Capitolul 14 . Realizare

414 38 6
                                    

Angel

Nu imi vine sa cred câta influenta are idiotul ala asupra mea , si cat imi e de teama de amenintarile lui de rahat. Nu imi vine sa cred , ca sunt atat de slaba , si pana la urma a obtinut ceea ce a vrut , stau la el in apartament si lucrez la el in firma. Ma tot gadesc cum naiba mai ies eu din toata cacealmaua asta.

Sunt nervoasa pe el si suparata pe mine , cum naiba sa fac tot ce imi cere , si asta daca ma priveste o data in ochii   ,ma topesc la naiba si nu pot sa il evit ceea ce e groaznic . Asta imi demonstreaza ca toata educatia de acasa mi sa evoporat , tipul asta mi sa strecurat miseleste in suflet si nu vrea sub nici o forma sa iasa . As vrea sa il ppuit sau sa ma iubeasca , probabil as vrea mai mult sa ma iubeasca decat sa il uit . Ce naiba spune asta despre mine sunt o curva , si nu are importanta ca el e singurul cu care am fost are legatura ca m-am bagat in familia lui si acum el umbla dupa mine , nu stiu ce naiba vrea dar nu se poate sa se fii indragostit subit de mine , adica ce naiba sa vada la o copila cum zice el cand are o sotie model .

Pierduta prin ganduri nu realizez ca sa asezat cineva langa mine , doar atunci cand simt un sarut pe gat . Sunt irecuperabila chiar imi doream sa ma tina in brate si sa ma alinte , dar stiu ca nu e pentru totdeauna , adica el are o sotie care il asteapta acasa si eu daca as fii in locul ei m-as simti groaznic sa nu pot face nimic cand alta imi distruge casnicia.

-De ce esti un ingeras asa incapatanat ,hmm?
Incerc sa ma intorc dar stransoarea lui nu imi da voie , si renunt asa cum fac mereu.
-Ce mai vrei Max , cu ce iti mai sunt de folos acum?
-De ce esti asa suparata , jur nu stiu cum sa ma mai port , esti atat de incapatanata si nu functionezi decat pe baza de amenintari . Ce ma fac cu tine ingeras.
-Ce ar fii sa te duci acasa Max ?
-Dar sunt acasa ingeras , si nu ai nici o sansa sa ma gonesti in seara asta, vreau sa te tin in brate , stii dorm mai bine cu tine in bratele mele.
-Stii ca ce faci nu e corect deloc nu ?
-Shh, imi e somn si maine avem multa treaba , asa ca lasa mustrarile pe alta ldata .
-Dar nu imi e somn , m-am trezit acum cateva ore .
-Daca vrei am si alte metode sa te obosesc iubire.
-Esti nesimtit.
-Eu , ma gandeam sa imi faci un masaj , dar se pare ca am de a face o micuta perversa si imi zici mie ca sunt nesimtit.
-Oh , mai taci bine ca te-ai transformat peste noapte in calugar.
-Eu calugar , cred ca am facut atatea pacate de m-ar da si biserica afara. Nici vorba ingeras.
-Pot sa te intreb ceva?
-Spune.
-De ce te-ai casatorit cu Monica ? Nu prea o iubesti sau asta mi-ai dat de inteles.

- Casatoria cu ea a fost un fel de afacere, am fost prins intr-un conflict de interese si nu am mai avut alta optiune . Dar lasa asta , la nani daca nu vrei sa imi vina cheful de joaca.
-Zau si ce faci cand iti vine cheful de joaca ?
-Ingeras , iti sugerez sa nu ma provoci daca vrei sa iesi intacta din mainile mele.
-Nu fac asta eram doar curioasa .
-Stii ce patesc curiosii?
- Stiu dar macar mor fericiti , si tinand cont ca eu sunt prea tanara sa mor , nu scapi asa usor de mine  .
-Cine ti-a zis tie ca as vrea sa scap de tine . Tu esti motivul fericirii mele, micuta mea incapatanata.
-Si de ce nu divortezi ?
-E putin mai complicat , dar iti promit ca o sa rezolv cat pot de repede.
-Da , de doi ani rezolvi , stii ce nu conteaza uita ca te-am intrebat nu e problema mea asta.
-Ingeras , te rog nu mai fii asa rea , stiu ca situatia e rea dar iti promit ca o sa rezolv in curand .
-Noapte buna Max .
-Nu m-am mai atins de ea ,  crede-ma ca o sa bag actele de divort .
-Cat de penibil esti Max .

- Si tu cum esti , cu cat ma chinui mai mult sa te multumesc , cu atat mai rau te incapatanezi sa mi te impotrivesti.
-Si ce ai vrea sa fac , sa ma arunc din nou in bratele tal]e ca mai apoi sa ma arunci ca pe un gunoi.
-Esti nebuna femeie , tu ai fugit de mine ca de raie , nu eu .
-Pentru ca ai incercat sa ma violezi idiotule .
-Ce am facut ?
-Ce ai auzit in noaptea cand ai venit la mine nu stiu ce aveai , dar erai total schimbat , m-ai jignit si apoi ai vrut sa ma culc cu tine , nu am vrut si atunci ai incercat sa ma fortezi.
-Esti sigura ingeras , ca nu imi aduc aminte nimic din toate astea.
-Atat de beat ai fost , de nu iti aduci aminte nimic.

Si atunci m-a lovit realizarea , cum dracu am putut sa ratez detaliul asta , pe mine cand ma drogat idiotul ala sa ma violeze , eram pe alta planeta . Sunt ferm convinsa ca asta i sa intamplat atunci . Dar cum a ajuns Max sa consume droguri si sa mai si conduca . Sau poate i-a fost strecurat si lui ceva special pentru a se indeparta de mine . Si stiu si persoana care ar  avea motive sa faca asa ceva.

-La dracu ai fost drogat . De aia nu reactionai la nimic , esti nebun la naiba spune-mi ca nu te droghezi ?
-Angel , ai o imaginatie foarte bogata , dar s-ar putea sa ai totusi dreptate , dar daca imi amintesc bine nu am baut decat un nenorocit de ceai . Ma durea extrem de rau capul si i-am zis lu Monica sa imi faca un ceai .
-Da , si ti-a facut . Cine stie cate porcarii iti strecoara din greseala minunata ta sotie. Acum ar trebuii sa imi fie frica pentru viata mea nu?

-Ce dracu Angel , doar nu e gangster . Nu cred ca ar fii facut asta .
-Dragut , atunci daca ai atat de multa incredere in scumpta ta sotie , du-te naiba acasa si scuteste-ma de declaratiile tale false. Cine altcineva din familia ta , isi doreste sa ne desparta.
-De ce naiba te aprinzi asa , o sa cercetez nu pot sa acuz pe cineva doar pe baza de presupuneri.  Imi trebuie o dovada.
-Bine , pana iti gasesti tu motivatia si dovezile care sa o incrimineze pe nevastata . Te hotarasti , ori plec eu in living ori tu.
-Esti serioasa acum ?

-Da, hotaraste-te repede . Imi e somn.
-Adica sa inteleg ca ma dai afara din camera .
-Daca vrei plec eu .
-Las-o balta printesa plec eu. Ar trebui sa te maturizezi iubire , nu poti sa iei toate decizile din impuls , si tocmai de asta iti spun ca esti copil pentru ca asta esti , si asa te porti . O femeie matura nu face asa .
-Da o femeie matura isi drogheaza sotul ca sa il tina langa ea , ce sa zic prefer sa fiu copila . Acum iesi , du-te la psihopata ta.

-Angel , termina.
-Sti ceva Max . Du-te dracu .
-Nu ma cert cu tine , dimineata la 7:00 trezirea . La 8:00 am o intalnire importanta asa ca daca iti ia mult sa te pregatesti te sfatuiesc sa te trezesti cu doua ore mai devreme .
-Nu vin . Iesi.
-Daca nu esti gata pana la maxim 7:30 . Te iau asa cum ai dormit , si fara smecherii ingeras , nu uita ca te cunosc mai bine decat oricine.
-Bine tati , acum iesi . Nu crezi ca e destul de tarziu si nu vreau sa iti mai vad moaca macar pana maine daca am noroc.
-Iti jur ingeras ca o sa te dau pe brazda . In curand nu vei mai avea tupeu sa ma sfidezi .
-Continua , cu amenintarile dar pe partea cealalta a usii.

Iese si tranteste usa ,  nu stiu cum naiba am reusit sa ma indragostesc fix de el . Cel mai mare mascul Alfa de pe planeta . Dar e si un idiot fara masura pe bune acum i-am trantit adevarul in fata despre inofensiva Monica . Bine acum daca ma gandesc bine nu e atat de inofensiva . Poate chiar e destul de periculoasa si probabil il are cu ceva la mana de nu o paraseste . Si ea face pe nora buna si pe sotia perfecta  , ihh mi se face greata.

Esti sigura ca nu vorbeste gelozia din tine ?
O mai taci constiinta tampita ,acum te-ai trezit si tu pana acum unde ai fost .
Asteptam sa vad de cate ori mai dai cu capul de prag ca sa te inveti minte , dar se pare ca de multe ori . Esti cam grea de cap asai ? Tine minte barbatul asta o sa te schimbe , in feluri in care nici tu nu o sa iti vina sa crezi.

Da da , bine ia o pauza ca poate esti obosita.

Si eu sigur am luat-o razna am ajuns sa vorbesc cu vocea din capul meu . Doamne cred ca nu au trecut pe deplin efectul drogurilor . Nu mai calc in vreun bar nici o data in viata mea.

Imi dau hainele jos si raman intr-un maieu si in lenjerie.  Ma bag sub patura si incerc sa dorm . Nu mai vreau sa ma gandesc la absolut nimic .




Jocul DestinuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum