10.rész

60 4 0
                                    

Taehyung POV

-Sajnálom . Most biztos haragszol  barátodra megértem. -mondtam . próbáltam biztatni, hogy jobb kedve legyen.
-Igazából nem azért haragszom mert összejött Luke-al hanem mert nem mondta el. Már kezdtem túllépni rajta mert megtetszett valaki más de nem akarlak ezzel untatni biztos nem érdekel. - ahogy ezt kimondta elhajtotta a fejét. Szóval Luke volt ,Luke akiről nem tudtam eldönteni hogy a pasija vagy csak haverja . De már lehet tudni ,egykor sokat érzett iránta .
Vajon ki tetszik neki ? Ismerem?-ezek a gondolatok kavarogtak a fejemben.
-Dehogy untatsz kifejezetten érdekel!
Ha kellek ittvagyok neked mint a bárátok egymásnak . -Rosszul éreztem ezt kimondani  matt neki biztosan úgy hangzott hi így elküldtem a barátzonába.
- Na és aki tetszik... Ismerem ? Kérdeztem egy kíváncsi fejjel .

Hailey POV

-Hát az nem is kifejezés -  mélyen a szemébe néztem.
-Szerintem még jiminnél is jobban ismered - motyogtam , de sajnos meghallotta.
- Na így már nehezebb lessz kitalálni .
Mondjuk van egy tippem, de Jimin a legjobb barátom szóval nemtom kiről van szó .
-És neked tetszik valaki? -  gyorsan váltottam témat .
- Látom szered terelni  a témát .- erre a kijelentésére elpirultam .
- Szóóóval akkor ki tetszik ?
- Hatppfff, Te.- sutogtam magamnak .
- Ki ? Nem hallottam tisztán -nézett kíváncsian.
-Biztos nem hallotad muszáj elmondani még eszer?
- Igen szeretném hallani ! -
Innen nem volt visszaút, hazudni még nem akartam,ki kellett mondanom már nem bírtam magamban tartani.
-Te Taehyung, te teszel. -mondtam
- Tudom hogy még annyira nem ismerlek , meg lehet hogy a szemedben csak egy másik rajongó vagyok ,de ezzel nemtudok mit csinálni mindíg itt lesz bennem.  egymással szemeztunk egy kicsit .
Féltem a visszautasítástól de valahogy éreztem ,hogy így lessz.
M-minegy úgyis h-hülyeség ... -
próbáltam volna még kifogásokat keresni.

- Én ... figyelj - modnta Tae
- Van egy ötletem , mi lenne ha jobban megismernénk egymást mint barátok
És utánna megnézzük ,hogy tényleg szerelmes leszel-e belém . Vannak dolgok amikre nem vagyok büszke , és ha úgy is elfogadsz az már a te döntésed

-Benne vagyok , bárátom!
Köszönöm hogy itt voltál ma velem és jobb kedvre derítettél- jeleztem hálamat egy cuki mosollyal .

Már tényleg menni akartam enni  mert a hasam törte meg a kínos csendet. 
-korog a hasam .

Kajánal beszélgettünk kicsit .
A fiúk látták hogy letört voltam. Megkérdezték mi az oka:
-Hát tudjátok meséltem ,hogy volt szerelem az életemben de nem volt jó vége. A battyám haverjaba voltam belesve már kezdtem túl lenni rajta , most meg megtudtam hogy a legjobb barátnőmmel kavar. 
Montam olyan "tökmindegy már" hangulatban.- Az élet szar.. de mindig jön valami jó utánna .
Mondtam majd lehajtott fejemen egy kicsi mosoly jelet meg ,és az arcom felvette a rózsaszín árnyalatot.
Erre a kijelentesre nagyon nem reagált senki semmit de így éreztem helyesnek.

Hát itt van a következő rész az első amiben. Történik valami érdekes 😂 remélem tetszett !💜

Moon | KTH ff ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin