KARAR

3.4K 171 88
                                    

SELAMUN ALEYKUM SEVGİLİ OKUYUCULARIM BÖLÜMÜ YİNE GEÇ YAZDIM AMA SINAVLARIM VARDI KUSURA BAKMAYIN İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ BÖLÜMÜN İÇİNDEKİ HADİSİ ŞERİFİ CUMA GÜNÜ UYGULAYALIM İNŞALLAH YORUM VE VOTERİNİZİ BEKLİYORUM ALLAH RAZI OLSUN CÜMLEMİZDEN ALLAHA EMANET OLUN YORUM YAPMADAN GEÇMEYELİM BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU :)...

Yol boyunca öle düşüncelerle okula varmıştım.Rabbimin bizimle yazdığı kaderi düşündüm durdum.Yusufla arama mesafe koymam gerektiğini düşündüm.

Okulda Ömer ı buldum ve Yusuf kaza geçerdi hastanede yanına git dedim.Okulda dersim vardı ama bende ders dinliyecek bir hal yoktu o yüzden eve gittim.Evde kızlar vardı ve bana meraklı gözlerle bakıyorlardi kazaya biliyorlardı ama eve ağlayarak gelmem onları meraklandirmisti.Nadire-Noldu Şüheda iyi misin sen? Ben- İyi değilim hemde hiç iyi değilim dedim.Ebrar-Noldu canım benim Yusuf lâ alakali bişey mi oldu?Kızların bu ısrarlı sorularına dayanamayıp onlara olanları bir bir anlattım onlarda Yusuf u yanlış anladigimi ve bu oyunu ona borçlu olduğumu söylediler evet haklilardi ama ben artık Yusuf un duygularından tam emin değildim.Evet ona borçluyum ama bilmiyorum ne yapiyacami.Kizlarla konuştuktan sonra odama gittim.

Bugun günlerden Cuma idi müslüman için ibadet günlerinden en güzeli hergün ibadet için güzeldi ama cuma bambaskaydi.Daha ezan okunmamışti abdestimi aldım odamda ezanı bekliyordum.Ezandan sonra hemen dua edicektim çünkü Peygamber efendimiz sallallahu aleyhi vesellam buyurmuştur ki:Ezanla kâmet arasında yapılan dua reddedilmez.Burada nasıl dua edelim derseniz,aynı hadisin devamında Hz. Peygamber sallallahu aleyhi vesellam "Allah'tan ,dünya ve ahiret için afiyet isteyin"demistir. Ezan okunmuştu ezandan hemen sonra ezan duası yapmıştım ilk ince çünkü bu çok önemliydi.Obur dünyada Peygamberimizin Şefaati için daha sonra duami ettim.Müslüman kardeşlerimiz için ahiret ve dünyalık şeyler için duamin çoğu kısmındada tövbe etmiştim.Dogru yolu bulmak için Rabbime yalvarmistim.Ardindan hemen öğle namazımi kılıp biraz uyumak için yatağıma yattım. Telefonum çalmasıyla uyandım. Arayan numarayı tanımıyorum bu yüzden acmamistim.Ardindan bi mesaj geldi mesajı açtığımda şok olmuştum mesajı gönderen Yusuftu.Numarami ona vermemiştim kızların birinden almıştı kesin. Mesajda söle demişti. Şüheda beni çokyanlış anladın.Ben seni üzmek hiç istemem sen benim içinçok değerlisin.Seninle konuşmak istiyorum suan yandaki evdeyim hastaneden taburcu oldum Ömer de beni eve getirdi fakat işivardı gitmek zorunda kaldı.Seninle konuşmam lazım mesaj yolluyla olsa bile konuşalım lütfen. Ben konuşmak istemiyordum ama ne yapicaktim.Konusmaktan başka çare yoktu bende mesajına cevap verdim. Yusuf konuşmayalım bundan sonra hiç konuşmayalım tamam benim yüzümden başına bir sürü şey geldi sana borçluyum ama inan olmaz zaten uygun değilböle mesajlaşmak konuşmak gorusmek bende istemiyorum.Inan ne yapicagimi bilmiyorum. dedim ve gönderdim cevap hemen gelmişti. Yusuf un mesajı Şüheda böle yapma ben seninle ciddi düşünüyorum sana karşı duygularımla ciddiyim böle kendinden uzaklaştırma evet yanlış böle şeyler ama bana bişi de bekle de olucak insAllah de bişi de böle kestirip atma bu oyunu da oynamak istiyorum çünkü seni severken Denizle evlenmek istemiyorum. Of ne yapicaktim artık bilmiyordum ne dusunecegimi yapacağımı ama bende Yusufa karşı bişiler hissediyordum Ona bakınca iman islam Rabbim ı hatırlatıyorum hatırımda olsa bile bana tekrar tekrar hatırlamami bulmami sağlıyordu bu nasıl bişeydi. Bende onu beklemek istiyordum.Harama bulaşmadan gunahsizca bunun için sahte evlilik oyununu kabul edicektim.Zaten hersey sahte olucak nikah memuru evlilik cüzdanı onlar bu işten vazgecince boşandık dicektik cok saçma görünüyordu ama başka çare yoktu.Yusufa mesaj atıp bu kararımı soylucektim.Belkide ilerideki evliliğimizin bi provasıydi. Bu düşüncelerle Yusuf à mesajımı yazmaya basladim.Peki Yusuf seninle bu oyunu oynayalım ama sakın günaha davet olucak şeyler yapma oyun olucağını unutma!Yusuf-Tamam tamam asla unutmam çok mutluyum suan Şüheda sen sen benim duamsın insAllah kaderimde olursun. Diye mesaj attı o mutlu olunca bende mutlu oluyordum.Sacma saçma tebessüm ediyordum.Yusuf-Hemen başlıyalım işlemlere babalara soylucegim.Bu hafta sonu seni istiyoruz insAllah. Neeee bu hafta sonunu mu istememi kalbim yerinden çıkıcak gibi atmaya başlamıştı.Asıl oyun şimdi baslıcakti...

Duanin makbul oldugu zamanlar Hadis-i şeriflerde buyuruluyor ki:

(Ezanla kamet arasında dua makbuldür.)[Tirmizi]

(Kur'anı hatmedenin duası makbuldür.)[Beyheki]

(Rikkat [Kalb inceliği ve yumuşaklığı]halinde duayı ganimet bilin.) [Deylemi]

(Hac yapanların, duaları kabul olur.)[Taberani]

(Kur'an ve ezan okunurken, düşman ordusuyla karşılaşınca, yağmur yağarken, zulme uğrayınca dualar kabul olur.)[Taberani]

(Bir cemaatten bir kısmı dua eder, ötekiler de âmin derse o duayı, Allahü teâlâ kabul eder.) [Hakim]

(Beş vakit namazlardan sonra yapılan dua kabul olur.) [Buhari]

(İsm-i a'zamla edilen dua makbuldür.)[İbni Mace]

(Her gece seher vakti, Allahü teâlâ buyurur ki: İstigfar eden yok mu, affedeyim. İsteyen yok mu, vereyim, duasını kabul edeyim.) [Müslim]

(Allah'a yakararak edilen dua makbuldür.)[Ebu Ya'la]

(En efdal dua, Arefe günü yapılandır.)[Beyheki]

(Şu beş gecede yapılan dua kabul olur: Regaib, Berat ve Cuma gecesi ile Ramazan ve Kurban bayramının birinci gecesi.) [İbni Asakir]

(Bid'at ehlinin duası kabul olmaz.) [İbni Mace]

(Gafletle yapılan dua kabul olmaz.)[Tirmizi]

(Bir lokma haram yiyenin, kırk gün duası kabul olmaz.) [Taberani]

Allah'a emanet olun...Gül abla dan Allah razı olsun❤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 17, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk-ı NAMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin