MELEK IPEK

11 2 0
                                    

Τη γυναίκα αυτή θα έπρεπε να τη θαυμάζουν όλοι για το θάρρος της αλλά κυρίως για το ότι βίωνε μια βίαιη συμπεριφορά την οποία δέχονταν συστηματικά από τον άνδρα της ακόμη και υπό το βλέμμα των δύο ανήλικων παιδιών τους. Που άντεξε να ταπεινώνεται σαν άνθρωπος και να δείχνει ανίκανη να πολεμήσει τη κατάσταση την οποία βρισκόταν αλλά και να παραμένει δυνατή για τα παιδιά της. 

Η Μελεκ ήταν σε νόμιμη αυτοάμυνα όταν σκότωσε τον σύζυγο της και επί χρονια βιαστή της. Η γυναικα αυτη βίωνε ενδοοικογενειακή βία εδω και 12 ατελείωτα χρόνια, τόσο η ίδια όσο και τα παιδιά της. Ο σύζυγος της, Ραματζαν Ιπεκ, ξεσπούσε πάνω της απο τα πρώτα χρόνια του γάμου τους καθώς και στα επόμενα χρόνια με τον ερχομό των δύο τους παιδιών απειλούσε να τους σκοτώσει και τους 3. Η Μελεκ είχε απευθυνθεί και η ίδια στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής της όπου και φυσικά οι αρμόδιοι την υποχρέωσαν να υπομένει σε αυτή τη βίαιη συμπεριφορά που δεχόταν. Καθώς η ιστορία αυτη διαδραματίζεται στη Τουρκία δεν μπορεί κάποιος να εκπλαγεί με τη στάσητων δύο αστυνομικών ή με τη συμπεριφορά του συζύγου της (δεν μου αρέσει να κρίνω τους ανθρώπους μιας χώρας από τη συμπεριφορά των περισσότερων ανθρώπων που ζουν σε αυτη καθως δηλαδή να τους βάζω στο ίδιο σακί αλλά η συγκεκριμένη χώρα έχει προβλήματα ισότητας).

27 Ιανουαρίου η Μελεκ σκότωσε τον σύζυγο της. Η Μελεκ αντέδρασε επιτέλους σε ένα βίαιο επεισόδιο οπου ο σύζυγος της την έδεσε γυμνή με χειροπέδες και την άφησε γυμνή στο μπάνιο ενω τη χτυπούσε και τη βίαζε  υπο το βλέμμα των δύο παιδιών τους. Η ίδια άρπαξε την καραμπίνα ενω εκείνος της επιτίθονταν και τον πυροβόλησε με αποτέλεσμα να τον σκοτώσει. Μετα τον πυροβολισμό ένας γείτονας αποφάσισε να επισκεφθεί το σπιτι στο οποίο έμενε η Μελεκ καλώντας παράλληλα και την αστυνομία. Ο μάρτυρας δηλωσε οτι ότανμπήκε στο δωμάτιο αντίκρισε τη μελεκ γυμνή και χτυπημένη μέσα στα αίματα και τα παιδιά της να προσπαθούν να τη λύσουν. Η ιστορια της έγινε γνωστή στα social media με αποτέλεσμα να ζητάν την αποφυλάκιση της.

Μετά τη διαίρεση του εγκλήματος η Μελεκ τέθηκε υπό κράτηση μέχρι τη δική της. Ο κόσμος αντέδρασε μέσω των social media αποφασίζοντας να ιδρύσουν μια ιστοσελίδα υπογράφοντας για την αποφυλάκιση της καθώς ηταν σε άμυνα. Μαζεύτηκαν τουλάχιστον 250.000 υπογραφές για την απελευθέρωση της.

Η Μελεκ απελευθερώθηκε μετά από 108 μέρες κράτησης στη φυλακή. Ειναι ζωντανή σήμερα επειδή μπόρεσε να αμυνθεί. Ο σύζυγος της την απείλησε με θάνατο που τελικά εκείνος βίωσε. ΔΙΚΑΊΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΆΜΥΝΑ ΣΗΜΑΊΝΕΙ ΔΙΚΑΊΩΜΑ ΣΤΗ ΖΩΉ
《Χρησιμοποίησα το δικαίωμα μου για να προστατέψω τα παιδιά και τον εαυτό μου. Πέρασα δύσκολες ώρες αλλά βγήκα πιο δυνατή》αυτή ήταν η πρωτη δήλωση της 31 χρονης Μελεκ.

Επειδή δεν θα ήθελα να βαρύνει περισσότερο το κλίμα θα προσθέσω αυτη τη φωτογραφία που διαγράφει όλο τον πόνο που έζησε αυτη η γυναίκα.

Επειδή δεν θα ήθελα να βαρύνει περισσότερο το κλίμα θα προσθέσω αυτη τη φωτογραφία που διαγράφει όλο τον πόνο που έζησε αυτη η γυναίκα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Η Μελεκ αγκαλιάζει τις κόρες της μετα απο τόσους μηνες φυλάκισης 🌬💕

Ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξη σας🍁

ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΊΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ💕Where stories live. Discover now