ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ

25 3 0
                                    

Ένα λεπτό ζήτημα είναι αυτό το κεφάλαιο όπου το τελευταίο διάστημα είναι το κύριο θέμα συζήτησης. Αρχικά μια τέτοια εμπειρία που κανένας άνθρωπος δεν θέλει να ζήσει και εύχομαι να μη τη ζήσει ξανά κανένας είναι έγκλημα και διώκεται από τον νόμο, τουλάχιστον στη χώρα μας. Αν και η αλήθεια είναι ότι στην Ελλάδα η νομοθεσία άλλαξε σχετικά πρόσφατα περιορίζοντας την ποινή του κάθε βιαστή.

Δεν ξέρω και δεν μπορώ να φανταστώ πως μπορεί να νιώθει ο κάθε άνθρωπος που έχει βιώσει κάτι τέτοιο. Χθες είδα ένα βίντεο μιας γυναίκας η οποία αφηγούνταν την δική της εμπειρία αλλά με τη μόνη διαφορά πως ήταν η καθημερινότητα της κάτι που το έκανε όλο και πιο επώδυνο. Όταν την άκουσα να μιλάει απλά ένιωσα να ανατριχιάζει όλο μου το σώμα πραγματικά είπε τόσα λίγα πράγματα αλλά τόσο σωστά.

Πραγματικά σαν γυναίκα έχει όλο τον σεβασμό μου, μέσα από όσα είπε αυτό που κατάλαβα είναι πως αυτό που πέρασε δεν το ξεπέρασε ποτέ και ούτε πρόκειται να το ξεπεράσει αλλά παρέμεινε δυνατή όπως όλες μας. Το μήνυμα που προσπάθησε να περάσει και ελπίζω να το κατάφερε, είναι ότι το να μη καταγγέλλεις τον θύτη δεν είναι λύση, φυσικά και υπάρχουν κοπέλες που σκέφτονται ότι και να τον καταγγείλω δεν θα αλλάξει τίποτα, και είμαι εδώ για να απαντήσω αν τον καταγγείλεις θα πληρώσει για ότι σου έχει κάνει και δεν θα έρθει κάποιος στη θέση σου δεν θα ζήσει τον εφιάλτη που ένιωσες.

ΒΑΛΕ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ

ΤΟ ΗΞΕΡΕΣ ΟΤΙ ΜΙΑ ΣΤΙΣ 20 ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΕΧΕΙ ΚΑΚΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ (είναι τραγικό το πως έχουμε καταντίσει σαν κοινωνία) το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να βάλουμε ένα τέλος και να περάσουμε στη νέα γενιά ότι η συγκατάθεση είναι  Α Π Α Ρ Α Ι Τ Η Τ Η

ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΗ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΤΑΙ ΤΗ ΧΑΡΑ ΝΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΦΟΒΑΣΤΕ!

ΘΑ ΠΩ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΕΔΩ

ΘΑ ΠΩ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΕΔΩ

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Μια εικόνα χίλιες λέξεις...

Ευχαριστώ για την υποστήριξη σας, ακολουθήστε με αν θέλετε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για τα επόμενα κεφάλαια!

ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΊΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ💕Donde viven las historias. Descúbrelo ahora