Capitolul 13: Relevaţie
Iar Harry alunecă înapoi în masină,nu îi pot întâlni ochii.Mă uit pe geam simțindu-mă ciudat și jenată în legătură cu ce tocmai am făcut.Am observat cu un zâmbet strâmb că ploaia s-a oprit.
Sunt încă udă fleașcă de la ploaie chiar dacă-bluza mea largă pe care mi-am pus-o de dimineață nu mai este largă,dar este lipită de corpul meu de la udătură.Îl adu pe Harry dregându-și glasul din poziția sa de lângă mine așa că jenată îmi întorc capul să îi întâlnesc privirea.
”Leah...”
”Nu îmi vine să cred că am făcut asta” Îl întrerup ”Nu știu ce m-a apucat.Niciodată într-un milion de ani nu te-aș fi sărutătat dacă-”
Râsul lui mă oprește din pălăvrăgitul prostesc ”Îi faci minuni ego-ului meu” Chicotește.
Tonul său de glumă mă face să mă uit la el surprinsă.Mă așteptam să țipe,să se enerveze,sau cel mai mult un ”Să uităm că s-a înâmplat”.Dar nu,Harry încă stă în mașina mea,făcând glume ca și când nu ne-am fi sărutat pentru mai bine de cinsprezece minute.
”Nu am vrut să spun asta” Spun când într-un final se oprește din râs ”Eu doar...eu..eu nu știu cum să mă simt în legătură cu aventurile cu colegi de muncă și relații și lucruri asemănătoare” Comentez mizerabil.
El rămâne liniştit şi pot spune că el se gândeşte la ceea ce am spus.Super,am făcut conversaţia noastră totalmente depresivă.Ca să mai ridic moralul am început să vorbesc nervoasă „Îmi pare rău.Sunt chiar foarte ciudată în jurul băieţilor.După ce Ryan m-a înşelat se simte ca şi cum tot ce fac este greşit”
„În primul rând nu eşti ciudata.Şi în al doi-lea ...cine e Ryan?”
„Fostul meu prieten” Îi reamintesc iar faţa sa se luminează datorită recunoaşterii.După o uşoară pauză ciudată,încep să vorbesc din nou.”Ştiu că sunt încă foarte tânără,dar după tot incidentul cu Ryan mă simt ca şi cum niciodată nu voi mai găsi un tip cu care să mă mărit”
Harry se mişcă pe locul lui când aduc căsătoria,dar replică fără sens „Nu sune asta....ai o grămadă de lucruri pentru tine,Leah.Sunt sigur că nu vei fi unul dintre acele doamne bătrâne cu pisici”
Râd la coentariul lui dar treptat se transformă într-o încruntătură. „Nu sunt aşa de sigură.Sunt prea imprudentă,prea rea...prea inhibată”
Harry scutură din cap „Să fi inhibată nu este mereu un lucru rău”
„Este când te giugiuleşti cu şeful tău” Subliniez.
El mă surprinde punându-şi mâna sub bărbia mea şi ridicându-mi capul ,aşa că mă uit direct în ochii lui frumoşi „Dacă îţi aminteşti,nu m-am îndepărtat” Murmură.
„Aş fi murit dacă o făceai” Admit
El închide ochii şi uşor îşi îndepărtează mâna de faţa mea „Dar ar fi trebuit”
Se presupune să fiu un exemplu stabil pentru angajaţii mei.Aşa cum este,am deja destule probele covingând conducerea că mă potrivesc poziţiei.Ai menţionat maidevreme reputaţia mea?Da,nu este todeauna un lucru brun.Săptămâna viitoare poate fi in tot birou că te-am sărutat.Ce crezi că o să se întâple atunci?”
Îmi şterg ploaia de pe obraji „Chiar crezi că toată lumea ar crede aşa ceva?”
El îmi dă o privire prin care spune „duh” şi oftez.Are dreptate,cu reputaţia lui ar fi uşor credibilă.
„În special cu ce s-a întâmplat ultima dată...” Murmură uşor încât abia aud.
Inima mea se strânge.Ştiu că vorbeşte despre Valerie,aşa că am decis că este acum sau niciodată.
CITEȘTI
Yes, Sir (Română--Tradusă)
FanficLeah Evans este deifiniția unei femei de afaceri:puternică,deșteaptă și în drumul ei spre a deveni șefa celei mai mari compani din New York.Oricum,când dezastrul apare,ea este concediată și lăsată să se descurce singură în marele oraș.În aceste mome...