Μετά την κατάρρευση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με της δηλώσεις της Λατινοπούλου ένιωσα την ανάγκη να εκφράσω την προσωπική μου άποψη (λίγο αργότερα από ότι θα έπρεπε)
ΑΡΧΙΚΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΤΟΣΗ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ
Όταν είδα αυτό το βίντεο το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν αν υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι που έχουν τις ίδιες απόψεις και αντιλήψεις με τη συγκεκριμένη κοπέλα, αν αυτοί οι άνθρωποι είναι εκπαιδευτικοί και επηρεάζουν παιδιά είτε γονείς είτε γνωστοί ή φίλοι.
Το να έχεις τρίχες είναι το πιο φυσιολογικό πράγμα στο κόσμο! Δυστυχώς ή ευτυχώς όλοι οι άνθρωποι έχουμε τρίχες και ούτε γεννηθήκαμε και ούτε ήμαστε υποχρεωμένοι να μοιάζουμε με μοντέλα. Το αν θα ξυρίσω εγώ τη μασχάλη μου είναι αρχικά δική μου απόφαση και πέρα απ' αυτό, το θέμα είναι καθαρά αισθητικό κατά την άποψη μου και όχι της κοινωνίας.
Το τραγικότερο από όλα είναι ότι κάποιοι γνωστοί ως "ΑΝΔΡΕΣ" έχουν την εντύπωση ότι είμαστε υποχρεωμένοι να μην έχουμε τρίχες στο σώμα μας επειδή είμαστε γυναίκες (και ναι υπάρχουν μυαλά τον 21ο αιώνα που πιστεύουν ότι απόψεις σαν και αυτές είναι σωστές). ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΝΑ ΨΑΞΟΥΝ ΣΤΟ ΛΕΞΙΚΌ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΣΕΞΙΣΜΟΣ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΙΛΑΝΕ.
Στις παρακάτω φωτογραφίες βλέπουμε γυναίκες που είτε θεωρούνται είτε θεωρούνταν πρότυπα ομορφιάς και να τους δίνεται τιμή για την προσωπικότητα τους
Αυτές οι γυναίκες χρησιμοποίησαν την επιρροή που έχουν στο κοινό τους έτσι ώστε να γίνουν παράδειγμα προς μίμηση και γιατί όχι να μην γίνεις και εσύ μέρος αυτού του κινήματος.
Η κοπέλα είπε μάλιστα πως οι άνδρες γέρνουν προς την γυναικεία φύση και έρχομαι εγώ να ρωτήσω ποια είναι η ανδρική και ποια η γυναικεία φύση και είσαι εσύ να το κρίνεις. Το θέμα είναι ο κάθε άνθρωπος να είναι ευχαριστημένος με την εξωτερική του εμφάνιση.
Το αν εμένα με ευχαριστεί να ντύνομαι με πιο φαρδιά ρούχα δεν έχει να κάνει ούτε με το φύλλο ούτε με την σεξουαλικότητα μου και φυσικά ούτε με τον χαρακτήρα μου.
ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥΣ, ΤΗΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ, ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΗΣΗ ΤΟΥΣ, ΤΟ ΦΥΛΟ ΤΟΥΣ ΚΛΠ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ.
YOU ARE READING
ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΊΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ💕
SpiritualΓιατί το να είσαι ΓΥΝΑΊΚΑ θεωρείται υποτιμητικό? Γιατί υπάρχουν ρόλοι για κάθε φύλο? Σίγουρα κάποια στιγμή έχεις αναρωτηθεί "γιατί" ακόμα και αν εισαι άνδρας σε αφορούν αν όχι εσενα την μητέρα σου,την κοπελα σου,την αδελφή σου ίσως την κόρη σου και...