14, red envy ¹

6.1K 624 817
                                    

14 • Kızıl Kıskançlık

John Legend - All of Me

*220 oy sınırı*

-

Jimin alt kata ve kendi odasına adım attığında, kendini yatağına atma ve yüksek sesle çığlık atma planları yüzünden midesi bulanıp duruyordu, birilerini - muhtemelen Hoseok'u çünkü odası hemen üstteki odaydı - endişelendirecek kadar gürültü çıkarmak istiyordu. Lütfen aşağı gel ve Jimin'in bu büyüyen öfkesini yatıştır.

Ama bunun yerine odasına girdiğinde Taehyung'u yatağında bulmuştu.

"Ciddi misin?!" Değildi, Jimin gerçekten Taehyung'un onun ders kitaplarını tekrardan okumasına sinirlenmemişti, bu yüzden ona genişleyen gözlerle bakan arkadaşını gördüğünde kendisini suçlu hissetti.

Taehyung, Jimin'i görür görmez kitabı kendi kucağından öyle bir uzaklaştırmaya çalışmıştı ki, sanki kucağında bir ateş topu varmış gibiydi ama aynı zamanda Jimin'in eşyasına nazik davranmaya da çaba göstermişti.

"Hey," diye selamladı onu Taehyung, gözleri hâlâ kocaman bir şekilde açıktı.

Jimin sert bir nefes verdi. "Üzgünüm. Aslında sana kızgın değilim."

Taehyung'un kaşları yavaşça havalandı ve yüz ifadesi donuk, meraklı bir hâl aldı.

"Jieqiong'u tanıyor musun?" Jimin bir taşla iki kuşu vuracağını düşünerek, bu öfkesine neden olan şeyi ancak böyle boktan bir giriş yaparak anlatmaya çalıştı.

Taehyung, Jimin'in yastıklarında biraz daha geriye yaslandı. "O şey değil mi-"

"-Roa'nın grubundan." Jimin cümlesini hızlıca bitirdi. Sesi hâlâ sert ve nefes nefeseydi.

Taehyung belli belirsiz bir şekilde başını hafifçe salladı.

Jimin tekrar sert bir nefes verip odasında ilerledi ve yatağa çöktü. "Onunla röportaj yaptım," diye dikkatlice mırıldandı birbirine bastırdığını dudaklarını aralayarak.

Taehyung, Jimin'den biraz korkmuş gibi görünse de nihayet artık rahatlamıştı.

"Ve?" Kıstığı gözleriyle Jimin'e baktı.

"İyi gitti," alaylı bir tıslama sesi çıkardı. "Ta ki onu Yoongi ile tanıştırmamı isteyene kadar."

Taehyung kısık sesli bir ıslık çaldı. "Sen ne dedin?" Gözlerini kısmasında bir kesinlik vardı ve bu ifade Jimin'in biraz şaşırmasına neden olmuştu. Daha önce arkadaşında böyle bir ifadeyi hiç görmemişti.

"Demek istediğim; bunu bir tür saçma sapan değiş tokuş çerçevesi içinde dile getirdi." Bacaklarını yatağının üzerinde uzatıp, yatağının ucunda duran Yoongi'nin kürküne uzandı. Kürkün yukarı doğru çekip bacaklarının üzerine serdi. "İlk başta, bana oldukça özel olduğunu düşündüğüm kızgınlığımı sordu ve sonra beni bir alfa ile tanıştırmayı teklif etti? Ben de ihtiyacım olmayacağını söyledim."

Taehyung homurdanarak, "Peki Yoongi sohbette nasıl ortaya çıktı?" diye sordu.

"Onu büyüttü," dedi Jimin. "Mobilya sipariş etmekle ilgili bir şeyler sordu."

Jimin arkadaşının gözlerini devirip hâlâ kucağında durmaya devam eden kitabı kapatmasını seyretti, ama Jimin diğeri onu dikkatlice köşeye koymadan önce sayfa numarasına bakma şansı bulmuştu. Taehyung, kitabı Jimin'in komidininin üzerine koydu ve Jimin küçük bir dil şaklatma sesi duyana kadar bileklerinin üzerinde ona geri döndü.

saltation | yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin