Kizlar beni baya merak etmislerdi.Onlara solemdm yasadiklami yoksa gulerlerdi bende anlatmadm.Ama icimde garip bi duygu olusmustu o kirmizi ayakkabili cocugun sesi kulaklarimdaydi o kinàli konusmasi aklimdan gecip duruyodu noluyodu sacma degil miydi yuzunu bile gormemistim yoksa...Aman neyse sacmalamiyim ddm kizlarla sohbet etmeye basladik.Daha sonra kizlarla avmde bi restoranta girdik cok acikmistik.Hemen siparis verdk ben hamurgerle kola istedim kizlarda ole yapti.Siparisleri vermistik vermesine ama kac dakika gecmesine ragmen gelmemişti artik sıkılmaya baslamistik bende tam dondum arkami nerede kaldi siparisler diyecektim ki olanlar oldu usteme siparis ettigimz seylerle dolmustu garsonla carpistik aaa bide ne goreyim gorsan o kirmizi ayakkabili cocuktu saskinliktan konusamdm bile.Kizlar hemen ustume silmeye calistilar ben hale saskin saskin duruyordum sonra o sesle irkildim -Afedersiniz ama odesmis olduk mescid gulu.Ah ne demisti bana ole ne mescit gulu ya o ne ole tabiki hic bisi demedm ama kizlar biraz bozuk atti.Nolmustu bana sanki hosuma gitmisti.Ben hic bole hissetmemistim ki ta 1. Sinifta olmustu oda bi cocuk sacimi cekti die.Kendi kendime topla kendini noluyo sana gunah, bole guzel gelir ama sakin yuzune bakma ddm ilk bakis, olmaz dahada aklimda kalirdi ddm zaten bi daha nerde gorucektim hemn egdim basimi oturdum masamiza.Kizlar soylenmeye basladi-Sakar sey ya iyi misin suheda sen.-İyiyim canim iyiyim.Nadire hemen sordu tabiki - Neden sana mescid gulu ddi seni onceden taniyomuydu.Tabi ben sessiz kaldim.Ebrar lafa girdi-Yakisikli cocukmus ama.Off ddm hadi kalkalim sıkılım zorla kizlari kaldirdim kalkip gittik.