12.rész

45 2 0
                                    

Ma megint írtuk a dalból már majdnem kész volt az egész ,pár dolgot kellett rajta még  csiszolni,de egész jó volt.
Nagyon sokat jelentett nekem ez a dal ,nem is lehet megfogalmazni az érzelmeket amik el vannak  benne   , meg úgymondd ezt a részét az életemnek öleli körbe például egy hónapja el sem tudtam volna képzelni hogy a kevenc bandámmal fogok egy dalt írni. Úgy látszik  néha tényleg be jön az hogy soha se álmodjunk kicsiben.

Éppen görgettem az Instagramon amikor eszembe jutott hogy Rowannek még nem mondtam mi is történik itt velem  a "nagyvilágban". Gondoltam beszélni fogok neki egy kicsit Kim Taehyung ról .

- ROOOO !!  

Rowan : Azt hittem már megfeledkeztél rólam!                                                                                                      -  jó oké tudom hogy rég írtam de sok dolgom volt a dal írással meg minden.

Rowan :tudod hogy szükségem van a napi pletykákra  mert külömben  elhalálozom a dráma hiány miat!!

 - Szóval ugye nem tudtam Luke és Olívia kapcsolatáról ami nagyon felzaklatott és elkezdtem sírni és hátt  Tae jött fel szólni hogy van a kaja de helyette megvigasztalt és bevallottam hogy szeretem.

Rowan :  aztaaa.... hát tényleg rég nem beszéltünk gondolom történt meg valami 

- hagyd abba mert virtuálisan pofán váglak! na tessék azért megkaptad a mai adagot. 

Rowan : igen köszönöm ez jól esett. alig várom hogy halljam a dalt! viszont mennem kell nemsokára koncert !

- okés sok sikert! ja és csak neked mondtam még ne mondd jaynek !

Rowan : sziaa !!!


Miután beszéltem Rowannel lementem a nappaliba . Hétvége volt így a fiúk is otthon voltak.
-Halihoo fiúkák!-mondtam majd lehupantam a  kanapéra .
-Nagyon semmi viszont holnap megyünk felénekelni a dalt!-mondta jelentet ki a legfiatalabb izagtottan .
Hát ez szipiszupiszuper!-jeleztem feléjük én is az izgatottságom
-Amúgy mióta beszélsz kóreaiul ?-Kerdzte jin.
-Oh hát az hosszú story ,de maradjunk annyiban hogy féltem használni.
-Mindegy  legalább tudunk beszélni normálisan. 

-Amúgy ti mit csináltok szabadidőtökben?-kérdeztem miközben levágtam magam a kanapéra.
-Hátt JK játszani szokott .Jin főz , ha nem eszik,
Suga dalt szokott írni.
Többiek meg azt amit szoktak én már nemtom észben tartani.
De mondjuk  van amikor együtt játszunk meg ilyenek.
Például multkór just danecelunk azok nagyon jók szokták lenni- mondta jimin mikozben elnevette magát.
-Annyira nem lehet borzalmas ,hiszen kb minden nap táncikáltok mint a ballerinák.
-Hát hidd el , múltkor úgy riszalta a segget Yoongi a senoritára ,hogy itt szartam be a röhögéstől --kuncogott.
-Hát okééééé.- ugyan próbáltam nem röhögni de amikor elképzeltem ahogy Yoongi a senoritára táncol kitört belőlem a nevetés.
-Hát nálatok tényleg minden nap buli van !

-Halljátok nem nézünk meg egy filmet?- kérdzte Tae .
-Én benne vagyok ! -szerintem még a hülye is látta a csillogást a szememben.
-Nekem oké ,csak lejátszom ezt a menetet! - Mondta jin .miközben nagyon el volt merülve a videojátékban amit éppen játszott.
Mindenki belegyezett a közös filmezésbe ,már csak azt kellett kiválasztani hogy miylen filmet nézzünk.
-Szerintem horror legyen ! - Suga jelentette ki egy ilyen *most nagyon beszaratom Haileyt * mosollyal.
-Látom a fejeden ,hogy velem akartál kiszurni de bírom a horrort szóval bukatd.- látni lehetett egy győzedelmes mosolyt alakulni a fejemen.
-Ezt buktad hyung ! -nevetett Jungkook.
-Na tehát hol is tartottunk. -probalta terelni a témát Yoongi de nem  sikerült ugyanis egyszerre kezdett el mindenki hangosan nevetni.
Végül úgy döntöttünk megnézzük az éhezők viadalát.mindíg is szeretem a filmet sőt az egész filmsorozatot.

Mire vége lett a filmnek  kint már sötétedett  .
-Hállájtok csak én vagyok éhes?!-szolat meg a legídősebb.
-Hyung te mikor nem vagy éhes msot őszíntén? -kérdezte jimin.
-Fuuuu akarjátok hogy csinálják valami kaját ? -kerdeztem tőlük majd mindegyik rám nézett és hevesen elkezdett bólogatni .
Végül úgy döntöttem hogy csinálok hamburgert sultkruplival,mert az még úgy ment ,jaydennek és társainak is  mindig én csináltam hambit , legalább tudom mit kívánnak a huszonéves fiúkák.
Jin folyamatosan segíteni akart higy ne én főzzek a fiukra. De ellenkeztem mert had ne ő csináljon már minennt.
Amikor kész lettem elórdítottam magam :
-Kéészen van a kajaaaaa!
Mindegyikük felállt a dologtól amit éppen csinált és berohant a konyhába ,
Leültünk az asztalhoz és ettünk.
-uhhh hát ez nagyon finom !-mondta kook
-Oh hát köszönöm.
-Igen tenylg nagyon ízletes - szólt hozzá jimin.
Valaszként ramosolyogtam.

valamilyen úton módon hoztam mégegy részt,remélem tetszett!puszika!💜

Moon | KTH ff ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora