Angel
Sunt trezita de zgomotul produs de micul aparat de pe noptiera , mă ridic cu greu și observ că sunt singura in camera .
„ Normal Angel ce fraiera ești doar nu credeai că te va lua cu el”
Mă frec somnoroasa la ochi și mă uit la apelant , Max desigur ce o mai vrea acum doar dorința i sa îndeplinit , răspund și aștept să văd ce mai vrea luminația lui.
-Da Max , ce arde ?
-Îmbrăcate in hainele pe care ți le aduce șoferul și în maxim 15 minute sa fii aici .
-Scuza-ma nu cred că am înțeles bine , ce sa întâmplat cu nu te iau că nu ai experiență și nici vreo idee despre firma . Și să nu uit ședința asta e prea importanta sa îmi permit vreo greșeală.
-Lasa prostiile astea acum , am avut un mic incident cu laptopul și am pierdut prezentarea , am sunat secretara și nu poate ajunge la birou , se pare că nu e in localitate . Dar mi-a dat o soluție .
-Pai folosește soluția pe care ți-a sugerat-o , de ce m-ai trezit.
-Tocmai asta încerc sa fac , așa că îmbrăcate și vin-o sa tii prezentarea , pentru că din câte îmi spuse ți-ai cam băgat nasul în laptopul meu cat am fost plecat.
-Ce pot spune ,îmi pare sincer rau pentru firma ta dar nu vin . Mi-am învățat lecția nu mai fac pe bunul samaritean mi-a ajuns . Îți sugerez sa cauti alta soluție pentru că eu sunt proasta și nu vreau sa îți stric afacerea . Mai ales daca nu o sa le placa idioțeniile scrise de tine in prezentarea aia. Deci nu mersi . La cat ajungi sa îmi fac bagajul vreau acasă .
-Femeie , afurisita . Îți dau orice vrei doar vin-o dracului și salvează afacerea asta , știi câte milioane de dolari valorează , nu nu ști . Nu o sa vezi atâția bani nici dacă te-ai mai naște o data . Și de ce ești ipocrită ai stat toată noaptea supărată că nu te am luat și acum nu mai vrei sa vii .
-In ce viața ți-am dat eu impresia că mă interesează banii tai , afla că nu îmi pasă de cate zerouri are contul tău , toate cadourile tale sunt acasă la tine . Nu sunt o profitoare și o știi și tu .
- Angel , te rog ajuta-ma și îți dau orice vrei . Jumătate de milion de dolari pentru o afurisita de prezentare . Ce zici ?
-Tu așa îți rezolvi problemele de obicei nu ? Arunci cu bani în stânga și în dreapta . In fine , te ajut dar mai vreau încă ceva .
-De ce nu mă mir .
-Sa mă lași în pace , definitiv.
-Ceeee , ești serioasa acum . Nu fac asta . Grăbește-te că o să înceapă curând și tu negociezi cu mine .
-Nu mai făcut tu profitoare , mă conformez .
- Vino și discutăm după .
Nu ii mai zic nimic și închid , cat de idiot poate sa fie îmi vine să mă bat că am pierdut atâta timp după el cum de nu l-am văzut cum e până acum . Se zice că iubirea e oarbă dar oare așa de rău să fie încât să nu mai vezi nimic înafara de idiotul înfumurat din fata ta. Probabil că da , daca îmi spunea cineva nu aș fii crezut și aș fii ras pentru că nu e posibil așa ceva , dar din moment ce mi sa întâmplat nu mai pot sa zic altceva . O bătaie în ușă mă trezește din gândurile mele și mă îndrept spre ușă , deschid și dau de șoferul lui Max .
-Bana dimineața domnișoara .
-Buna dimineața și dumneavoastră ,
-Ma trimis domnul Maximilian sa va aduc astea și să vă astept la mașină .
-Știu cobor în 10 minute sa nu îl lăsăm pe domnul Maximilian sa aștepte .
-Si așa era extrem de nervos când am plecat , urla la toată lumea , sincer nu aș vrea să fiu în pielea nefericitului care nu îl ascultă.
-Da , nici eu . Dar îl cunoaștem cu toții știm cum e deci nu e nici o surpriză , daca era liniștit atunci era o problema .
-Bine domnișoara va las sa va pregătiți .
- Vin repede .
Mă pregătesc cat pot de repede nu că m-aș da atât peste cap să mă duc să îi salvez fundul ăla înfumurat , doar îmi pare rău de bietul om pe care la trimis sunt convinsă că îl terorizează cu telefoanele. După cel mai rapid dus din viața mea am sărit direct in costumul de fițe adus de înfumurat , îmi trec mana prin par și mă uit în oglindă , buclele îmi văd lejere pe spate și mai am sa aplic puțin rimel și gata.
Dupa 15 minute sunt in fața firmei și mă pregătesc psihic sa dau ochii cu el . Intru in firma și dau de o fata drăguță și miniona blonda și cu ochii de un albastru marin superb cu un zâmbet de milioane . Zâmbesc și eu și o întreb .
-Buna , unde se desfășoară ședințe lui Maximilian ....
