3.rész

105 5 2
                                    

A kártyán ez állt : V , BTS

Mellette az összes többi tag ,hát mit is mondjak elkapott a fangörcs !
Elfoglaltam a helyem , mivel előbb értem oda  felkaptam a telefonom elkezdtem pötyögni  pár mondatot . Mert, ha a BTS fog mellem ülni úgysem fognak hozzám szólni sőt szerintem még rám sem fognak nézni. Valakinek mégis csak beszélnem kell erről, a tevékenységre tökéletes ember pedig Olívia volt  .

Azzal  a lendülettel letettem a telefonom,
felnéztem és már ültek le a helyükre.
mindegyikük nagyon jól nézett ki mint mindig . Egy ideig ültem ott aztán , nem tudtam mit csináljak inkább csak koncentráltam a fellépőkre ,a fiúk is előadtak de mivel ők voltak az elsők , így már csak néző közönségként  voltak jelen és persze jelöltek-ként.
Majd egyszer csak megszólalt RM aki bemutatkozott nekem :
-Szia! Én vagyok a BTS "vezetője" , Kim Namjoon!
Nagyon be lehettem pánikolva mert egy pillanatra lefagytam de utána én is be mutatkoztam.
- Hailey Hope , örülök a találkozásnak!
Nagyon tetszett a fellépésetek! -mondtam egy ilyen orbitális  nagy mosollyal a fejemen ami elment volna egy vicsornak is.
Örülünk hogy tetszett!-mondta Jungkook, aki szintén bemutatkozott . Őket követte ez összes többi.
Majd elbeszélgettünk egy ideig rendkívül érdekes és komoly dolgokról mindhogy:
"Milyen finom a koreai kaja egyszer próbáljam ki", "Jungkook kedvence a banános-tej" és hogy "Yeontan  egyszer belepisilt Hoseok Supreme papucsába."
Majd mindegyikünk felnézett mert hallottuk hogy elkezdődött a díjátadó.

Egy fél óra múlva a fiúk nyertek is egy díjat.
Majd jött a kategória amiben én  voltam jelölt .
Amikor az emberke felért a színpadra a borítékkal a kezében olyan volt mintha megállt volna az idő.

A LEGJOBB ÚJ ELŐADÓ NYERTESE PEDIG...

És lassan kinyílt a boríték...

NEM MÁS MINT HAILEY HOPE!

Szerintem könnyeztem , annyira meg voltam lepődve  hogy majdnem el estem a saját ruhámba .
Amikor felértem a színpadra mindenki tapsolt . Láttam ahogy a fiúk ujjongtak annak ellenére hogy nem régóta ismerjük egymást.
Oda léptem a mikrofonhoz hogy mondjak pár szót:

- Ezt a díjat azoknak akik már a pályafutásom elején támogatták utamon köszönhetem, mindennél jobban imádlak titeket!
Meghajoltam majd lesétáltam, az egész terem a tapstól zengett.

Vissza ültem a fiúk mellé , mindegyikük gratulált én meg nem győztem megköszönni.
Az átadó ünnepség végéig beszélgettünk , szomorú voltam amikor el kellett köszönni tőlük.

Már készültem kimenni az épületből  amikor valaki a nevem kiabálta megláttam megnézni ki az ,de emberkénk feje kicsit sem volt ismerős .
-Hailey , Hailey Hope maga az ? kérdezte ,a fickó akit még mindig nem ismerek.
- Hello, a BTS menedzsere vagyok !- mondta.
-heh én  meg a mikulás, egyenesen finn országból jöttem a cuki kis piros szánomon amit öt normális és egy piros orrú rénszarvas húz örülök a találkozásnak ! - viccelődtem mert rohadtul  nem hittem neki .
-haha tudom hogy hihetetlen de tényleg én vagyok -magyarázta
- Na és hogy szeretné maga ezt nekem bizonyítani.
Végül úgy bizonyította ,hogy nem csak kekeckedik velem ,mutatott olyan képeket amiken ő van meg a fiúk .
-Jólvan elhiszem magának !
-Tehát arról lenne szó hogy a fiuk szeretnének egy közös számot magával szimpatikusnak tartották . -mondta én meg annyira meglepődtem hogy azt nem lehet szavakba önteni.
KOMOLYAN? - kérdeztem .
-Igen. Holnap találkozzunk a hotel-lobby ban , fiúkat is hozom . -mondta majd oda adta a  névjegykártyáját és elment .
Ott hagyott engem a gondolatimmal.

Sziasztok! Elhoztam a következő részt , remélem tetszett !💜

Moon | KTH ff ✔️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant