17.rész

34 3 0
                                    

Bocsánat -szólaltunk fel egyszerre.
Aztán kinyújtottuk a kisujjunkat a másik élé.
-Szent a béke?-kérdezte.
-Szent a béke.-És így kezdődött az új és örökké tartó barátságom az exemmel . Talán így volt a legjobb . Most is kedveltem , de rájöttem , hogy jobb barátnak mint szeretőnek . 

-Így ,hogy már szent a béke elárulnád nekem mi a szent facsigát csinálsz te itt Koreában?

- Oh hát jó ,hogy megkérdezted , remélem van időd mert ez hosszú lesz. -mondta majd belekezdett a mesélésbe.

- Ugye tudod szeretek zenélni, a számításunk után csak a zenére tudtam koncentrálni . Elkezdtem dalokat írni , táncolni és elhatároztam , hogy jelentkezek egy céghez , itt Koreában. 

Fel is vettek így hát most az SM -nél vagyok az NCT tagja amiben meglehetősen sokan vagyunk .

-Azta! hát ez nagyon kemény !
Azt mondod NCT?  Olyan ismerősen hangzik...-gondolkodtam el.

-Várj ez ismerős ?-kérdezte majd magabiztosan elkezdett fütyülni.

-OOOHH hát persze  , Make A Wish !-Csaptam a homlokomra.

-Na látod ebben a videoklipben pont nem vagyok benne.-nevetett.

-Ez nagyon menő! kiderült van még egy Idol ismerősöm!-

-Ezt hogy érted ? - Értetlenkedett Mark.
-Van meg aki idol a haverjaid közül?

-Persze tényleg ,te még nem tudod!
Pont azért vagyok itt mert a BTS -el  írtunk egy közös számot! -magyaráztam Marknak .

- Várjunk te is zenélsz? - felém fordult és a kikerekedett szemeivel az enyéimbe nézett 

-Igen - nevettem - Szerintem másképpen nem engednének a BTS közelébe .
- Várjunk , lehet hogy ismered az egyik számom . A név : "Poison" mondd valamit ?
Én írtam .

-Asztabüdos!
Az most az egyik kedvenc számom! Hát ez zseniális!

- Egyszer be kell , hogy mutassalak a többieknek , ők is nagyon szeretik ezt a számot !

- Úristen , ez nagyon menő !  Majd mindenképpen szánok rátok időt , csak most lesz a turném és ... más dolgokkal is el vagyok foglalva . Vagy inkább másvalakivel - pirultam el . 

- Jesszusom ! te , TE! ... - úgy nézett rám , mintha valami új dolgot talált volna fel - Te valamelyik BTS taggal jársz ?!! - suttogta . 

- Csak idegesen rászóltam : -ezt ne ilyen hangosan , még a végén letámadnak !

-Na ne~!

-De~!-bólogattam , Marknak mint egy idióta .

-Amikor folythattatuk volna intelligens beszélgetésünk ,csörögni kezdett a telefonom .
Ki hívhat ilyenkor?
Természetesen Taehyung.
Markot nem zavarta a hívás, azt mondta , nyugodtan vegyem fel.

Én:-Háló!

Tae:
-Hailey hol az Istenben vagy ? Valaki elrabolt vagy elszöktél?

Én: -Te hülye vagy ! Nem csak eljöttem sétálni és találkoztam egy régi ismerőssel.

Tae:
-Tudod te mennyi az idő?

Én: oh, hogy az rohadt... Megyek már !
-Konkrétan rácsaptam a telefont.

-Ránéztem Markra, Mark rám nézett  aztán  felé suttogtam " majd írok instán" bólintott és od szólt egy "siess haza nehogy kikapj "- ot majd elkezdtem hazafelé rohanni ,közben integettem neki.



Most láttam amúgy, hogy elérte a könyv 200 olvasót! Köszönöm!💜💜

Moon | KTH ff ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora