Chapter 25:Closer

15.7K 869 115
                                    

Capitolul 25:Apropiere

Roțile avionului privat al lui Harry scot scunete pe pistă.Îmi prind mâinile de canapeaua luxoasă din cabină și respir.Niciodată nu am fost fană a zborurilor.

Șeful meu se uită la mâna mea,care încă ține canapeaua strâns "Emoționată?"

A fost foarte drăguț cu mine toată dimineața,și susperctez pentru că ori se simte rău că a țipat la mine ieri ori că vrea să știe dacă am petrecut sau nu noaptea cu Liam.Probabil o combinație de amândouă.

"Puțin" Admid,punându-mi spatele pe canapea și acum suntem în siguranță aproape de nori "Am zburat doar de 2 ori"

Ambele fiind experiențe neplăcute.Nu este că sunt speriată de zbor,este doar gândul că sunt foarte sus față de pământ pentru peroade lungi de timp îmi face greață. Excursia de la New York la DC este un pic mai lungă de o oră așa că nu o să am destul timp să îmi fie rău de zbor. Asta este bine,pentru că nu trebuie să îmi vomit intestinele în fața lui Harry.

Casc tare și îmi frec ochii.Harry se uită de la revista pe care o citește cu o privire întrebătoare.

"Scuze,nu am dormit prea mult noaptea trecută" Casc din nou.

Harry se forțează să se întoarcă la revista lui,pot spune ,după negreala din ochii săi,moare să mă întrebe dacă Liam este motivul oboseli mele. Advăratul motiv este că am petrecut toată noaptea să mă îngrijorez și să îmi verific de 2 ori lista cu ce am împachetat,asigurându-mă că am totul.

"Dacă vrei poți trage un pui de somn,este un dormitor în spate" Harry mă înformează,dând pagina revistei. În timp ce eu sunt mai îngrijorată despre faptul că el are un dormitor în avionul lui.Vorbim despre decorațiuni.....

"Nu,este în regulă,oricum nu este un zbor lung" Resping politicos foerta sa.Imediatce termin de vorbit,o voce de bărbat a cărui îmi asum că este a căpitanului vine prin interfon.

"Acum este în regulă să vă mișcați prin cabină,domnule"

"Mersi Michael" Harry strigă în față înainte să se ridice și să meargă spre cafetieră.Mă uit la el cum pune două căni de cafea apoi îmi dă mie una.

"Asta ar trebui să te trezească" Zâmbește și ridic sprâncenele la el.

Sorb din băutura fierbinte,surprinzător nefrigându-mi limba.Harry se joacă cu cana lui,stând pe canapea lângă mine.

"Okay,de ce ești atât de drăguț cu mine?" Întreb din senin.

"Ce vrei să spui?Suntem prieteni"

Pufnesc,ignorând faptul că iar m-a trimis în zona de prieteni "Ieri ți-am spus că ești nesimțit,Hary. Prietenii,de obicei,nu fac asta"

"Ei bine,am fost nesimțit" Harry agreează.

Nu știu ce să spun așa că sorb din cafeaua mea.Pentru o peroadă stăm împreună în liniște și urăsc cât de bine miroase,chiar mai bine decât cafeaua mea.Și chiar iubesc cafeaua.

"Și...te-ai distrat noaptea trecută?" Întreabă încercând să pară nonșalant.

"Harry" Îmi dau ochii peste cap "Deja m-ai întrebat asta.Noaptea trecută.când m-ai sunat pentru a suta oară?"

"Te-am sunat,cam,de zece ori"

"Actualmente paisprezece"

El îmi dă o privire exasperată și se ridică de pe canapea și merge în acelaltă parte a cabinei,așa spatele lui este spre mine.Știu că este supărat și nu îi voi spune ce s-a întâmplat între mine și Liam noaptea trecută.Poate că într-un final CD-ul funcționează,și de asta vrea să știe atât de multe.

Yes, Sir (Română--Tradusă)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum