Capitolul 3 Intalnire de gradul 0

526 48 16
                                    

Angel

Dupa inca cateva ore de munca , sunt epuizata . Nici macar bautura lui Sam nu ma atrage , singurul lucru pe care il vreau e sa ma intind in pat si sa raman acolo. Dupa ce termin de inchis cafeneaua , cand sa cobor scarile dau nas in nas cu diavolu, jur ca chestia asta devine din ce in ce mai enervanta. Nu ma mai uit la picioare si alunec pe singura treapta existenta , super Angi mai impiedicata de atat nu poti fii.

-Mi-a aterizat un ingeras in brate, asta da noroc. Pufai si imi dau ochii peste cap.
-Ce mai vrei de data asta Max , si replicile tale sunt de pe vremea ta , adica vechi.
-Am venit sa te iau , nu prea am incredere in tine , in ultima vreme.
-Ma scutesti cu asta , tu nu ai incredere nici macar in tine , de alti nici nu mai zic . Acum da-mi drumul vreau sa plec .
-Singurul loc unde vei merge e la apartament la tine , ti l-am trecut pe numele tau. Iti las si copiile de la chei , ca sa te simti mai in siguranta.
-Esti fenomenal , ce trebuie sa fac sa pricepi ca nu vreau absolut nimic de la tine . La naiba , pastreaza-ti cadourile pentru ea , si lasa-ma in pace.
-Nu mai fii asa incapatanata si pleaca din locul ala dubios .
-Doamne , jur ca esti nebun . Omule , nu sunt o curva , stiu am gresit dar asta nu inseamna ca o sa repet aceasi greseala. Nu imi trebuie nici mila ta si nici sa ma platesti . La dracu as fii preferat sa colind singura toata noaptea decat sa iti accept ajutorul. Cum vrei sa iti mai explic sa intelegi ca ma doare in cot de averea ta , nu vreau nimic de la tine......
-O mai taci vorbesti mai mult ca inainte.

Nu mai apuc sa fac vre-o miscare ca imi prinde mainile deasupra capului si ma impinge in masina. Gura sa o ia cu asalt pe a mea si ma urasc ca imi place si ca muream sa ii mai simt o data buzele peste ale mele , nu fac nici o miscare sa ii raspund la sarut si cu toate astea , nu cedeaza si imi ia cu asalt si mai rau gura , nici nu realizez cand limba sa o ataca nemilos pe a mea , parca razbunandu-se ca nu vreau sub nici o forma sa cooperez. Imi musca buza destul de violent si daca as pute sa ripostez in vreun fel cu siguranta as face-o. Dupa ce vede ca nu are cum sa ma convinga sau probabil alte motive necunoscute , unul din ele ar fii lipsa de aer se desprinde din sarut si imi elibereaza mainile care cad moi pe langa corp.

Raman incremenita si il privesc cu furie ,sau ura. Dar luam-ar naiba daca ce simt eu pentru el e ura. E invidie , pe sotia lui care il poate saruta cand vrea fara sa se simta vinovata , sau sa se afiseze la bratul lui cu mandrie. O lacrima imi curge pe obraz si mana imi reactioneaza din instinct , si apoi impactul cu obrazul lui ne ia pe amandoi prin surprindere.
Ramane uimit de ceea ce am facut si sincer si eu sunt la fel de uluita de tupeu de care dau dovada. Ma dezmeticesc cat de cat si rostesc apasat.
-Nu te mai apropia de mine , altfel nu raspund de consecinte.

Ma prinde aproape brutar de maini si isi zdrobeste iar buzele de ale mele , de data asta mult mai inversunat miscarile pe care le face sunt haotice si tot ce incerc e sa scap de sub vraja nemernicului . Ma invadeaza la propriu dintii lui se lovesc de ai mei dar asta nu pare sa il deranjeze prea tare. Musca linge si zdrobeste si tot de pot sa fac este sa ma dezintegrez in bratele nemernicului care mi-a furat linistea. Imi da drumul brusc si iar am intentia de al lovi , dar anticipeaza miscarea si imi prinde incheietura. Habar nu am de unde am atata tupeu ,probabil e vina adrenalinei ce imi curge prin vene.

-Da-mi drumul idiot autoritar ce esti.
-Ajunge Angel , daca nu urci acum in masina , o sa te intind pe ea , chiar in momentul asta, nu te juca cu nervii mei dulceata . Nu vrei sa ma vezi nervos.
-Ma doare in cot de nervii tai , da-mi drumul sunt obosita si vreau acasa si preferabil departe de tine.
-E dureros asai sa fii indragostita si sa nu fii cu cel iubit.
-Du-te dracu .
-Doar daca vii cu mine.
-Ce vrei de la mine , daca iti iubesti sotia de ce te tii dupa mine.
-Trebuie sa am un motiv ?
-Da-te.
-Urca , Angels . Si in liniste m-ai stors de energie.
-Te afecteaza batranetea .
- Afurisit-o stai numai sa ajungem sa vezi ce batran sunt eu , jur ca nu o sa mai poti merge maine.
-Iar visezi Max , nici moarta nu ma mai culc cu tine. Ai probleme cu sotia nu te potoleste la timp.
-O doamne ce n-as da sa iti inchid gura asta afurisita. Urca , nu ma rog de tine.
-Nu , Max nu urc in masina ta afurisita , si apropo ce sa intamplat cu partea cu ascunsul? Acum nu iti mai e frica ca te va vedea cineva si iti vei distruge casnicia?
-Angel , urca dracului odata , nu imi testa rabdarea ingeras stii ca nu dispun de multa.
-Asa vorbesti si cu sotia ta , sau eu sunt un caz mai special.
-Nu e nevoie sa o fac , ea imi cunoaste limitele si mai ales locu.

Jocul DestinuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum