Angel
A trecut o luna de la întâlnirea cu Mark , și nu știu de ce dar omul ăla ne-a devenit așa de simpatic încât vorbim și ne întâlnim destul de des . Adela a ajuns și ea și se pare că îi priește atmosfera , sa acomodat destul de bine a ținut atât de mult sa petreacă vacanța de vară aici încât a înnebunit-o pe mama , care na avut de ales decât să o facă pachet și să o trimită la mine . Am vorbit cu Mark și i-a găsit un job pe timpul verii sa nu piardă timpul , in plus acumulează experiență și face și bani de buzunar. I-am povestit lui Alex până la urmă cat de pudica eram acum ceva timp , și a zis că nu mă credea așa timida , pentru că eu am fost oricum numai timida nu . Și da cina a decurs cat de cat normal , Max se pare că nu a vrut să ia masa cu noi ceea ce sincer mi-a luat o piatra de pe inima , nu m-aș fii simțit bine să facă remarci răutăcioase . Doar ne-a facut o întâmpinare ironica și sa evoporat. Toată discuția a fost puțin ciudată .
-O va rugam întindeți covorul roșu au ajuns porumbeii . Da te rog simte-te ca acasă cumnățică .
-Termina Max , nu am venit să te auzim pe tine cum te porți ca un idiot . Soția ta ce face , cum mai e cu sarcina.
-De ce nu o întrebi chiar tu , văd că ți-ai făcut un obicei sa îmi iei toate femeile , ia vezi nu o iei și pe ea.
-Mda , haide iubire că iar nu e in toane bune .
Mă îndrept spre bucătărie și chiar înainte să fac doi pași , îmi simt încheietura prinsa , mă întorc speriata spre persoana care mă atins și recunosc senzația , înainte să apuc sa îmi smulg brațul îmi șoptește.
-Cum se simte băiețelul meu îngeraș . Sper că ai grija de el.
Cu ochii cat farfuriile mă uit stupefianta la el și îmi smulg mana din a lui , și înainte să îmi continui drumul rostesc.
-Se simte bine , băiețelul meu , al meu Max . Și o să trăiască fara să știe că propriul său tată ar fi plătit oricât pentru moartea lui. Singurul tata pe care o să îl aibă e Alex . Ar fii cazul sa nu pretinzi că ai vreun drept asupra noastră .
Aaa și încă ceva , mai atinge-mă o data fara permisiune și te dau in judecata pentru hartuire .
Mă întorc și îmi continui drumul spre bucătărie unde mama lui Alex face o plăcintă extraordinara și pe care eu o să o mănânc . Restul cinei a fost liniștită , am aflat că și sarcina Monicăi merge bine chiar daca Max nu și-a schimbat atitudinea față de ea , chiar am aflat că e mai rău că înainte.
Știu că nu ar trebui dar îmi pare rău de ea , e trist sa nu ai susținerea omului iubit . Dar pe o parte e și vina ei trebuia să plece odată ce a văzut că nu e fericita , probabil așa sa obișnuit, și acum îi face un copil unde sa se mai ducă , ironic e că și eu am fost in aceeași situație și totuși eu am plecat sau mai bine zis m-a alungat , dar acum mă simt bine chiar sunt fericita . Sunetul telefonului mă trezește din gândurile mele apuc telefonul și numele lui Alex luminează ecranul și instant îmi apare un zambet pe față.
-Da Alex , am mâncat nu am făcut efort și mi-am luat toate medicamentele .
-Foarte bine iubire dar nu de asta te-am sunat .
-Dar care ar fii motivul principal pentru care mă deranjezi din a nu face nimic.
- Și frumoasa și glumeață , combinația perfectă . Asculta la mine îngeraș nu pot ajunge în seara asta dar sub nici o forma nu rămâi singura , te duci la mama deseara și nu discutam Angel ești în luna mare și dacă nu ar fii fost atât de important nu aș fii plecat .
CITEȘTI
Jocul Destinului
RomanceEA - O fata inocenta cu nume de inger de doar 18 ani abia venita in Capitala pentru a-si continua studiile . Cade prada seductiei unui barbat cu 10 ani mai mare si accepta sa fie amanta acestuia , pentru a o putea ajuta sa se adapteze mai usor la...