OYUN

2.3K 139 41
                                    

SELAMUN ALEYKÜM SEVGİLİ OKUYUCULARIM İYİKİ VARSINIZ.VOTE VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN.ARKADASLARINIZADA TAVSİYE ETMEYİ UNUTMAYIN LÜTFEN.Fİ EMANİLLAH❤

Gözlerime inanamamistim kimdi o kesin kardeşidir diye düşünüyordum.Fakat Yusuf a bakıyordum kıza sarılmak istemiyordu insan neden kardeşine sarılmak istemez ki...

Ama sinirden küplere binmistim aslında bananeydi beni neden ilgilendiriyor du ki bu yaptığım hiç doğru değildi.Ama kendimi tutamıyordum iç sesimi durduramiyordum.Bu düşüncelerle Yusuf'un yanına doğru ilerledim. Ona bakamıyorum eğer yüzüne baksaydım o sinirli yüz ifademle ona bakıp kim bu kız ne işi var seninle neden sana sarılıyor diye bağırırdım ama bunu asla yapamam yani yapmamalıyım çünkü nefsiyle değil imanıyla hareket etmeye çalışan bir kızdım bazen başaramasamda bunu için gayret gösteriyordum. Benim geldiğimi görünce Yusuf kızı zorla yollamıştı. Yanına geldiğimde başım önde içimdeki düşünceleri zorla susuturarak sadece-Galiba iyisin artık ben gidiyorum. Yusuf -Gitme... Ne ne diyodu gitme dedi iyice türk filmine bağlamıştık.Ben sessiz kalmıştım.Yusuf konuşmasına devem etti.Yusuf-Mescid gülü ayağım hala çok acıyor değneklerle buraya kadar gelebildim eğer o gördüğün kız yüzündense...Ben-Hayir beni ilgilendirmez kiminle ne yaşadığın ben sadece kendimi suçlu hissettiğim ve sana borçlu olduğumu düşündüğüm için gece burda kaldım.Ben daha konuşacaktim ki Yusuf sözümü kesti.Yusuf-Mescid gülü lütfen böle yapma tamam sen bişi hissetmiyebilirsin ama ben...Sana herseyi anlaticagim bi yere oturubilirmiyiz ayağım açıyorda. Bende sadece kafamı salladım. Saat 9.30 tu ve bugün günlerden cumaydi.Dersim vardı ama ben gidemicektim.Hastanenin bahçesindeki bankalardan birine oturduk ama öle yan yana değil ben bir uçtaydim o bir uçta Yusuf böle şeylere dikkat ediyordu buda benim baya hoşuma gidiyordu.Bazi insanlara göre bu ufak şeyler komik gereksiz gelir ama dinimizce önemlidir. Aslında böle konuşmamız bile uygun değildi o yüzden ben çok kelime tüketmemeye konuşmamaya çalışıyordum ve bu zorunlu bi durumdu biraz.Yada kendimi öle die kandırıyordum.

Yusuf konuşmaya başlamıştı.Önce derin bi nefes aldı. Yusuf-Benin ailem baya zengin babam İstanbul'un en zengin is adamlarından, tabi ben öle değilim çünkü baba parası yiyen o zengin çoçuklardan değilim. Neyse konumuz bu değil belki çok klasik bi durum ama babam iflasın eşiğinde ve sende taktir edersin ki bu bizim için hiç iyi bir durum değil.Aslinda babam arkadaşlarından borç alabilir ama bu onun itibarını zedeler o yüzden kimseye duyurmadan bizim çok yakın dost olduğumuz Ali amcanın kızı Denizle beni evlendirip onlarla ortak olup işleri yeniden düzene sokmayı planlıyor.Bu yüzdende beni Denizle evlenmem lazım.Bizi hemen Nişanlamak istiyorlar.Denizde bana aşık ama inan ben hiç unut vermedim ve onu sevmiyorum.Ne yapicagimi şaşırmış durumdayim.Sırf ben Eskişehire okumaya geldim diye oda burdaki bir üniversiteye kayıt yaptırdı.Sabah beni arayınca hastanede olduğunu söylemek zorunda kaldım oda hemen geldi.Olay bundan ibaret ama inan benim evlenmek istediğim yuva kurmak istediğim tek kişi sensin bunu böyle bil ve bana güven.

Ben-Yusuf ben ne diyeceğimi bilemiyorum.Ben ailen için üzgünüm ama bizim aramızda ole flört tarzı bişi olmadı olamazdı bunu böle bil.Yusuf-Biliyorum zaten ole bişiler istemiyorum.Aslinda ben direk evlenebilim diyorum:)Neeeee ne dedi az önce evlenmek mi daha ben 20 yasindayim ve daha okulum var doğru düzgün yemek yapmayı bilmiyorum offf ben ne diyorum ya daha iki gün önce tanıdığım çocuk için neler düşündüm birden.Ben böle düşünürken Yusufun sesiyle kendime geldim.

Yusuf-Tamam dur hemen ole düşüncelere dalma seni gerçekten seviyorum ama gerçekten bi evlilik olmuyacak daha erken yani bole seyleri uzatmamak lazim ama suan erken okullarimiz var. (ŞÜHEDA- Allah Allah özgüvene bak)kızdan kurtulmak için bi oyun oyunuyacagiz ha bu arada ilerde gerçekten evlenincez diyede gezip dolasmicaz flört etmicez dini çerçevede olucak herşey inşAllah Rabbimin koyduğu kurallara göre.Oyunumuza gelelim öle kağıt üstünde olucak.Onlar bizi evli bilince bu işten vazgecicekler babamda servetini kurtarmak için başka bir yol bulucak. Bizde sonra ayrılırız yani gerçekten evlenmicez herşey sahte olucak nikah memuruda sahte olucak evlilik cüzdanıda sadece oyun olucak.

Ben-Sen ne diyosun Yusuf saçmalama lütfen böle bişi yapamam.Asla olmaz..Tamam sana borçlu olabilirim ama bu kadarda değil yani.Bu oyun için başkasını bulmam gerekecek belkide o yüzen bana Seni seviyorum dedin belkide bana söylediklerinde oyundu sana inanamıyorum...Dedim ve hızlıca ayağa kalktım.Aglamamak için kendimi zor tutuyorum ama ses cikartmasamda gözümden yaş akıyordu.

Arkamı Yusufa dönüp-Okulda arkadaşın Ömere söylerim seni almaya gelir dedim ve hızlıca yürümeye başladım.Yusuf arkamdan gelmeye çalışıyordu ama ayağı yüzünden gelemiyordu.Arkamdam bana seslendi.YUSUF-Sana söylediklerim yalan değildi.

Bense ağlıyordum hıçkıra hıçkıra güvenilmiş bir kalbin kırılmasıyla sadece oradan uzaklaşmak istiyordum.Sadece Rabbime yalvarmak istiyordum yaptığımın yanlış olduğunu anlamıştım.Ne zaman Rabbimin koyduğu kurallardan uzaklaşsam hep yanlışa düşüyorum.Tövbe en iyi silgiydi samimi bir kalble olduğunda leke bırakmazdı.Bende bu yanlıştan kurtulmak istiyordum.Dünyevi şeylere cok düşmüştüm ve kalbimle imtihan oluyordum.Kalbimle...

ARKADAŞLAR RABBİMİN KOYDUĞU KURALLAR HEP BİZLERİ YANLIŞA DÜŞMEKTEN KORUMAK İÇİNDİR UNUTMAYALIM...SELAM VE DUA İLE

Aşk-ı NAMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin