Pierwsze spotkanie

127 3 0
                                    

ROZDZIAŁ 3.

I właśnie się zgodziłam. Liga od razu oprowadziła mnie po swojej kryjówce. Zadawałam co jakiś czas pytania odnośnie ich planów. Nie chcieli mi nic zdradzać na razie. Mieli co do mnie jeden cel. Sprawić bym odzyskała kontrolę.
Weszliśmy do salonu,  miał on klasyczny, stary, nastrojowy styl. Dużo było ciemnych, drewnianych mebli. Poznałam tam resztę ekipy. Twice był uroczy, mr.Compress był przyjaźnie do mnie nastawiony, reszta zaś trzymała się mnie z dystansem. Czułam się dziwnie. Nie lubiłam być w centrum zainteresowania. Zaś oczy Shigarakiego ze mnie nie schodziły. Po całej tej szopce Himoko zaprowadziła mnie do nowego pokoju.
- Jak mamy razem pracować może się czegoś dowiemy o sobie? - zaproponowała z uśmiechem.
- Skoro już muszę to mogę. Ale wy chyba wiecie już o mnie wszystko. - odparłam z nutą sarkazmu.
- Niestety Dabi który ciebie już zna, rozmawiał o tobie tylko z Shigarakim. Podobno sam All For One kazał Shigarakowi cię odnaleźć. Znaczy Dabi, któregoś dnia o tobie opowiedział. A następnego zaś Shigaraki postanowił ciebie znaleźć. Więcej nic nie wiem.
- Z was wszystkich znałam jedynie Dabiego ale to stara historia... Nie wiem kim jest All For One więc bardzo możliwe że to tylko plotki.
- No to naprawdę nie rozumiem zachowania Shigarakiego. Sam chciał cię odnaleźć i jeszcze nauczyć kontrolować moc. Ja musiałam się silić aby się tu dostać. Kompletnie nie w jego stylu...
- Widzisz, ale ja nie chciałam swojego daru.. Ty możesz się zamieniać w innych tak?
- Zaznaczę, że po spożyciu krwi. A dlaczego nie chcesz swojego daru ?
- Dostałam go dopiero w wieku 15 lat. Wcześnie byłam normalna jak swoi rodzice. Nieobdażona. Uaktywnił się jak doznałam naprawdę mocnych uczuć. Samoczynnie cofnełam się w czasie kilka miesięcy przed samym uaktywnieniem i tak targały mną emocje, że chciałam się jedynie zemścić na innych. Moja moc spowodowała że stałam się zła. Podczas tej podróży poznałam Dabiego ale nie chce o tym rozmawiać. Potem powróciłam do normalnego czasu, ale nadal nie potrafiłam go kontrolować nawet jak się starałam wyrzucano mnie do złego momentu. Dlatego nie chce go używać i odsuwam się od ludzi. Abym nie trafiła do złego czasu.
- I ty to potrafisz? Zazdroszczę.
- Niby czego?
- Jak się go nauczysz będziesz naprawdę potężna.. aż mi ciarki przeszły ... A o co chodziło z UE?
- Ty naprawdę jesteś aż taka wścipska?
- Mamy się zaprzyjaźnić tak? Zresztą mam za zadanie ci pomóc więc dobrze by było ciebie znać.
- Ok ale nie będę się nad tym wywodzić. Chciałam tam się nauczyć to kontrolować ale nie chcieli mi pomóc.
- Współczuję, ale od jutra już będziemy się starać ci pomóc. Będziesz nam potrzebna
- Zrobię wszystko aby móc kontrolować czas.
- To do jutra kochana
- Na razie ..

"HIMIKO"
Dlaczego Tomura tak bardzo ją chciał. Wcześniej myślałam że to All For One...
Jeszcze nie kontrolują swojej mocy.. Co planujesz Shigaraki?


Tomura Shigaraki ma uczuciaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz