Derse girmiştim.Ama ders.e bir türlü kendimi veremiyordum.Acaba Yusuf benimle ne konuşacak konuşmasını istemiyordum çünkü o konuştukça ondan daha çok etkileniyordum içim bir tuhaf oluyordu harama bulaşmak istemiyordum.Cikista karşılaşmamak için elimden geleni yapicaktim çünkü konuşmak istemiyordum.Dersim aslında 8 de bitiyordu ama ben son derse girmeyip cikicaktim karşılaşmamak için.Ogle namazını kılmıştim.Ama sanki zaman çok hızlı geçiyordu bi baktım ikindi namazını vakti girmişti hemen mescide çıktım.Guzelce namazimi kıldım.Dua etmek için secdeye kapandım.Aklim hep Yusuf ve konuşacağı şeylere gidiyordu.Dualarimda o yönde oldu ahiret ve Müslüman kardeşlerim için dua ettikten sonra Rabbim hakkımızda hayırlısını eyle Razı olmayacağını hiç bir şeyi yaptırma die dua ettim ve mescidden çıktım.Artik saat 7 yi gösteriyordu derste bitmişti Son derse girmicektim Yusufla karşılaşmamak için hemen çıktım okuldan çıkışa doğru ilerledim tam kapıdan çıkacaktım ki arkamdan bir ses yükseldi. -Mescid gülüüüüü!Yusufun sesiydi bir an duraksadım elim ayağım buz gibi oldu kalbim çok hızla çarpmaya başladı onu duymamazliktan gelip ilerledim. Ama o koştu arkamdan yanıma kadar geldi.Yusuf-Erken çıktın. BEN -Şey evet öle oldu.Yusuf-Neyse önemli değil geç ciksaydinda beklerdim hemde ömrümün sonuna kadar zaten bu seni ilk beklemem değil. Ne ne demişti başka ne zaman beklemişti ki acaba?Ben böle düşünürken Yusuf konuşmaya başladı. Yusuf-Bak mescid gülü şimdi ben konuşacağım sen sadece beni dinliceksin yani lütfen. Çünkü bunu uzun zamandir bekliyorum.Ne uzun zamanından bahsediyordu daha yeni tanıştık 1 ay bile olamadi ilk karsilasmamiz.Şu içimden söyledikleri onada söyleyebilsem. Ben böle düşünürken Yusuf devam etti konuşmasına.Yusuf- BEN SENİN GÖZLERİNE GÜNAHSIZ BAKMAK İSTİYORUM.KALBİNİN HIZLI ATMASINI SAĞLAYAN TEK KİŞİ OLMAK İSTİYORUM. BERABER AHİRETİMİZİ KURTARALIM İSTİYORUM. BEN MESCİD GÜLÜ BEN SENİ ALLAH RIZASI İÇİN SEVMEK İSTİYORUM. TABİ SENDE MÜSADE EDERSEN.ASLINDA BÖLE ŞEYLERDE İZİN OLMAZ BİRDEN OLUR İSTER İSTEMEZ BENİMDE OLE OLDU SENİ İLK GÖRDÜĞÜM GÜN 25.01.2015 YANİ BUNDAN 2 AY ÖNCE SAAT 18.00 DI SEN AKŞAM NAMAZINI KILMAK İÇİN MESCİDE GİDİYORDUN.Bİ ÇOCUK SENDEN NUMARANI İSTEMİŞTİ SENDE BÖLE ŞEYLER DİNİMİZCE UYGUN DEĞİL LÜTFEN BENİ RAHATSIZ ETMEYİN DEDİN İŞTE TAM O ANDA KALBİM NORMAL ATIŞINDAN DAHA HIZLI ATTI VE DEDİM Kİ İŞTE HELALİM OLACAK KIZ O GÜNDEN SONRA NAMAZLARİMA DAHA ÇOK SARILDIM DUALARİMDA HEP SENİDE ANDIM. SENİN GECELERİ DERSİN OLDUĞUNDA DIŞARIDA BEKLEDİM.SEN ÇIKINCA GECE OLDUĞU İÇİN YANLIZ GİTME DİE ARKANDAN EVE KADAR SENİ BIRAKTIM.HATTA Bİ GECE ARKADAN GELEN 2 ÇOCUK GELİP SANA LAF ATMAYA KALMIŞLARDI BİRİ SANA SESLENDİ AMA SEN DUYMADIN ZATEN BEN SONRA ONLARLA ÇOK KISA GÖRÜŞTÜM.AMA AVM'DEKİ MESCİDDE KARŞILAŞMAMIZ TAMAMEN TEVAFUKTU BEN OKULDAN ARTA KALAN ZAMANLARIMDA ORDAKİ YEMEK YEDİĞİNİZ YERDE ÇALIŞIYORUM HANİ ÜSTÜNE YEMEK DÖKTÜĞÜM YERDE .EVIDE BEN DEĞİL ARKADAŞIM OMER BENDEN HABERSİZ TUTMUŞ.YAKIN OTURDUĞU İÇİN SİZİN APARTMANI TUTMUŞ.MESCID GÜLÜ BEN ASLINDA BÖLE HER KIZI TAKİP EDEN KORUYAN KOLLAYAN BİRİ DEĞİLİM AMA SEN BAŞKASIN BAMBASKASİN BU YAPTIĞIM BELKİDE GÜNAH AMA İNAN BANA SENİN YÜZÜNÜ SADECE 2 KERE GÖRDÜM.BENİ SANA BAĞLAYAN ŞEY İMANIN Dİ TAKVANDİ. HELAL DAİRE İÇİNDE BAĞLANDIM SANA BUNU BÖLE BİL. Ben ne dicemi bilemedim kendimi zor tutuyordum bayilmamak için konuşamıyordum dilimden kelimeler çıkmıyordu. Nefes alamıyordum boğazıma bişeyler dügümlenmisti.Kalbim yerinden çıkacaktı sanki ne yapacaktım sadece adımlarımı hizlandirabilmistim o heyecanla yapabildiğim tek şey buydu.Koşarcasina yürüyordum.Yusuf benden bişeyler söylememi bekliyordu.Arkamdan bana yetişmeye çalışıyordu.Ben baya ilerlemistim.Yoldan geçiyorduk ben kırmızı sarı yeşil hiç biseye bakmadan yoldan geçtim.Kalbim bende önde gidiyordu sanki sonra arkamdan Yusufun sesini duydum. Mescid gülü. Ve arkasından bi fren sesi...SELAMUN ALEYKÜM ARKADAŞLAR İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ.YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN. ALLAH RAZI OLSUN İNŞALLAH CÜMLEMIZDEN.ALLAHA EMANET OLUN.