Angel.
O lumina imi deranjeaza somnul si nu reusesc sa o indepartez , ma invartesc si intorc spatele lumini orbitoare , dar si asa e atat de multa lumima incat in orice parte te-ai muta tot nu poti sa scapi de ea. Asa ca renunt sa mai incerc si deschid ochi. Imi simt ochii atat de obositi si simt ca si cum as avea nisip in ei. Dar cu greu reusesc sa ii tin deschisi si vad ca nu sunt in biroul prafuit din barul in care lucreaza Sam , ci in apartamentul lui Max . Ohh il omor pe afurisit. Cu greu reusesc sa ma ridic si vad ca nu port decat un tricoul de al lui , si nu am nici lenjerie, ce dumnezeu sa intamplat aseara. Imi amintesc doar ca am baut la bar si apoi mi sa facut putin rau si am plecat in birou, sa ma odihnesc , apoi nu stiu sa fii adormit sau poate sa mai intamplat ceva intre timp. Imi las intrebarile pe mai tarziu dupa ce imi mai trece durerea asta afurisita simt ca imi explodeaza capul, nici sa gandesc corect nu pot. Imi indrept privirea spre noptiera si in loc de telefon ce voiam sa gasesc e o pastila si un bilet , alaturi de un pahar cu apa.
Ridic biletul si citesc scrisul caligrafic , tot timpul mi-a placut cum scrie , probabil pentru ca eu scriu destul de dezordonat sau nu prea placut. Mama imi spunea ca trebuia sa ma fac doctor la ce scris am. Ei oricum nu trebuie sa scrie frumos si asa nu intelegi ce scriu. Dar uite ca nu mi-am ales meseria aia.
Dragul meu copil neastamparat si teribil de incapatanat , eu o sa fiu la firma cand o sa iti deschizi tu ochisorii asa ca iti las o pastila de durere , pentru ca sunt convins ca o sa iti plezneasca capul . Sa o iei . Nu cauta telefonul ca este la mine si nici nu incerca sa pleci , ca nu ai cum. Dupa ultima sperietura , esti pedepsita nu ai voie sa mai parasesti apartamentul. Asa ca iti recomand sa iti recapeti fortele si sa te odihnesti, si nu iti face probleme stiu de locul tau de munca, o sa iti aduc contractul cand vin. Stai cuminte , si nu face prostii ,
Al tau Max.Termin de citit si norocul lui e ca nu e aici ca ii crapam capul ala infumurat , cine se crede sa imi limiteze libertatea nu are nici un drept si nici macar nu e treaba lui sa o faca. Si ma mai numit si copil il omor de doua ori . Dar asta dupa ce imi trece durerea asta groaznica de cap si de asta decid sa il omor mai tarziu si sa iau totusi pastila de pe noptiera. Ma tot gandesc ce sa fac dar imi vine repede o idee , un dus ar mai calma din durere sau poate o baie lunga cu spuma. Ei asta ar fii cu totul relaxant .
Dupa o baie lunga ma infasor in prosopul moale si alb , ma simt ca Alba ca zapada doar ca fara pitici ,bine poate doar unul care imi mananca zilele.
Usa se deschide si nu stiu ce sa fac mai intai sa il strang de gat ca ma inchis aici sau sa il intreb cum am ajuns aici de fapt.
Pasii se aud din ce in ce mai aproape si inima mea rateaza o bataie , nici nu stiu de ce naiba sunt atat de emotionata si nu reusesc sa ma misc , inima incepe sa imi bata destul de puternic si nu stiu cum reuseste sa ma faca sa ma simt asa , ma domina in orice mod posibil , si sa fiu a naibi daca stiu cum sa scap de asta. Respiratia lui ma loveste in fata si habar nu am cum a ajuns in fata mea , si cel mai important atat de aproape incat sa respiram acelasi aer , sunt trezita din transa in care am picat de glasul sau gros si de respiratia sa mentolata cu un iz de tutun . Clipesc marunt si ma uit la el printre gene cu toate ca imi simt bubuiturile inimi in urechi si sunt convinsa ca si el le aude la cat de aproape e de mine.-Esti mai bine?
