lett .
-Oh .. mondta jin kicsit szomorúan . Bocsi nemtudtam.
-Ja semmi tényleg Nem tudtok ellene semmit tenni -mobdtam jelezve egy mosollyal hogy minden rendben ,amikor belül semmi nem volt rendben....
GYEREKEK INSPIRÁCIÓ! -kialtottam fel, aztán csak szavaltam mint egy vers:
"mindenki azt mondja hogy gyönyörű vagyok ,de az oceanjaim koromsötétkék"
Aztán mindenki hülyének nézett .
-Mi? Van .... Nem lattatok meg INSPIRÁCIO BOMBÁT ? -ezen a hülyeségen mindenki kuncogott egyet .kis idő után volt már pár sorunk
-oké tehát ennyi van eddig a dalból :"Mikor került a hold
És a Föld ilyen közel egymáshoz?
Csak a létezéssel ragyogsz,
Maradhatok melletted?Te vagy az én Földem
Neked csak egy hold vagyok
A kis csillagod, amely felderíti a szívedet
Te vagy az én Földem
És csak téged látlak
Csak így nézek le rád.Mindenki azt mondja, hogy gyönyörű vagyok, de
Óceánjaim koromsötétek
Egy csillag, ahol virágok nyílnak, és az ég mélykék
Az igazán gyönyörű az te vagy "-tudjátok milyen zseniális és szép ez a dal ugye? -ugy hangzottam a nagy izgaottságban mint egy kislány aki megkapja élete első Barbie babáját.
-Hát szerintünk is szuper !Ezzel a csudijó számmal zártuk le a napot ,a fiúknak még volt dolguk így hát egyedül voltam a lakásban
Gondoltam felhívom Olivíat ,hogy beszámoljak neki az események ről.Na hát hilihalihalihó ,itt az új rész remélem tetszeni fog ,tudom hogy ez a szám igazából az ARMY-k nak lett írva ,nekem viszont ez a kedvenc számom és valahogy bele akartam tenni a történetbe ! És meg lett a 100 megtekintése a könyvnek,köszönöm.
💜💜
YOU ARE READING
Moon | KTH ff ✔️
Fanfiction"Egészen idáig nem történt semmi különleges az életemben . Aztán jelöltek egy Grammy-díjra...: Tw: Megpróbáltam kijavítani de ez ... ( FIGYELEM: Szuper cringe és logikátlan részleteket is tartalmazhat ) :)))