-Buna scuze eram puțin prinsa nu e nevoie de numele de familie știu cine e , doar a urlat de când a venit. E la etajul 4 a doua usa pe dreapta .
-Mie-mi spui . Mă duc că își pierde mințile mai mult de le are deja .
-Bafta.
- Mersi .
Urc in lift și apăs tasta etajului la care vreau sa ajung , după clicul specific ajung repede și mă îndrept spre biroul lui Max , bat ușor în ușă și îl aud strigând un „intra” mai mult urlat cred că și-a terminat corzile vocale de azi-dimineață . După ce deschid ușa îl văd cu fata spre geam și cu mâinile în buzunare, și să mă bată Dumnezeu de un e un afurisit extrem de frumos știu că nu e bine sa continui șarada asta dar zău dacă mă pot abține să nu salivez la el . Sunt un om distrus , și e clar că el e călăul meu , mereu a fost și mereu va fi chiar daca nu îmi place să recunosc .
- In sfârșit te-ai hotărât să apari , mai aveam puțin și dărâmam afurisita asta de clătire .
-Dar ce sa întâmplat așa grav domnule Maximilian , cine va supărat așa de tare ?
-Si chef de glume Angel ?
-Nu am șefu’ , era o întrebare nevinovată . Și eram puțin curioasa ce e drept .
-Vad că nu pot sa vorbesc cu tine serios , la ce mă gândeam când te-am chemat aici?
-O mai taci Max , știi devi foarte enervant, și te repeți . Daca vrei sa îți salvez fundul de bogătaș afurisit nu vreau sa mai aud nici măcar un cuvânt sau vreo regula , in caz contrar o sa plec sa te descurci cum o vrea domnia ta.
-Te-ai lovit la cap prințesa ?
Mă uit urat la el și dau sa mă întorc ce crede afurisitul că nu am curaj , ia de aici sa vedem cum îți scade orgoliul să mă rogi .
-Vorbesti serios că pleci , Angel fii serioasa , știi că am nevoie de tine altfel nu te chemam.
- O dar vai ce onoare pe capul meu. La ultima verificare eu eram ultima ta șansă , așa că mai ușor cu umflarea in pene . Nu pierd nimic că plec acum și te las aici sa te faci de ras că nu ai reușit să memorezi o amarata de prezentare , care dacă mă întrebi pe mine zici că a fost făcut de un copil de grădiniță.
-Ba pierzi afurisita mica , jumătate de milion, lasă fițele și mișcate in sala de ședințe.
-Oh am uitat , orice se rezolva cu bani nu ?
-Asa , orice are un preț pe lume , trebuie doar sa îl găsești .
-Corect .
Plec din birou și mă îndrept spre sala de conferinte sper sa fie ultima de pe coridor , nu pot sa cred cat e de înfumurat dar lasă iubitule că îți arăt eu ție. De acum o să mă transform in coșmarul tau. Nu mai înghit absolut nimic , poate să își bage aerele de bogătan în fund. Intru in sala și zece perechi de ochi se întorc spre mine , ei bine asta e .... copleșitor . Poți să o faci Angel , sigur poți să o faci .
-Buna ziua , mă numesc Angel Petrescu îmi cer scuze de întârziere doar că avionul cu care am venit a avut întârziere.
-Buna ziua domnișoara ne bucurăm că totuși ați reușit să ajungeti.
-Si eu mă bucur să mă aflu în prezența dumneavoastră , sunteți o companie foarte plăcută , dar sa ne apucam de treabă zic .
-Sigur.
Mă duc în fața și aș minți daca as spune că nu am emoții la naiba se uită toți la mine și eu nici măcar nu am notat nimic doar o prezentare de rahat pe care am citit-o dintr-un laptop acum câteva zile. E grav și știu că o să intru în probleme presimt asta , daca nu o sa le placa o sa fie vina mea , daca o sa o schimb ia foc căpcăunul . Doamne cum reușesc mereu să intru în belele , acum îl cred când zicea că sunt magnet de probleme . Nu pot sa am și eu o viață liniștită că toată lumea , nu eu a trebuit să dau peste un înfumurat incredibil de sexi care se mai crede și buricul pământului si sa îmi de-a viața peste cap.
Încep prezentarea și văd că unele idei nu le plac , sincer nici mie dar ce sa fac , se uită toți la mine cu niste priviri dezaprobatoare și decid sa schimb strategia mai bine sa îi fac să semneze decât să mă fac de râs.
Max poate să își bage ideile de rahat in fundul ăla fițos adevărul e că numai el se putea gândii la asta .Sunt curioasa ce parere aveți despre carte , va așteptați ca Max sa divorțeze de Monica . Sau sa fie atât de necioplit și cel mai important cum credeți că va reacționa că Angel nu folosește proiectul lui și creează ea unul ?
CITEȘTI
Jocul Destinului
RomanceEA - O fata inocenta cu nume de inger de doar 18 ani abia venita in Capitala pentru a-si continua studiile . Cade prada seductiei unui barbat cu 10 ani mai mare si accepta sa fie amanta acestuia , pentru a o putea ajuta sa se adapteze mai usor la...