Περιττή νομίζω κάθε μου λέξη, έχω χάσει τη μπάλα με τόσες γυναικοκτονιες κάθε μέρα ακούμε για μια ακόμη μια. Ως πότε θα συνεχίζουμε να ανεχόμαστε να ζούμε σε έναν πλανήτη που οι άνθρωποι που ζουν σε αυτόν είναι γυναικοκτονοι;
Δεν ξέρω από που να ξεκινήσω. Είναι τόσες πολλές που δεν ξέρω αν είμαι σε θέση να σχολιάσω την κάθε μία.
Τον Ιανουάριο, μια 54χρονη για Μεσκλά των Χανίων έπεσε νεκρή από τα χέρια του συντρόφου της με 14 μαχαιριές.
Τον Απρίλιο η 28χρονη Κωνσταντίνα εγκατέλειψε τον σύζυγό της στη Μακρινίτσα, έπειτα από μια χρόνια κακοποιητική σχέση. Η γυναίκα πλήρωσε με τη ζωή της, καθώς ο εν διαστάσει σύζυγός της πήγε στο σπίτι και την πυροβόλησε ενώ σκότωσε και τον αδελφό της.
Η περίπτωση της γυναικοκτονίας της Καρολάιν, η οποία δολοφονήθηκε τον Μάιο μπροστά στο 11 μηνών παιδί της, ήταν εκείνη που συγκέντρωσε και τα περισσότερα φώτα της δημοσιότητα. Ο δολοφόνος σύζυγός της έστησε μια ολόκληρη ληστεία έτσι ώστε να μην ενοχοποιηθεί. Η ελληνική αστυνομία διέρρεε για πολύ καιρό ότι είναι κοντά στους δράστες, στους οποίους είχα αποδοθεί τα χαρακτηριστικά «αλλοδαπών ποινικών», ενώ οι αστυνομικοί έδερναν για τέσσερις ημέρες έναν Γεωργιανοί προκειμένου να ομολογήσει ένα έγκλημα που δεν διέπραξε. Τελικά, ο Μπάμπης Αναγνωστόπουλος, λόγω των αποδεικτικών στοιχείων, ομολόγησε πως διέπραξε τη δολοφονία της συζύγου του.
Τον Ιούνιο, η 64χρονη Ελένη θα πέσει νεκρή έξω από το σπίτι της, όπου ο εν διαστάσει σύζυγός της την πυροβόλησε. Αρχικά ο δράστης θα πει ότι είχαν οικονομικές διαφορές για να δηλώσει στη συνέχεια ότι η συμπεριφορά της ήταν απαράδεκτη. Αργότερα, οι αποκαλύψεις έφεραν στο φως μια σχέση κακοποιητική με πολλή βία, σωματική και ψυχολογική.
Πριν από μερικές ημέρες η 26χρονη Γαρυφαλιά δολοφονήθηκε από τον 30χρονο σύντροφό της, ενώ έκαναν οι δυο τους διακοπές στη Φολέγανδρο. Ο 30χρονος έσπρωξε την κοπέλα από τα βράχια, ενώ προηγουμένως, όπως φαίνεται στην ιατροδικαστική εξέταση, την είχε χτυπήσει άγρια. Ο ίδιος, όταν ομολόγησε, μίλησε για την «κακιά στιγμή» και πως «χάλασε η φάση».
Πριν από 5 ημέρες στη Δάφνη ένας 40χρονος άνδρας σκότωσε την 31χρόνη σύζυγο του. Σύμφωνα με τη κατάθεση του 40χρονου χρησιμοποιώντας ένα μαχαίρι σκότωσε την 31χρονη γυναίκα του μετά από έντονο καυγά. Στη συνέχεια ο 40χρονος γυναικοκτονος δήλωσε στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής του ότι σκότωσε τη 31χρονη σύζυγο του ο ίδιος δικαιολογήθηκε αναφαιροντας το γεγονός ότι τη ζήλευε παράφορα. Η 31χρονη μητέρα αφήνει πίσω το 11χρονο γιο της.
Μόλις χθες μια 43χρονη δολοφονήθηκε από τον 54χρονο εν διαστάσει σύζυγο της σε ένα καφενείο στην περιοχή της Σωτηρίτσας. Ο 54χρονος αψηφωντας το γεγονός ότι βρισκόταν σε κείνη θέα την πυροβόλησε 8 φορές. Σύμφωνα με τον 54χρονο ο λόγος της αποτρόπαιας πράξης του ήταν το γεγονός ότι η 43χρονη είχε ξεκινήσει τις νόμιμες διαδικασίες προκειμένου να πάρει διαζύγιο.
Σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα αυτή η λίστα των αδικαιολόγητων γυναικοκτωνιων να μεγαλώσει. Και νομίζω ότι είναι αυτονόητο ότι κάθε γυναικοκτονου σε αυτή τη λίστα πρέπει να του δωθει η ανάλογη ποινη για το έγκλημα που διέπραξε αλλά πρώτα για τη ζωή που έδωσε τέλος
Ευχαριστώ για την στήριξη σας💕
YOU ARE READING
ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΊΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ💕
SpiritualΓιατί το να είσαι ΓΥΝΑΊΚΑ θεωρείται υποτιμητικό? Γιατί υπάρχουν ρόλοι για κάθε φύλο? Σίγουρα κάποια στιγμή έχεις αναρωτηθεί "γιατί" ακόμα και αν εισαι άνδρας σε αφορούν αν όχι εσενα την μητέρα σου,την κοπελα σου,την αδελφή σου ίσως την κόρη σου και...