Mescid ve Ayakkabılı çoçuk

7.1K 299 49
                                    

Mescide gitmek için avm nin o buyuk asansorlerinden birine bindim baya kalabakti insAllah hepsi mescide gidiyodur diye dua etmeden edemedim icimden.Sonunda 4. Kata gelmistik hemen indim arkama baktim pekte hos olmayan bi sekilde asansorun kapandigi gordum yani bu demek oluyor ki kimse mescide gelimiyordu ama hemen kotu dusunmeyeyim dedm belkide benden once kilmislardi namzlarini yada sonradan kilicaklardi insAllah kilarlar dedim.Baktim ki mescidlerin tabelalari yoktu nedenini bilmiyorum acaba hangisi bayan mescidi die dusunme aldi beni, kimsede girip cikmiyodu bende ya Allah Bismillah ddm girdim birine Allahtan dogruymus hangi taraftakine girdim hatirlamiyorum bile neyse sukurler olsunki dogru mescide girmisim.Ögle namazi icin aldim abdestimi sonra namaz kilinacak yere gectim butun dunyalik seyleri birakarak niyet ettim ama insaniz sonucta ne kadar biraksakta geliyo aklimiza vizeler, finallar neyse kendimi toplayabildigim kadar yoneldim Rabbime koruyucuguma icimi bi huzur kaplamisti sanki iyi guzel biseyler olucakmis gibi yada bu huşu icinde namaz kildigim icin hissediyordum bu duygulari neyse boyle huzur icinde namazimi kilarken ayetler,sureler dilimden inci taneleri gibi dokuluyordu noluyodu bana tamam cogu zaman bole kiliyodum ama bugun bi baska olmustu.Allah im hayirlara cikarsin.Bole devam ederken namazim son sunnetide kilip bitirmistim Elhamdulillah.İste namazin belkide en cok sevdigim yerine gelmistik namazdan sonra ayetel kursiyi okudum tesbihimi cektim vee simdi dua zamaniydi Rabbim kulum iste der bende ole yapicaktim Rabbimle konusup hem ahiretlik hemde dunyalik seyler isteyecektim.Ben genelde secdede dua ederdim yine ole yaptim kapandim secdeye baska insanlar bazen yadirgar -Nabiyo bu kiz ay niye o kadar uzun kaldi seccede öldu mu kaldi mi die. Ama cok kimse yoktu zaten mescidde bende bildigim gibi kapandim secdeye hem Rabbimize en yakin oldugumuz yerdir secde dualar ettim ettim ettim bazen cok kalirim secdede nefes alisim zorlasir ama bu sefer kizlar asagida bekledigi icin kisa ettim sonundada Rabbim ne yapiyorsak senin rizan icin yapmayi nasip et deyip bitirdim.Ayakkabilarimi giyip cıktım tam asansore bindim iniyodum şalimin mescidde kaldigini hatirladim eyvahhh! Dedim tabi asansorde olanlar bana saskin gozlerle baktilar nasil utandim anlatamam off neyse hemen geri ciktim yukari ama yine ayni sorun hangisiydi hansine girmistim kendi kendime konusma aldi beni -Ah Şüheda ne kadar dalginsin az once hangisine girdim die soylenip durdum.Az once yaptigim gibi birine gireyim ddm dedim girdim direk birine sonra bi girdim ayakkabilara bile bakmadan namaz kilinan yere dogru ilerledim.o kadar cok acelem vardi ki gec kalirsam kizlar beni fena yaparlardi neyse direk girdim tam adimi atacaktim ki biriyle carpistim ah belliydi bole olacagi die soylendim hemen tabiki kafami kaldirmadim hemen disari atmak istiyodm kendimi ama ne mumkum istesemde gidemedim carpistigim cocugun fermuri elbiseme takilmisti yok artik dedim Allahim sabir ver ddm kurtar Yarrabbim die soyleniyordum carpistigim cocukta benden asagi kalmadi bi onun soylenmesi eksikti sonradanda bana soylenmeye basladi ben hala yuzune bakamiyordum tabikide- Afdersiniz bayan ama sizin erkek mescidinde ne isiniz var.Al sana soru cocuk hakli zaten sinirliydim bide o konusunca iyice kabardi sinirlerim zaten hic hos bi durumda degildik hem dinen hemde cevreye gore ee bende haliyle sinirliydim bide oda konusunca zipladi benim sinirlerim ama tutmaya calistim kendimi sustum. Allahtan kurtulmayi basardik ayrilmis olduk bende kusura bakmayin ddm zaten sadece belden asagisini gormustum coraplari nasildi ole bi degisik bi renk neyse tam ben cikarken ayakkbilari giydi ayakkabilarinin rengide bi degisikti kipkirmizi bi gulesim geldi ama tuttum kendimi herhalde onunda acelesi vardi -Acelemde vardi ama neyse die soylendi bana.Bende kusura bakmayin dedim tekrar.Aklimda kalan sadece sesi,coraplari ve ayakkabilariydi ben hemen ciktim erkek mescidinden ve bayan mescidine girip salimi aldim icimdende dua ediyodum yine, Allahim bidaha bole bisi basima gelmesin o degisik ayyakkabili cocuguda bi daha gormuyum die bu dusunlerle asansore bindim kizlarin yanina gittim.

Aşk-ı NAMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin