Για αρχή το βίντεο το οποίο έχω βάλει είναι πολύ ωραίο και σχετικά μικρό και πιστεύω ότι αξίζει να το δεις (το βίντεο θα υπάρχει σε καθε κεφάλαιο για τον σεξισμό)... Λοιπόν ίσως θα ήταν καλύτερο να έχουμε πολλά κεφάλαια για κάθε είδος σεξισμού επομένος αυτή τη περίοδο θα προσπαθώ όσο το δυνατόν περισσότερο να βγάζω ένα κεφάλαιο μέσα σε 2-3 μέρες.
Μια λέξη οκτώ γράμματα πολλά είδη και ερμηνείες....ΣΕΞΙΣΜΟΣ
Στην εποχή που ζούμε ο ΣΕΞΙΣΜΟΣ είναι κάτι που πολλές γυναίκες το βιόνουν σε καθημερινή βάση. Στις 28 Μαρτίου του 2019 η Ευρώπη αποφάσισε να αναλύσει την σημασία του ΣΕΞΙΣΜΟΥ. Το ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ εξέδωσε μια σύσταση που απευθύνεται στις 47 χώρες του πανευρωπαϊκού οργανισμού, και εγκρίθηκε από την Επιτροπή Υπουργών του Συμβουλίου της Ευρώπης, ορίζει τον σεξισμό ως «μια εκδήλωση των ιστορικά άνισων σχέσεων δύναμης» ανάμεσα σε γυναίκες και άνδρες «που οδηγεί στη διάκριση και εμποδίζει την πλήρη χειραφέτηση των γυναικών στην κοινωνία» Η σύσταση δίνει έμφαση σε αυτό που αντιπροσωπεύει σεξιστική συμπεριφορά και προτείνει στους διάφορους παράγοντες συγκεκριμένα μέσα προκειμένου να την αναγνωρίσουν και να την αντιμετωπίσουν.
Λοιπον μέτα από αυτή την εικόνα πρώτα θύγομαι για το ποσοστό γυναικών το οποίο παίρνει μέρος σε οποιαδηποτε μορφή εκλωγών και μετά πραγματικά ντρέπομαι για τον κόσμο που δεν στηρίζει εκείνες που θέτουν υποψηφιότητα.Θα αρχίσω από τη πρώτη εικόνα στην οποία ξεκάθαρα οι γυναίκες τοπικά εκλεγμένων περιοχών δεν φτάνουν ούτε το 50%. Η αλήθεια είναι ότι περίμενα από υποβαθμισμένες δικαιωματικά χώρες όπως η Τουρκία αλλά σοβαρά τι προκατελημένες απόψεις είναι αυτές, το πόσο καλα αξιοποιεί τη θέση του ένας άνθρωπος δεν έχει να κάνει με το φύλλο του αλλά με την ηγετικότητα του.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΥΡΙΞΗ ΣΑΣ...
YOU ARE READING
ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΊΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ💕
SpiritualΓιατί το να είσαι ΓΥΝΑΊΚΑ θεωρείται υποτιμητικό? Γιατί υπάρχουν ρόλοι για κάθε φύλο? Σίγουρα κάποια στιγμή έχεις αναρωτηθεί "γιατί" ακόμα και αν εισαι άνδρας σε αφορούν αν όχι εσενα την μητέρα σου,την κοπελα σου,την αδελφή σου ίσως την κόρη σου και...