Buzele sale se misca si sunt concentrata pe miscarea lor , de parca as putea citi pe buze , oricat de mult mi-as dori sa o pot face din pacate nu pot si ma simt jalnic , ca nu ma pot concentra sa inteleg ce spune.
-Hmm.
-Te-am intrebat cum mai esti?
-Sunt ..... ok.
-Vad , de ce nu stai jos.
-Tu de ce esti aici , sau stai ai venit sa iti verifici animalul de companie.
-Vad , ca ti-ai recapatat si umorul. Nu urli , spargi arunci nimic ?
-De ce sa fac asta are vreun rost?
-Tu sa imi spui , m-am obisnuit sa ma feresc de lucruri , cand sunt pe langa tine. Ai devenit putin mai salbatica.
- Da , aveam de gand , dar apoi am realizat ca nu as rezolva multe . Am mai facut asta ce am rezolvat . Nimic , ce sa zic felicitari.
-Pentru ?
-Trofeu, nu asta sunt? Aa si apropo sa ii spui tatalui tau ca din cauza ta nu am ajuns .
-Esti nebuna .
-Mda , stiu . Daca mai ai de gand sa stai esti invitatul meu. Ai adus mancare , mi-e foame.
-E in bucatarie , cand ai cursuri?
-Acum te intereseaza , parca te durea in cot de studiile mele.
- Nu te prosti Angel stii ca imi pasa , te duc eu .
-De cand te-ai transformat in dadaca mea?
-De cand am aflat cat de iresponsabila esti ?
-Ce sa zic , bine ca esti tu ala matur.
-Angel serios acum , de ce ai fugit ? Tu iti imaginezi ce se putea intampla daca nu ajungeam la timp?
-Acum ai venit sa imi scoti ochii?
-Vezi si cand iti spun ca esti un afurisit de copil nu vrei sa pricepi . Nu mai fii atat de incapatanata. Bun, ai fost ce ai rezolvat? Hmm.
-Nu ma cert cu tine Max , ma doare capul . Si sincer doar de bataia ta de cap nu am nevoie.
-Hai sa mananci ceva pana nu lesini , asta imi mai trebuie.
-Va faceti griji , domnule Maxwell?
-Da imi fac si chiar daca tu ma crezi un monstru sa stii ca nu sunt . Nu am facut cele mai bune alegeri in viata dar incerc sa le repar , bine . Hai sa papi ingeras.
-Ce sa intamplat cu ordonatul la chestii.
-Nu functionezi asa , esti..... mai speciala.
-Zau? Sunteti destept domnule Max . Ati descoperit singur sau ati fost ajutat.
-Misca-te la masa impielitat-o . Si pune ceva pe tine. Ma ispitesti si nu iti doresti asta.
-Bine ca ai zis. Apropo , ce mai face Monica .
-Nu stiu , probabil pe acasa de ce?
-Eram curioasa , nu dai fuguta la ea.
-Asta vrei ?
-Nu , as vrea sa te sarut , chiar daca esti un afurisit in timpul liber , si probabil tot timpul dar asta e alta discutie. Si mai esti si insurat . Doamne de ce trebuia sa fii insurat. De ce imi doresc asta.-Ce faci acum ingeras , pe cine certi ? Pe mine sau pe tine?
-Nu stiu , pe amandoi . Pe mine ca m-am indragostit de tine si pe tine ca esti un afurisit insurat si autoritar.
-Ai terminat , hai sa mancam . Nu am mancat nimic de ieri si pot sa pun pariu ca nici tu.Nu mai zic nimic ma ridic din pat , in care nu stiu cum am ajuns pe tot parcursul discutiei. Dar nu mai conteaza , aveam de gand sa il acuz de o gramada de chestii sa urlu sa fac o gramada. Dar nu pot , nu stiu sunt o idioata .
Cum pot sa il mai iubesc , si de ce nu imi trece , e mai rau ca ciuma. Nu scapi de ea nici daca vrei , si mai rau suferi ca ultimul om. M-am saturat sa sufar si nu stiu cum sa scap de ea. Ajung in bucatarie si ma pun la masa , vad ca adus un intreg bufet . Tot ce trebuie pentru micul dejun si pranz . Clatite , omleta , suc , aperitiv . Plus multe altele , masa de la bucatarie e plina.
-Ai cumparat tot restaurantul ? Cine poate manca atat , nu avem nunta . Din cate stiu eu tu esti inca insurat.
-Ai dreptate printesa inca?
-Ce vrei sa spui , ca nu esti mai putin insurat peste o saptamana? Sau ai de gand sa iti omori sotia in somn?
-Ce e drept ai o imaginatie bogata. Si pentru linistea ta , nu sunt un criminal. Se numeste divort iubire. Stii cand doi oameni nu se mai inteleg se despart.-Ha ha. Si cu mine nici macar nu esti insurat si tot nu te intelegi. Si ironia sortii e ca tot ajungi pe langa mine. Cum o sa scapi de mine domnule Max.
-Cine a spus ca vreau sa scap de tine pacoste mica. Tu esti un caz mai special .
-Serios , zici ca poti sa imi rezisti asai ?
-Ce ai de gand dracusorule ?
-Euu , nimic .
-Imi place mai mult de tine asa , jucausa decat tafnoasa sau cand ma ignori.
- Mda , azi nu am chef sa ma cert daca iti e dor sa iti sparg capul cu ceva revin-o maine.
-Vai ce draguta esti . Iti multumesc de oferta dar nu multumesc. Imi sta bine si fara un cap spart , nu iti pare rau de fata mea frumoasa.
- Chiar vrei un raspuns la asta?
-Sti ceva chiar nu vreau sa stiu, cine stie ce idei diabolice iti umbla prin capsorul ala frumos . Acum ia si papa ca nu vreau sa te vad iar lesinata , apoi semnezi contractul mi la dat tata.Ma uit la el si mi se pare putin schimbat , adica nu mai e pus pe cearta sau sa imi scoata ochii de alte lucruri. Bine stiu ca si eu faceam la fel dar asta nu il scuza ca se purta urat cu mine. Sunt confuza , a zis ca vrea sa divorteze , oare chiar o sa o faca sau mai adauga o minciuna la colectia lui.
-Mananca iubire , la ce iti sta gandul.
Imi ridic privirea si il privesc fix in ochii aceea superbi , stiu sunt iremediabila dar nu ma pot abtine.
-La , tine . Si la ce mi-ai zis.
-Ce ti-am zis ?
-Nu mai conteaza se pare ca pentru tine nu e la fel de important ca sa tii minte.
-Nu fi copil , de unde sa stiu , ca ti-am zis mai multe.
-Bine ca esti tu matur , felicitari . Vrei si un premiu?
-Da pe tine .
-Alta data, mi-a pierit foamea.
-Angel , nu te ridici de la masa pana nu mananci , nu ma face sa repet .
-Ca daca nu ce ?
-Nu o sa mai stai in fund o saptamana.
-Tu si cu amenintarile tale .
-Nu ma crezi ?
-Ar trebuii?
-Mananca , sau iti dau eu ca la copii mici . Pentru ca in final asa te porti ca un CO....PIL.-Zau . Daca tot ma crezi copil i-a de aici domnule Maxwel.
Si chiar nu stiu de unde am avut atat tupeu , probabil pentru ca m-a enervat dar sincer in preajma lui nu gandesc corect asa ca nu fac lucruri demne. Apuc nodul prosopului de pe mine si il desfac , ochii lui Max mai au putin si ies din orbite , cand ii dau drumul prosopului sa cada la picioare. Asa ii trebuie nemernicului daca isi bate joc de mine . Ma studiaza din cap pana in picioare si ochii i se maresc considerabil . Vad in ochii lui dorinta si eu o simt la aceeasi intensitate , dar nu o sa cedez , sau asa imi place sa cred. Isi revine din soc si se indreapta spre mine. Acum e randul meu sa ma panichez ,stiu ca daca o sa imi invadeze spatiul , o sa cedez pentru ca nu pot sa ii rezist.
-Stai unde esti Max , nu te apropia.
-Ai trezit iadul iubito , si o sa ma asigur ca o sa arzi in flacarile lui.
CITEȘTI
Jocul Destinului
RomanceEA - O fata inocenta cu nume de inger de doar 18 ani abia venita in Capitala pentru a-si continua studiile . Cade prada seductiei unui barbat cu 10 ani mai mare si accepta sa fie amanta acestuia , pentru a o putea ajuta sa se adapteze mai usor la...